Zajímavosti v inzerátech
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 1203
- Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm
- Lokalita: Praha 6
- Bydliště: Praha 6
Re: Zajímavosti v inzerátech
Existují přepravní společnosti a taky půjčovny aut i dodávek, takže nějak ten tvůj problém nevidím jako problém.
Nemám rád tenhle stát.
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: úte říj 20, 2015 9:02 pm
Re: Zajímavosti v inzerátech
Zdar přátelé koupil někdo z vás inzerát už je smazaný. Jako střešní krytina by byly bezkonkurenční.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Zajímavosti v inzerátech
Zdravím ve spolek.V rámci přestavby mého EV jsem narazil na kolegu z Polska ,který mi poskytl celou hromadu informací.Evidentně se v elektromobilech pohybuje a vyzná ,takže jich má řadu na prodej.Nabídl mi následující stroje ,tak nabídku posílám dále ,kdyby měl něko zájem.
I have for sale Berlingo 2001 with mileage 34 000 km. I want to get 3700 Euro .
I have for sale Peugeot Scootelec with very goog Saft bateries in perfrct condition - price 600 Euro
I have for sale Peugeot Scootelec ( worst condition) wiythout controler and charger with price 150 Euro
I have for sale Peugeot Electric Scooter ( prepared by italian company FAMM) with 48 V Pb battery , for sale 350 Euro
Místo: Warszawa/Praga
V případě zájmu mě kontaktujte zde ,nebo SZ.
I have for sale Berlingo 2001 with mileage 34 000 km. I want to get 3700 Euro .
I have for sale Peugeot Scootelec with very goog Saft bateries in perfrct condition - price 600 Euro
I have for sale Peugeot Scootelec ( worst condition) wiythout controler and charger with price 150 Euro
I have for sale Peugeot Electric Scooter ( prepared by italian company FAMM) with 48 V Pb battery , for sale 350 Euro
Místo: Warszawa/Praga
V případě zájmu mě kontaktujte zde ,nebo SZ.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: sob úno 25, 2012 9:36 pm
-
- Příspěvky: 1321
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: Zajímavosti v inzerátech
Z takového předchozího odkazu pana Taum na prodej špatné Li ion z Opel Ampéra se dají vyčíst 2 věci.
1. Li ion mají pravděpodobně krátkou životnost. / 4 roky /
2. Provoz elektromobilu může být ve skutečnosti velmi drahý. Nový aku do Opel Améra stojí 250tis.Kč
Tahle informace je od autorizovaného distributora Opel Ampera. Takže si zkuste představit, že
ve svém Opel Ampéra každé 4 roky vydáte 250tis.Kč za nový aku.
Takové informace Vám nikdo neřekne, ale veřejnost dostává vždy informace o nízkých nákladech za el.energii na 1km
Pokud by informace byly úplné ve smyslu do nákladů na 1km je nutné započíst náklady na nový aku. odradilo
by to většinu zájemců o elektromobil.
1. Li ion mají pravděpodobně krátkou životnost. / 4 roky /
2. Provoz elektromobilu může být ve skutečnosti velmi drahý. Nový aku do Opel Améra stojí 250tis.Kč
Tahle informace je od autorizovaného distributora Opel Ampera. Takže si zkuste představit, že
ve svém Opel Ampéra každé 4 roky vydáte 250tis.Kč za nový aku.
Takové informace Vám nikdo neřekne, ale veřejnost dostává vždy informace o nízkých nákladech za el.energii na 1km
Pokud by informace byly úplné ve smyslu do nákladů na 1km je nutné započíst náklady na nový aku. odradilo
by to většinu zájemců o elektromobil.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 1588
- Registrován: pát bře 15, 2013 7:53 pm
Re: Zajímavosti v inzerátech
.. a nebo to někdo naboural a mezi věcmi, které z toho zbyly, a dají se ještě použít, je ten akumulátor. Inzerát jsem viděl ovšem jen zběžně a nezaregistroval jsem informaci, že by ta baterie byla vadná, což samozřejmě nevylučuje, že vadná je.
-
- Příspěvky: 1321
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: Zajímavosti v inzerátech
pro solárník ano nebo někdo i naboural, ale ten aku má také najeto 100tis.km.
Distributor Opel Ampéra dává záruku na nájezd právě na 100tis.km. Pořád tedy platí, že pokud ujedete
100 tis km musíte si chystat 250tis.Kč. Takové informace se běžně neříkají. Za to se dozvíte, že
že ušetříte za výměnu oleje , výměnu svíček atd. Já nejsem nepřítel elektromobilů, ale osobně bych
si tuto drahou technologii nekoupil. 1km u elektromobilu po započtení všech nákladů vyjde srovnatelně jako
u benzinového auta. To už nemluvím o pořizovací ceně. Pokud by se započítala pořizovací cena auta do nákladů
na 1km ,kdy u elektromobilu je pořizovací cena několikanásobně větší , elektromobil se ihned ztratí z výsluní reflektorů slávy v důsledku neúprosného, tvrdého srovnání všech ekonomicko- technických srovnávacích čísel a parametrů.
Distributor Opel Ampéra dává záruku na nájezd právě na 100tis.km. Pořád tedy platí, že pokud ujedete
100 tis km musíte si chystat 250tis.Kč. Takové informace se běžně neříkají. Za to se dozvíte, že
že ušetříte za výměnu oleje , výměnu svíček atd. Já nejsem nepřítel elektromobilů, ale osobně bych
si tuto drahou technologii nekoupil. 1km u elektromobilu po započtení všech nákladů vyjde srovnatelně jako
u benzinového auta. To už nemluvím o pořizovací ceně. Pokud by se započítala pořizovací cena auta do nákladů
na 1km ,kdy u elektromobilu je pořizovací cena několikanásobně větší , elektromobil se ihned ztratí z výsluní reflektorů slávy v důsledku neúprosného, tvrdého srovnání všech ekonomicko- technických srovnávacích čísel a parametrů.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 1588
- Registrován: pát bře 15, 2013 7:53 pm
Re: Zajímavosti v inzerátech
No vždyť je taky nikdo hromadně při současných cenách a nedostatku nabíjecích míst u nás nekupuje
Navíc bych se odvážil jít pouze do modelu s LiFeYPO4 bateriemi (to Yttrium je tam dost důležité pro mrazivé dny, kdy to, narozdíl od jiných baterií, stále celkem funguje), ty mají šanci v tom běhat 10, možná i 20 let.
Navíc bych se odvážil jít pouze do modelu s LiFeYPO4 bateriemi (to Yttrium je tam dost důležité pro mrazivé dny, kdy to, narozdíl od jiných baterií, stále celkem funguje), ty mají šanci v tom běhat 10, možná i 20 let.
-
- Příspěvky: 1321
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: Zajímavosti v inzerátech
Pro solárník : ILUZE, v aplikacích domácí FV, kde jsou LiFe řádně předimenzované, vydrží LiFe
delší dobu, protože nejsou tak namáhané v cyklu nabijení a vybijení.
Na strojírenském veletrhu v Brně mně někteří majitelé elektomobilů potvrdily, že jim opakovaně odešly jednotlivé články LiFe velmi brzy. Nikdy ne při jízdě. Nikdy ne doma při nabijení.
Vždy se to stalo při jízdě z kopce , při rekuperaci, kdy je aku extrémně namáhaný.
V elektromobilech vydrží LiFe mnohem méně, než je zbožné přání majitele elektromobilu s LiFe. Ojete LIFE s menší
kapacitou 80% nebo 90% se potom objeví v různých nabídkách pro využití jako domácí FV aku, kde v mírnějším režimu
mohou ještě udělat nějaký čas nějakou službu.
Tyto informace z provozu LiFe aku v elektromobilech Vám běžně nikdo neřekne, běžně se dozvíte, že ušetříte za výměnu oleje, ušetříte za výměnu svíček a že elektromobil má nízké provozní náklady ve spotřebě ceny el.energie na 1km.
Já nejsem nepřítel elektromobilu, ale tuto drahou technologii bych si nekoupil.
delší dobu, protože nejsou tak namáhané v cyklu nabijení a vybijení.
Na strojírenském veletrhu v Brně mně někteří majitelé elektomobilů potvrdily, že jim opakovaně odešly jednotlivé články LiFe velmi brzy. Nikdy ne při jízdě. Nikdy ne doma při nabijení.
Vždy se to stalo při jízdě z kopce , při rekuperaci, kdy je aku extrémně namáhaný.
V elektromobilech vydrží LiFe mnohem méně, než je zbožné přání majitele elektromobilu s LiFe. Ojete LIFE s menší
kapacitou 80% nebo 90% se potom objeví v různých nabídkách pro využití jako domácí FV aku, kde v mírnějším režimu
mohou ještě udělat nějaký čas nějakou službu.
Tyto informace z provozu LiFe aku v elektromobilech Vám běžně nikdo neřekne, běžně se dozvíte, že ušetříte za výměnu oleje, ušetříte za výměnu svíček a že elektromobil má nízké provozní náklady ve spotřebě ceny el.energie na 1km.
Já nejsem nepřítel elektromobilu, ale tuto drahou technologii bych si nekoupil.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 3355
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Zajímavosti v inzerátech
kyocera: Pokud by byla cena baterie 2,5kc/km spotreba cca 15kwh/100km tak to jeste neni tak uplne zly. Ja mam provoz svyho benzinaku na plyn spocitany na 3,2-3,6kc/km vcetne paliva a vseho kolem. Ale s tim ze veskerej servis si delam sam. Ceny servisu kterymu se na verit (pokud teda takovej servis existuje) jsou znacny.
Pokud by elektricka cast euta byla udelana dobre a zbyl me na servis jen podovzek tak to bych byl hepy....
Pokud by elektricka cast euta byla udelana dobre a zbyl me na servis jen podovzek tak to bych byl hepy....
-
- Příspěvky: 1588
- Registrován: pát bře 15, 2013 7:53 pm
Re: Zajímavosti v inzerátech
kyocera - měřil jsem poměrně velmi přesně průběhy vybíjení několika desítek (cca 40 ks !) LiFeYPO4 článků stáří 9 let provozované v dopravním prostředku a kapacita stále mezi 90-105% štítkové i přes to, že některé byly lehce nafouknuté, tedy se dá čekat, že byly buď silně přetížené, nebo přebité, nebo naopak velmi vybité. Přežilo to všechno a po 9 letech mají stále v podstatě plnou kapacitu. Čímž netvrdím, že to tak musí být vždy.
Naposledy upravil(a) solárník dne úte bře 21, 2017 9:32 am, celkem upraveno 3 x.
-
- Příspěvky: 1321
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: Zajímavosti v inzerátech
Pokud uděláte důsledné srovnání přepočtu na 1km elektromobilu a benzinového auta, včetně pořizovací ceny auta ve srovnatelné kategorie, nevyjde z toho elektromobil dobře. Ale budoucnost patří vždy novým a inovačním
technologiím. Přijdou nové a lepší aku. A že v současnosti jsou někde problémy, tak to je daň za ten technický
pokrok. A že lidé elektromobily kupují má za důsledek i zpětnou vazbu do výroby a vývoje a další vylepšení technologie.
Ve výsledku to bude s elektromobily jako s FV panely. Hromadná výroba elektromobilů velkého rozsahu je zlevní a budou
cenou srovnatelné s benzínovými.
Takže nové technologie určitě ano, někdo říká, že to bude vodík, já nevím. Nejsem nepřítel ani elektromobilů.
A že bych si tuto technologii nekoupil, není vůbec důvod, aby si tuto technologii koupili jiní a podpořili tak i další
potřebný vývoj .
technologiím. Přijdou nové a lepší aku. A že v současnosti jsou někde problémy, tak to je daň za ten technický
pokrok. A že lidé elektromobily kupují má za důsledek i zpětnou vazbu do výroby a vývoje a další vylepšení technologie.
Ve výsledku to bude s elektromobily jako s FV panely. Hromadná výroba elektromobilů velkého rozsahu je zlevní a budou
cenou srovnatelné s benzínovými.
Takže nové technologie určitě ano, někdo říká, že to bude vodík, já nevím. Nejsem nepřítel ani elektromobilů.
A že bych si tuto technologii nekoupil, není vůbec důvod, aby si tuto technologii koupili jiní a podpořili tak i další
potřebný vývoj .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 3355
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Zajímavosti v inzerátech
hmm to je pravda - dnesni elektromobily nejde moc se spalovakama srovnavat. Budto to jsou skrkatka, nebo to stoji miliony ....
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Zajímavosti v inzerátech
Zdravím ,
historie se opět opakuje , jen se změnou aktérů .
Na začátku éry motorů s vnitřním spalováním byly nóbl novinkou dostupnou jen velmi bohatým jež to považovali za předmět prestyže , hračku a high-tech alternativu koňskému spřežení . Nemluvě o zdroji pomonných hmot - lékárny .
Je pravdou , že onoho času byly již i elektromobily , do určitého okamžiku dokonce žádanější než-li spalováky , avšak záhy byly odsunuty téměř k zapomění . Není se moc co divit skutečnosti značnému rozdílu vývojovému pokroku čmoudů jimž byla věnována desetiletí usilovného vývoje . Euta mají co dohánět - osobně věřím že jejich rychlost vývoje bude nesrovnatelně dynamičtěší .
Životnost v Eutu a u je diametrálně odlišná , jak bylo napsáno rychlejšími pisateli . Avšak jsem toho názoru , je-li dimenzována s ohledem na konkrétní zátěž , může fungovat velmi dlouho kdekoli .
Elektronům zdar
historie se opět opakuje , jen se změnou aktérů .
Na začátku éry motorů s vnitřním spalováním byly nóbl novinkou dostupnou jen velmi bohatým jež to považovali za předmět prestyže , hračku a high-tech alternativu koňskému spřežení . Nemluvě o zdroji pomonných hmot - lékárny .
Je pravdou , že onoho času byly již i elektromobily , do určitého okamžiku dokonce žádanější než-li spalováky , avšak záhy byly odsunuty téměř k zapomění . Není se moc co divit skutečnosti značnému rozdílu vývojovému pokroku čmoudů jimž byla věnována desetiletí usilovného vývoje . Euta mají co dohánět - osobně věřím že jejich rychlost vývoje bude nesrovnatelně dynamičtěší .
Životnost v Eutu a u je diametrálně odlišná , jak bylo napsáno rychlejšími pisateli . Avšak jsem toho názoru , je-li dimenzována s ohledem na konkrétní zátěž , může fungovat velmi dlouho kdekoli .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 390
- Registrován: čtv říj 13, 2011 10:45 am
- Bydliště: Příbor
Re: Zajímavosti v inzerátech
Plechove prachotesne rozvadece, jeden dvoudvirkovy jsem koupil:
https://dum.bazos.cz/inzerat/73134582/P ... skrine.php
Lokalita Ostrava
https://dum.bazos.cz/inzerat/73134582/P ... skrine.php
Lokalita Ostrava
-
- Příspěvky: 1588
- Registrován: pát bře 15, 2013 7:53 pm
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Zajímavosti v inzerátech
Tak 75 % mi usporí FVE a ešte k tomu toto ďalších 50 %, to som teda rád.
Už len aby to predávali aj u nás na SVK
Už len aby to predávali aj u nás na SVK
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 1588
- Registrován: pát bře 15, 2013 7:53 pm
Re: Zajímavosti v inzerátech
Co věta, to perla Ještě že Hliník se odstěhoval do Humpolce..Tento systém zároveň odstraňuje z elektrického obvodu uhlík, což také způsobuje klidnější tok elektrického proudu.
-
- Příspěvky: 276
- Registrován: pát kvě 09, 2014 8:11 pm
Re: Zajímavosti v inzerátech
No to je bomba, zajímalo by mě, kdybych jich koupil víc, jestli budu i víc šetřit
-
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát bře 20, 2015 9:25 pm
Re: Zajímavosti v inzerátech
No ten uhlík mě fakt pobavil.....
9000Wp, 48v, 2x Pip-5048 MK paralelně, Li-ion 470Ah, ICC monitoring, GreenBonO vytěžovač
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=50768
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=50768
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 690 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jahodovák
-
- 20 Odpovědi
- 2170 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomHC