Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Ne nadarmo se da vzpomenout, kdyz nekam musim jet na toto:
https://m.youtube.com/watch?v=sGnvobnbcUw
https://m.youtube.com/watch?v=sGnvobnbcUw
-
- Příspěvky: 698
- Registrován: sob říj 21, 2017 2:22 pm
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Naštěstí je svět vcelku velice různorodý a tak jsme si vymysleli pravidla jenž jsou dost často nedokonalá, leč přece jen nějak onu různorodost sjednocují. Zipování není dle tohoto pohledu ideální, ale pořád o několik řádů lepší, než kdyby k zúžení přijelo jen několik aut bez pravidel a utkávali by se o to, kdo vyhraje první místo k zařazení. Soudím, že tak dvě tři prohravší auta by definitivně plynulosti udělal přítrž.
-
- Příspěvky: 3073
- Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Chlapi, když už tu rozebíráme silniční provoz, dovolte mi malé "odbočení"
Uvědomujete si, že my co se tady potkáváme na mypower, diskutujeme a sdílíme poznatky, jsme vlastně elita národa? Ne že bych se chtěl nějak naparovat, ale problémy, které tu řešíme a argumenty, které používáme, by většina "normálních lidí" vůbec nepobrala. Občas se kouknu do diskuse na některých zpravodajských serverech a tam je to prostě úplně jiná úroveň. Nadávky, nesmysly, no opravdu hrůza. Na ulicích, silnicích a ve veřejném prostoru obecně to není o moc lepší. Někdy jsem z toho docela smutný, kam jsme to jako živočišný druh dopracovali.
Jsem rád, že tady na mypower, ikdyž se na některých věcech třeba nedokážeme plně shodnout, stále umíme diskutovat na úrovni, radit si a pomáhat.
Uvědomujete si, že my co se tady potkáváme na mypower, diskutujeme a sdílíme poznatky, jsme vlastně elita národa? Ne že bych se chtěl nějak naparovat, ale problémy, které tu řešíme a argumenty, které používáme, by většina "normálních lidí" vůbec nepobrala. Občas se kouknu do diskuse na některých zpravodajských serverech a tam je to prostě úplně jiná úroveň. Nadávky, nesmysly, no opravdu hrůza. Na ulicích, silnicích a ve veřejném prostoru obecně to není o moc lepší. Někdy jsem z toho docela smutný, kam jsme to jako živočišný druh dopracovali.
Jsem rád, že tady na mypower, ikdyž se na některých věcech třeba nedokážeme plně shodnout, stále umíme diskutovat na úrovni, radit si a pomáhat.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Trafil si to presne...diskusia k dákej téme je úplne iná na sme,denník, ako na topky,čas,pravda,zjem aj vlek...akoby ani nežili všetci v jednom štáte na jednej planéte....bojím sa toho...ta "jednoduchá" väčšina ostatných prevalcuje. Bojím sa že vyhodia glóbusy a vyrobia modely plochej zeme. A začnú upaľovať na hranici "guľovercov"
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Už se stalo.Nalhali jim že mají svobodu ,nalhali jim že mají práva a nejhorší zločinci demokraticky obsadili veřejné funkce.A lid se bude bít za svoje práva a svobodu i kdyby za to měl skončit na věky v kobcetrud píše:....bojím sa toho...ta "jednoduchá" väčšina ostatných prevalcuje. Bojím sa že vyhodia glóbusy a vyrobia modely plochej zeme. A začnú upaľovať na hranici "guľovercov"
Zase OT ,už mlčím
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 7727
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Trochu k tématu: v době, kdy všechno stálo za hovno, lidi se báli policajtů, tak na dálnici i v poměrně velkým provozu nevznikaly kolony. prostě proto, že před zůžením byla značka zákazu předjíždění, a když tam(VB a pozděj i policajti) někoho načapali, tak ho dost dlouho školili a napařili pokutu. Tj všichni se rovnali do pravýho pruhu už v místě, kde byla značka 80km/h a touhle rychlostí se uzavírka projela. Dnes na dálnici dojde i k zastavení provozu kvůli "brzdičům" - to jsou lidi, co bezdůvodně brzdí, nebo jenom rozsvěcují brzdový světla. Začne řetězová reakce, která končí zastavením všech aut na dálnici. Osobně jsem zažil loni v Maďarsku asi 20x na 300km. To stejný způsobí přílišná ohleduplnost a přibrždění při pouštění auta z přiřazovacího pruhu - to způsobilo kolonu popojíždějící 10km cca 3 hodiny.
Takže nakonec jsou možný tři řešení:
1.) nikam nejezdit
2.) využívat hromadnou dopravu, jeden autobus místo 40-ti aut je celkem dobrý skóre, nedejbože vlak, co nede po silnici
3.) prostě to automatizovat, udělat ne autonomní auta, to je blbost, ale "spolupracující" auta, a tím by tohle zmizelo, ale možná by nastaly jiný, ještě horší problémy...
Já osobně se snažím používat metodu č.1.
Takže nakonec jsou možný tři řešení:
1.) nikam nejezdit
2.) využívat hromadnou dopravu, jeden autobus místo 40-ti aut je celkem dobrý skóre, nedejbože vlak, co nede po silnici
3.) prostě to automatizovat, udělat ne autonomní auta, to je blbost, ale "spolupracující" auta, a tím by tohle zmizelo, ale možná by nastaly jiný, ještě horší problémy...
Já osobně se snažím používat metodu č.1.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Metoda Č. 3 je právě ideální na dálnice, a auta musí spolu komunikovat.
Metoda Č. 1 by byla super ale více nereálná jako Č. 3.
Metoda Č. 1 by byla super ale více nereálná jako Č. 3.
-
- Příspěvky: 3073
- Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Kodl,
máš samozřejmě pravdu - za komančů se lidi opravdu více báli. Jsou vtom ale i další věci:
1) Auto neměl úplně každý, většinou bylo tak jedno auto v rámci širší rodiny. Dnes se v bazarech prodávají auta za pár tisícovek a bazary jsou plné. Tenkrát bylo v bazarech kulový a jetej vrak za 500Kč (cca čtvrtina tehdejší výplaty) se koupit nedal. Za čtvrtinu dnešní výplaty, pět nebo deset tisíc, se nějaká plechovka koupit dá.
2) Málo kdo měl služební auto. Dnes má služební auto pomalu i uklízečka. Třeba Okin Facility services jich má celou flotilu. Kdo služební auto měl, ten vedl brutální knihu jízd a šli po něm policajti, takže po práci raději stejně nikam nejezdil.
3) Neexistoval leasing.
4) Téměř neexistovalo, aby měl soukromník vozidlo typu Boxer, Tranzit, Avia atd.
5) Vůbec si nepamatuju, že bych na silnicích vídal nějaké kamiony. Maximálně cisternu z mlíkárny, auto s rybama a avii z mrazíren. Ovšem ty "road-trainy" které se po silnicích prohánějí dnes, na ty si fakt nepamatuju.
6) Vzhledem k železné oponě nebyla ČR tranzitním uzlem mezi celou západní Evropou, jak je tomu dnes.
Prostě aut je dnes moc, osobních i nákladních.
máš samozřejmě pravdu - za komančů se lidi opravdu více báli. Jsou vtom ale i další věci:
1) Auto neměl úplně každý, většinou bylo tak jedno auto v rámci širší rodiny. Dnes se v bazarech prodávají auta za pár tisícovek a bazary jsou plné. Tenkrát bylo v bazarech kulový a jetej vrak za 500Kč (cca čtvrtina tehdejší výplaty) se koupit nedal. Za čtvrtinu dnešní výplaty, pět nebo deset tisíc, se nějaká plechovka koupit dá.
2) Málo kdo měl služební auto. Dnes má služební auto pomalu i uklízečka. Třeba Okin Facility services jich má celou flotilu. Kdo služební auto měl, ten vedl brutální knihu jízd a šli po něm policajti, takže po práci raději stejně nikam nejezdil.
3) Neexistoval leasing.
4) Téměř neexistovalo, aby měl soukromník vozidlo typu Boxer, Tranzit, Avia atd.
5) Vůbec si nepamatuju, že bych na silnicích vídal nějaké kamiony. Maximálně cisternu z mlíkárny, auto s rybama a avii z mrazíren. Ovšem ty "road-trainy" které se po silnicích prohánějí dnes, na ty si fakt nepamatuju.
6) Vzhledem k železné oponě nebyla ČR tranzitním uzlem mezi celou západní Evropou, jak je tomu dnes.
Prostě aut je dnes moc, osobních i nákladních.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
-
- Příspěvky: 3073
- Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Realita je taková, že establishment si ve skutečnosti vůbec nepřeje, aby došlo k jakémukoliv omezení osobní či nákladní automobilové dopravy. Proč?
- cena paliv je dnes z valné většiny tvořena daněmi a přirážkami, které plní kasu
- mýto plní státní kasu i kasu mýtných firem (u nás Kapsch, jinde často podobně)
- na distribuci zdejších i zahraničních dálničních známek se napakuje celý řetěz firem
- na pokutách se napakují obce i policie
- každý rok lze vykazovat obrovské náklady na obnovu dopravní infrastruktury, díky kterým existuje spousta úřadů a také se dají krásně rozkrást
- STK, emise a správní poplatky ospravedlňují pracovní místa řady úředníků
- parkovací zóny
- atd.
Hlavně však jde o to, že celý systém je velmi komplikovaný a díky daním, poplatkům a sankcím vzniká spousta peněz, které lze nádherně "odklonit" tam, kam je zrovna potřeba.
- cena paliv je dnes z valné většiny tvořena daněmi a přirážkami, které plní kasu
- mýto plní státní kasu i kasu mýtných firem (u nás Kapsch, jinde často podobně)
- na distribuci zdejších i zahraničních dálničních známek se napakuje celý řetěz firem
- na pokutách se napakují obce i policie
- každý rok lze vykazovat obrovské náklady na obnovu dopravní infrastruktury, díky kterým existuje spousta úřadů a také se dají krásně rozkrást
- STK, emise a správní poplatky ospravedlňují pracovní místa řady úředníků
- parkovací zóny
- atd.
Hlavně však jde o to, že celý systém je velmi komplikovaný a díky daním, poplatkům a sankcím vzniká spousta peněz, které lze nádherně "odklonit" tam, kam je zrovna potřeba.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Autá by mali byť všetky na elektrinu. Auto na ceste neslúži na šport, ale na prevoz
z A do B. Ak autá navzájom komunikujú, netreba značky, kto 1. príde, ten 1. melie.
Samozrejme, aj zvieratá / aj tie čo idú z krčmy /, by museli byť očipované
a vysielať signál o svojom plazení po vozovke, aby ich auto detegovalo.
Na šport nech si kupujú autá s klas. motorom a daň na ne 200 % ako v Nórsku.
Samozrejmosťou by mali byť drony, aby nemusel k tete do 15 km vzial. dediny,
ísť šofér s celou Aviou, ked jej vezie nákup alebo chleba a rožky, či obed.
Každý má dnes už tie superAI hodinky, tak tie by odkomunikovali autu,
že ten človek dnes urobil, iba 15 krokov z parkoviska do úradu a auto by sa odstavilo
v prípade dobrého počasia 500 m ďalej, aby človek nezačal vyzerať
ako guľový dolník.
No my sme mali aj za ČSSR na ceste 25 cm hlboké koĺaje od TIR s označením CCCP.
z A do B. Ak autá navzájom komunikujú, netreba značky, kto 1. príde, ten 1. melie.
Samozrejme, aj zvieratá / aj tie čo idú z krčmy /, by museli byť očipované
a vysielať signál o svojom plazení po vozovke, aby ich auto detegovalo.
Na šport nech si kupujú autá s klas. motorom a daň na ne 200 % ako v Nórsku.
Samozrejmosťou by mali byť drony, aby nemusel k tete do 15 km vzial. dediny,
ísť šofér s celou Aviou, ked jej vezie nákup alebo chleba a rožky, či obed.
Každý má dnes už tie superAI hodinky, tak tie by odkomunikovali autu,
že ten človek dnes urobil, iba 15 krokov z parkoviska do úradu a auto by sa odstavilo
v prípade dobrého počasia 500 m ďalej, aby človek nezačal vyzerať
ako guľový dolník.
No my sme mali aj za ČSSR na ceste 25 cm hlboké koĺaje od TIR s označením CCCP.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 3073
- Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Já mám ježdění autem rád, je to jedna z mála svobod, které člověku zůstaly. Až mi seberou pas, bouchačku a řidičák, tak pochopím, že totalita je zpátky a tentokráte opravdová.
Jen se mi prostě nelíbí, že se zboží vozí sem-tam kamiony s návěsem a přívěsem, když by mohlo úplně v pohodě jet lodí nebo vlakem. A úplně zvrácený je ten systém dodávek a výroby "just-in-time": výrobce nechce držet žádný materiál skladem, ale až dostane objednávku, tak si obratem objedná jeden šroubek, jeden plech a litr barvy. Přivezou to tři kamiony a výrobek odveze kamion čtvrtý. Hlavně nemít žádné peníze ve skladových zásobách, ať cashflow vypadá co nejlíp. Pakárna
Jen se mi prostě nelíbí, že se zboží vozí sem-tam kamiony s návěsem a přívěsem, když by mohlo úplně v pohodě jet lodí nebo vlakem. A úplně zvrácený je ten systém dodávek a výroby "just-in-time": výrobce nechce držet žádný materiál skladem, ale až dostane objednávku, tak si obratem objedná jeden šroubek, jeden plech a litr barvy. Přivezou to tři kamiony a výrobek odveze kamion čtvrtý. Hlavně nemít žádné peníze ve skladových zásobách, ať cashflow vypadá co nejlíp. Pakárna
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
-
- Příspěvky: 7727
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
to první věta - po prvním milionu km na silnicích tě to přejde - osobní zkušenost. Dnes už dokážu být silniční psychoanalitik, podle způsobu pohybu vozidla po silnici během pár sekund dokážu určit základní tyyp, jako je dúchodce, manažer, paní s dětma, "autopilot", mladej debil... A to nemusím vůbec vidět řidiče, jenom podle pohybu vozidla na vozovce. Tohle se musí AI naučit dřív, než ji pustí na silnici....
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 438
- Registrován: sob čer 02, 2012 8:22 pm
- Bydliště: 580m n.m. na Vysočině
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Já jsem přesvědčen, že ZIP metoda tak jak je prezentováno v médiích prostě nefunguje.
Ale je to hustotou dopravy. Jak tu bylo psáno, kapacita 1 pruhu silnice je omezená, když nacpu 2 proudy aut do jednoho, tak jsme na 1/2 kapacitě silnice a aut přibývá a přibývá...
Teoreticky by funguvat mohl dobře do tak asi 1/3 vytíženosti obou proudů, ty se do 1ho poskládaj i s pár prodlevama ještě pěkně. Ale je třeba si uvědomit, že jakmile se najde jeden opatrnej co pro jistotu třeba v zůžení zpomalí o 1/3 tak je vše v háji.
Kdysi jsem jezdil rád autem, ale dnes, dnes je lepší se na to vysrat. Město dělá "co může" pro zklidnění dopravy, samej novej semafor, přechody s nástupníma ostrůvkama co čumí do silnice a zprava odbočujícího nepředjedete, ostrovy uprostřed silnice s balustrádama, zpomalovací retardérky, místo 2proudé komunistické silnice je jednoproudá s parkovacíma místama, kruháče v dopravní špičce dělaj jen špunt, na hlavní průtah městem dát kruháč v kterým se šprajcne kamión, záliv s novou autobusovou zastávku u fabriky umístí přímo naprosti výjezdu (T křižovatka) to mi hlava nebere, přitom 10m tam i zpátky je místo. Ještě rád jezdím kličkovanou mezi kanály
Co s tím ? Jsem to vyřešil, že buď jezdím na kole (občas) nebo na motorce (častěji) a jsem z těch co si dojedou až dopředu k semaforu.
Ale je to hustotou dopravy. Jak tu bylo psáno, kapacita 1 pruhu silnice je omezená, když nacpu 2 proudy aut do jednoho, tak jsme na 1/2 kapacitě silnice a aut přibývá a přibývá...
Teoreticky by funguvat mohl dobře do tak asi 1/3 vytíženosti obou proudů, ty se do 1ho poskládaj i s pár prodlevama ještě pěkně. Ale je třeba si uvědomit, že jakmile se najde jeden opatrnej co pro jistotu třeba v zůžení zpomalí o 1/3 tak je vše v háji.
Kdysi jsem jezdil rád autem, ale dnes, dnes je lepší se na to vysrat. Město dělá "co může" pro zklidnění dopravy, samej novej semafor, přechody s nástupníma ostrůvkama co čumí do silnice a zprava odbočujícího nepředjedete, ostrovy uprostřed silnice s balustrádama, zpomalovací retardérky, místo 2proudé komunistické silnice je jednoproudá s parkovacíma místama, kruháče v dopravní špičce dělaj jen špunt, na hlavní průtah městem dát kruháč v kterým se šprajcne kamión, záliv s novou autobusovou zastávku u fabriky umístí přímo naprosti výjezdu (T křižovatka) to mi hlava nebere, přitom 10m tam i zpátky je místo. Ještě rád jezdím kličkovanou mezi kanály
Co s tím ? Jsem to vyřešil, že buď jezdím na kole (občas) nebo na motorce (častěji) a jsem z těch co si dojedou až dopředu k semaforu.
2x Tristar / 26kWh v lithiu / 7,3kWp na střeše / 2xXTM-4000 / >38MWh / start 05/2012 s 440Wp.
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
No vidíte a potom udělaj ZIP ve městě před řízenou křižovatkou - upozorňuji že sám uznávám že jde o jinou situaci než na dálnici a chce to i jiné chování než popíšu. Sám se automaticky řadím do průběžného pruhu. Jenže potom vidím ty co "musí být v práci na sedm". Poznají se tak, že z průběžného pruhu, který stojí na semaforu (500m) doslova vystřelí do prázdného a jedou si bezohledně za svým. Do průběžného se samozřejmě drzým čelem na konci dostanou. No jo, tak jsem ve svém zájmu dostat se do práce taky na sedm naučil vyjet do prázdného pruhu a jet "na místě" ze kterého jsem vyjel. Nesnažím se nikoho předjet, ale také ze sebe nedělám vola kterého každý "o(b)jede". Postupně zjišťuji, že jsem v úctě těch co jedou v průběžném pruhu a nemám problém se zařadit z5, prostě lidi v průběžném pruhu jsou vděčni, že se do práce dostanou včas a nemusí vstávat o hodinu dřív. No a agresivitu těch co musí být v práci v sedm jaksi neřeším.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 806
- Registrován: pon bře 21, 2011 11:12 pm
- Lokalita: Lounsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 3780
- Kapacita baterie [kWh]: 18
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
V téhle situaci mi přijde ZIP špatně aplikovaný. Nemá smysl zipovat v místech, kde není plná dvouproudová silnice. Myslím, že to říká i vyhláška - je tam tuším pojem souběžná jízda (teda jedu tak, že mou rychlost určuje auto, co jede predemnou).
Tohle vídám pravidelně na plzeňské před Řepákovem - dvouproudová silnice uměle zúžená tramvajovou zastávkou do 1 pruhu, v průběžném je tak 100 m kolona a v levém se pravidelně objevují osamocená auta, která předjedou celou kolonu a na konci zipuji. Resp. si to myslí (v lepším případě) nebo ojíždějí
Na druhou stranu neschvaluju ani to blokování pruhu... Ani blokování odstavného na dálnici kamiony...
Osobně to řeším pár peprnymi nadavkami a je mi hned líp
Tohle je prostě něco, co by měli policajti řešit - ale oni raději sedí v autě s radarem. A to je obecné - nesprávný způsob jízdy popr. různá ohrožení a omezení se vůbec neřeší.
Docela by mě zajímalo, jestli někdo dostal pokutu za něco jiného než rychlost...
Tohle vídám pravidelně na plzeňské před Řepákovem - dvouproudová silnice uměle zúžená tramvajovou zastávkou do 1 pruhu, v průběžném je tak 100 m kolona a v levém se pravidelně objevují osamocená auta, která předjedou celou kolonu a na konci zipuji. Resp. si to myslí (v lepším případě) nebo ojíždějí
Na druhou stranu neschvaluju ani to blokování pruhu... Ani blokování odstavného na dálnici kamiony...
Osobně to řeším pár peprnymi nadavkami a je mi hned líp
Tohle je prostě něco, co by měli policajti řešit - ale oni raději sedí v autě s radarem. A to je obecné - nesprávný způsob jízdy popr. různá ohrožení a omezení se vůbec neřeší.
Docela by mě zajímalo, jestli někdo dostal pokutu za něco jiného než rychlost...
5 kVA Axpert King @ 3,78 kWp [3s4p AUO 315Wp mono]
18 kWh [5x Pylontech US3000]
Rozpracováno:
a) 5 kVA Axpert King @ 1,89 kWp [6x AUO 315Wp mono] do paralelu k prvnímu
b) 15x 280 Ah LiFePo4, JK BMS paralelně k Pylontechům
c) Fangpusun MPPT 150/70 Tr @ 5,52 kWp [12 x AS 460Wp mono]
18 kWh [5x Pylontech US3000]
Rozpracováno:
a) 5 kVA Axpert King @ 1,89 kWp [6x AUO 315Wp mono] do paralelu k prvnímu
b) 15x 280 Ah LiFePo4, JK BMS paralelně k Pylontechům
c) Fangpusun MPPT 150/70 Tr @ 5,52 kWp [12 x AS 460Wp mono]
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
tam nejde jet jinam než do toho jednoho pruhu - kolony. Njn, chtěl bych vidět toho policajta který mi zakáže zastavit když vozidlo vedle mne zastaví. Začínáme se bohužel dostávat do situace že cokoli si jde obhájit. Jo a policajti kasírují i za botičky. Jinak musím konstatovat že na nic jiného mentálně nemají. Neznají ani zákon o policii, ani správní řád....o to více jsou však namachrovaní. Klidně ať mne žalují, mám na to důkazy.camel1cz píše:...Na druhou stranu neschvaluju ani to blokování pruhu... ...
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 806
- Registrován: pon bře 21, 2011 11:12 pm
- Lokalita: Lounsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 3780
- Kapacita baterie [kWh]: 18
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Pravidla silničního provozu, ZIP a pomalá jízda
Nemyslel sem primárně, že mají policajti pokutovat to blokování, ale to před/ojíždění...
Ten můj nesouhlas měl být spíš pod čarou.
Ten můj nesouhlas měl být spíš pod čarou.
5 kVA Axpert King @ 3,78 kWp [3s4p AUO 315Wp mono]
18 kWh [5x Pylontech US3000]
Rozpracováno:
a) 5 kVA Axpert King @ 1,89 kWp [6x AUO 315Wp mono] do paralelu k prvnímu
b) 15x 280 Ah LiFePo4, JK BMS paralelně k Pylontechům
c) Fangpusun MPPT 150/70 Tr @ 5,52 kWp [12 x AS 460Wp mono]
18 kWh [5x Pylontech US3000]
Rozpracováno:
a) 5 kVA Axpert King @ 1,89 kWp [6x AUO 315Wp mono] do paralelu k prvnímu
b) 15x 280 Ah LiFePo4, JK BMS paralelně k Pylontechům
c) Fangpusun MPPT 150/70 Tr @ 5,52 kWp [12 x AS 460Wp mono]
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
zabezpečená jízda vlaku a jízda na rozhled
od Martin P » » v Ostatní
zabezpečená jízda vlaku a jízda na rozhled
- 8 Odpovědi
- 1229 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martin P
-
-
- 3 Odpovědi
- 1093 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od FRSO
-
- 7 Odpovědi
- 2173 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lzahradil
-
- 1 Odpovědi
- 1258 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od cipis
-
- 0 Odpovědi
- 4996 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lzahradil