Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte kvě 17, 2016 4:04 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Tak at ho máš brzo v ČR. Jinak pokud to není tajemství, na kolik vyšlo?
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Cena byla myslim naprosto super, pan chtel 700 euro, ukecal jsem ho na 600. A to jsem k tomu dostal i notebook s diagnostikou Lexia, a sadu novych uhliku do motoru.
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte kvě 17, 2016 4:04 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
tak to je asi nejlepší nákup co jsem kdy slyšel tak hlavně hodně ujetých km, až to dovezeš, kdyby si narazil zase na něco za podobnou cenu, ozvi se klidně do pm, sháním druhé auto.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Já po nich koukám snad 10 let, vetšinou ceny byly od 2000 euro výše, a to nebylo treba v poradku, spatne baterie nebo neco jineho.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Takže auto jsem o víkendu z Francie přivezl a už ho mám doma. Teď mě čeká přihlášení. Neměl by někdo z vás k zapůjčení originální příručku k Citroenu Saxo? Za nějakou úplatu nebo něco dobrého k pití. Prý jí budu potřebovat pro přihlášení, aby bylo odněkud možné vyčíst technické údaje. Já jí k autu bohužel nemám.
Dále mě asi čeká menší oprava. Všiml jsem si že trochu ubývá chladící kapalina a vzadu pod boxem baterií se dělají kapky, takže to tam asi někde trochu teče. Je nějaký postup jak box rozebrat? Předpokládám že kdybych rovnou povolil zespoda všechny matky, tak to celé spadne dolů a bude to asi tak těžké, že bych to nazpátek nezvedl...
Dále mě asi čeká menší oprava. Všiml jsem si že trochu ubývá chladící kapalina a vzadu pod boxem baterií se dělají kapky, takže to tam asi někde trochu teče. Je nějaký postup jak box rozebrat? Předpokládám že kdybych rovnou povolil zespoda všechny matky, tak to celé spadne dolů a bude to asi tak těžké, že bych to nazpátek nezvedl...
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Ahoj, neposílal jsem ti náhodou už příručky? Pokud ne, hoď mi mail do SZ a pošlu ti vše, co mám. Pokud budou na technický rozumní, nějak to spácháte. Pokud ne a budou otravovat s Dekrou abys platil horentní sumy za každej údaj, jdi jinam.
Ad bateriový blok - s tim musíš na hever, pod auto (resp. bateriový box) dát další hever a pak teprve odmontovat - žádný, že to jen povolíš a necháš spadnout! Jinak bys ty baterky mohl odpravit - je to jen plast Co se pak týče plnění destilky - pokud budeš přebíjet, tak cca každých 5000 se dolívá 12-13l a je k tomu nutná diagnostika Lexia nebo Peugeot Planet. Dolívací udělátor kdyžtak mám a zapůjčím - díky Davidovi odsud z fóra
Ad bateriový blok - s tim musíš na hever, pod auto (resp. bateriový box) dát další hever a pak teprve odmontovat - žádný, že to jen povolíš a necháš spadnout! Jinak bys ty baterky mohl odpravit - je to jen plast Co se pak týče plnění destilky - pokud budeš přebíjet, tak cca každých 5000 se dolívá 12-13l a je k tomu nutná diagnostika Lexia nebo Peugeot Planet. Dolívací udělátor kdyžtak mám a zapůjčím - díky Davidovi odsud z fóra
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte kvě 17, 2016 4:04 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
baterky vzadu v rychlosti.. vyndas pojistku v motoru, obe u zadniho boxu. vzadu pod nima jsou torxy ty povolis vytahnes z kazdy kabel. odpojis chlazeni, odpojis dolejvani baterek (bacha na oci) pak podlozis box idealka hever na motorku a stahnes ho dolu a vyjedes s nim zpod auta. pak po obvodu odjistis a ses v nem.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Ano, prirucku jsem uz v mailu dostal, ale chteji po me original. Diagnostiku mam, tu jsem dostal k autu. To dolivaci udelatko na destilku se da sehnat kde? Doliva se az kdyz se rozsviti kontrolka? Jaky typ chladici kapaliny na chlazeni baterii se pouziva?
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
No obávám se, že nic lepšího, než jsem ti poslal neseženeš...Ale pokud ano, mám taky zájem Origo je ta francouzská, co jsem ti též posílal a brácha mi s ní vpohodě auto přihlásil - chyběl tam snad jen výrobce a typ motoru tušim. Jinak co se týče dolívání, je lepší na kontrolku nečekat a dolívat prediktivně po těch cca 5000km, mě se rozsvítila až asi po 6000km. Udělátko celý si vyrobíš z nádobky třeba od aviváže jako mám já a kusu hadičky, sehnat jen musíš tu rychlospojku, někdo tu psal něco o použití na vysokozdvižných vozících čico, tam ale nevim, k čemu by byla. Ale jak řikám, pokud si zajdeš, nemám problém zapůjčit. Chladivo na baterii si teď nejsem jistý, ale mám dojem, že tam je modrý fridex - každopádně bych tam lil směs nemrzky s destilko do nějakých -30.
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte kvě 17, 2016 4:04 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Doplním, redukce stojí asi 400 s poštovným, ted jí nemůžu najít, (kdyžtak najdu) pak hadička a něco čím jí budeš škrtit ta voda tam musí téct čůrkem, nesmíš ty baterky propláchnout a třeba kanystr od destilky a do víčka nějak zasilikonovat tu hadičku.
Kapalina se jmenuje Glysantin, tuším G33 - ale když tam naleješ G12+ myslím že žádnej problém.
Kapalina se jmenuje Glysantin, tuším G33 - ale když tam naleješ G12+ myslím že žádnej problém.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Až najdeš redukci, pošli mi prosím odkaz. Našel jsem v manuálech že tam patří kapalina Procor 3000 ale tu jsem nikde nenašel. Tak jí mohu nahradit tou G33? G12+ má jinou barvu, já tam mám něco modrého nebo modrozeleného.
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte kvě 17, 2016 4:04 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Tak redukce by to měla být tato, nemám teď u sebe ale doufám, že to je ten průměr 10mm:
http://eshop.akutechnika.cz/index.php?i ... er=product
Ta G12+ by měla bejt mísitelná se vším. Nebo si zajdi do Citroenu, tam mají tu modrozelenou co říkám.
Nebo viz zde:
http://www.citroeny.eu/chladici-kapaliny.html
Každopádněm nejdřív bych pořešil ten únik v boxu, s největší prevděpodobností budeš mít shnilou nějakou propojku mezi baterkama.
http://eshop.akutechnika.cz/index.php?i ... er=product
Ta G12+ by měla bejt mísitelná se vším. Nebo si zajdi do Citroenu, tam mají tu modrozelenou co říkám.
Nebo viz zde:
http://www.citroeny.eu/chladici-kapaliny.html
Každopádněm nejdřív bych pořešil ten únik v boxu, s největší prevděpodobností budeš mít shnilou nějakou propojku mezi baterkama.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Díky moc. Do citroeny.eu už jsem psal, ta G33 je prý stejná s tou originální Procor 3000. O víkendu zkusím sundat ten box a podívám se na ten únik.
-
- Příspěvky: 261
- Registrován: úte úno 05, 2013 8:32 pm
- Lokalita: Zábřeh 78901
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 10500
- Kapacita baterie [kWh]: 24
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Rada s příhlášením auta z EU,také po mě chtěli origo příručku , nebo papíry z fa. Decra(za slušné peníze)... už nikdo neřekl , že stačí C.O.C. certifikát od výrobce auta ! (kde jsou všechny udaje k danému vozu dle VIN-jako k novému autu)ResHacker píše:No obávám se, že nic lepšího, než jsem ti poslal neseženeš...Ale pokud ano, mám taky zájem Origo je ta francouzská, co jsem ti též posílal a brácha mi s ní vpohodě auto přihlásil - chyběl tam snad jen výrobce a typ motoru tušim. Jinak co se týče dolívání, je lepší na kontrolku nečekat a dolívat prediktivně po těch cca 5000km, mě se rozsvítila až asi po 6000km. Udělátko celý si vyrobíš z nádobky třeba od aviváže jako mám já a kusu hadičky, sehnat jen musíš tu rychlospojku, někdo tu psal něco o použití na vysokozdvižných vozících čico, tam ale nevim, k čemu by byla. Ale jak řikám, pokud si zajdeš, nemám problém zapůjčit. Chladivo na baterii si teď nejsem jistý, ale mám dojem, že tam je modrý fridex - každopádně bych tam lil směs nemrzky s destilko do nějakých -30.
Nevím proč , ale VW na mé Lupo 3l poslal do tří dnů certifikát zdarma na moji adresu a přihlášení nebyl problém...
Zajít k prodejci značky a zjistit stránku na netu kde se COC dá objednat... třeba to pomůže.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte kvě 17, 2016 4:04 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Perfektní práce
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Takže dnes jsem úspěšně absolvoval technickou kontrolu, ale mají tam trochu problém s tím, co vyplnit do Technického průkazu k některým hodnotám. Např. mají problém co vyplnit do kolonky emisní třída a hluk vozidla. Byl by někdo kdo má taky Saxo ochoten poskytnout kopii Technického průkazu s těmito technickými hodnotami?
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
No a já jsem zase pro změnu na nějaký čas dojezdil. Po plném dobití baterek (kdy se mi hladovec rozsvítil někdy u 30% a podařilo se mi baterky vybít ještě cca na 25% - nijak oslnivé, ale přičítal jsem to tomu ochlazení) auto stálo bohužel asi den bez využití. Pak do něj sednu, šlápnu na plyn a ihned hladové oko. Si řikám, co to má znamenat, auto normálně jelo, tak jsem to ignoroval. jenže po asi 14km a vybitých asi 14% (zbývalo 86%) jsem dojel, baterka nedává skoro žádný proud.. Takže mi buď zakukal nějaký článek, nebo se mi někde uvolnil spoj, protože mám pod zátěží snížené napětí...
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Tak to je nemilé.Dej vědět čím to bylo až to opravíš. To je normální, že se hladové oko rozsvítí u 30% ? Mě se to myslím rozsvěcí až okolo 10-15%. Jinak já už mám auto komplet přihlášené, předevčírem jsem si byl v Praze na magistrátu vyzvednout parkovací kartu pro parkování zdarma.
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte kvě 17, 2016 4:04 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Takže gratulace k přihlášení Normální to je, je to podle stavu baterek, mě se ted rozsvěcí při 80% Mám dvě baterky v háji. Hladové oko se rozsvěcí podle napětí. Pokud máš dvě (starší auta) první myslím 120V druhý 100V samozřejmě pod zátěží.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Zkušenosti a dojmy z provozu starého elektromobilu
od fugas » » v Soběstačnost
Zkušenosti a dojmy z provozu starého elektromobilu
- 49 Odpovědi
- 5635 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od fve
-
-
- 43 Odpovědi
- 4853 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69
-
- 33 Odpovědi
- 3822 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od abrams
-
- 2 Odpovědi
- 805 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 132 Odpovědi
- 9751 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mypower.cz