Žvanírna 2

Nezařaditelné
Franta2776
Příspěvky: 2893
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od Franta2776 »

A jak Tesle funguje Head ap display???
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
tomer
Příspěvky: 247
Registrován: čtv pro 17, 2020 3:16 pm
Bydliště: Senica

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od tomer »

buffer by mohol byt aj "naraznik" nie? myslim tym preklad..
glottis
Příspěvky: 2421
Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
Lokalita: okolí Mělníka
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 13000
Kapacita baterie [kWh]: 15

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od glottis »

Franta2776 píše: pát kvě 17, 2024 3:23 pm A jak Tesle funguje Head ap display???
Nějaký má? :))
Uživatelský avatar
NOPARasito
Příspěvky: 2623
Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od NOPARasito »

Franta2776 píše: úte kvě 14, 2024 10:32 am
eman píše: úte kvě 14, 2024 10:25 am Neviděl, ale zkouší to. My jich máme asi 20 a všechny mají bonz krabičku. Rozdíl v natankovaném a placeném nevysvětlíš. Stejně jako případné zvýšení spotřeby. A nikdy se nepřestanu divit tomu, že to pořád někdo zkouší přečůrat a pak má dětské výmluvy. :D
Těch 5L to je 5%, když se nabere rovnou do kanystru, žádná bonz karta neodhalí.Já občas jezdil na ONO tam stojím ve frontě za 3 auty a je to občas vidět.
A důvody proč to dělá znáš? Nebo se domníváš! Nebo vlastní zkušenost?
Myslím ten dotaz oprávněně, nikoli jako .......
tomer
Příspěvky: 247
Registrován: čtv pro 17, 2020 3:16 pm
Bydliště: Senica

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od tomer »

Napr ja som braval benzin do kanystru...
Bolo pre mna pohodlnejsie a casovo efektivnejsie tankovat raz a poriadne a potom doma vo volnom case liat benzin, nez chodit na benzinku nonstop.
PS: 98oktan nie je hocikde..
Tiez som musel byt za podivina :D
A ono to musi ludi aj stvat, ked niekto pred nimi otvori kufor a tam....
camel1cz
Příspěvky: 801
Registrován: pon bře 21, 2011 11:12 pm
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 3780
Kapacita baterie [kWh]: 18

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od camel1cz »

Já byl zase asi 2x tankovat do kanystru elektroautem ;)
Bylo to do sekačky, než mi klekl motor a neuznali záruku.

OT: značce HECHT se doporučují obloukem vyhnout.
5 kVA Axpert King @ 3,78 kWp [3s4p AUO 315Wp mono]
18 kWh [5x Pylontech US3000]
Rozpracováno:
a) 5 kVA Axpert King @ 1,89 kWp [6x AUO 315Wp mono] do paralelu k prvnímu
b) 15x 280 Ah LiFePo4, JK BMS paralelně k Pylontechům
c) Fangpusun MPPT 150/70 Tr @ 5,52 kWp [12 x AS 460Wp mono]
Franta2776
Příspěvky: 2893
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od Franta2776 »

glottis píše: pát kvě 17, 2024 9:14 pm
Franta2776 píše: pát kvě 17, 2024 3:23 pm A jak Tesle funguje Head ap display???
Nějaký má? :))
Já si myslel,že má.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Franta2776
Příspěvky: 2893
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od Franta2776 »

NOPARasito píše: pát kvě 17, 2024 9:39 pm
Franta2776 píše: úte kvě 14, 2024 10:32 am
eman píše: úte kvě 14, 2024 10:25 am Neviděl, ale zkouší to. My jich máme asi 20 a všechny mají bonz krabičku. Rozdíl v natankovaném a placeném nevysvětlíš. Stejně jako případné zvýšení spotřeby. A nikdy se nepřestanu divit tomu, že to pořád někdo zkouší přečůrat a pak má dětské výmluvy. :D
Těch 5L to je 5%, když se nabere rovnou do kanystru, žádná bonz karta neodhalí.Já občas jezdil na ONO tam stojím ve frontě za 3 auty a je to občas vidět.
A důvody proč to dělá znáš? Nebo se domníváš! Nebo vlastní zkušenost?
Myslím ten dotaz oprávněně, nikoli jako .......
Co jsem zažil, tak hlavně řidiči dodávek majíci doma naftové auto.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
glottis
Příspěvky: 2421
Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
Lokalita: okolí Mělníka
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 13000
Kapacita baterie [kWh]: 15

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od glottis »

Franta2776 píše: pát kvě 17, 2024 10:02 pm
glottis píše: pát kvě 17, 2024 9:14 pm
Franta2776 píše: pát kvě 17, 2024 3:23 pm A jak Tesle funguje Head ap display???
Nějaký má? :))
Já si myslel,že má.
3 a Y ne. S a X nevím.
Franta2776
Příspěvky: 2893
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od Franta2776 »

Screenshot_20240517_224953_DRIVERS GUIDE.jpg
Toto je zajímavá funkce EV bod 3.Ty návody k použití je potřeba číst ne až je zařízení beznadějně zničeno.Jak to dělá většina populace.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Franta2776
Příspěvky: 2893
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od Franta2776 »

Kdyby někdo sháněl frunk na svoje auto.
https://www.frunk.at/shop/?product-page=1
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Uživatelský avatar
alfonsak
Příspěvky: 22
Registrován: pát zář 02, 2022 4:55 pm
Lokalita: Chrudimsko
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5400

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od alfonsak »

Omluva, nenašel jsem lepší thread, tak s dovolením napíšu sem (a prosím případně admina o přehození).

Mám Škoda Citigo EIV. Jde mi o nabíjení z FVE.
Pokud vezmu přenosnou orig. nabíječku od Citigo (16A, 230V) a dám ji na FVE (viz můj popis 5kW), tak se zapne nabíjení auta, Axpert začne dodávat - ale po cca 20-30 sekundách nabíječka vypne - a pak za cca 5 sekund zase zapne.
Myslel jsem, že to je nedostatkem výkonu FVE, tak jsem (i z jiných důvodů) přikoupil https://www.kaufland.cz/product/4668749 ... 6362076207. - bohužel, projev nabíjení je úplně stejný, i když jsem dal nízký výkon na 6A (tak nabíjí tak minutu a pak vypne a po chvíli opět zapne).
Zkoušel jsem SBU a SUB režim, je to stejné.
Pokud připojím nabíječku na DS ( :oops: ), tak nabíjení probíhá OK a nepřerušuje se....
Nepotkal se s tím někdo?
5,4kWp jih (12x 455Wp 6S2P, instalováno na louce) | PIP 5048 mkx 5kW/48V | 4??kWh batt (4x 12V/100Ah Pb trakce)
Franta2776
Příspěvky: 2893
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od Franta2776 »

To bude odpojovat přímo nabíječka v autě.Axpert produkuje brum mě to vadí u dobrého domácího kina.Na DS hraje normál a na Axpert je tam brum na žádných jiných spotřebičích jsem to nespozoroval.
Rada je vyzkoušet jiný měnič.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
gupa
Příspěvky: 2365
Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
Lokalita: pod Brnem
Systémové napětí: 24V

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od gupa »

Známému to dělala T3 nad 10A u dvou šňůr do 16A stejně. Prý to po nějaké době asi 14 dnů přestalo a nyní to nabíjí až 16A bez odpojování. Napadá mne že to může být zemí a vzdáleností rozpojení PEN. Šnůru co měl se vůbec nerozjela na 2x115V. (nálepka na ní, vyloženě upozorňovala, že musí být uzemněný PE kolík) Takže to proto typuji na nějaký šum na N nebo PE drátu co jdou do zásuvky. To že mu to přestalo, spekuloval, že to Tesla prý na dálku nějak vyladila.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
Tomano79
Příspěvky: 85
Registrován: stř úno 19, 2020 6:28 pm
Lokalita: Bystřice pod Hostýnem
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 16000
Kapacita baterie [kWh]: 40

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od Tomano79 »

Mám kamaráda, co má ten samý problém Citigo iV/axpert MAX 7200, akorát mu to sepne, po pár sekundách vypne a už nezapne. Musí to odpojit, popojet autem a pak znovu zapojit. Někdy se to chytne, někdy ne. Vyzkoušeno s více nabíjecími kabely, to odpojování dělá auto. Ze sítě v pohodě. Podle mě z toho axperta leze hodně rušení a nedělá to dobře řídící elektronice, chtělo by to nějaký VF filtr na výstup. Zatím chci vyzkoušet jen nějaký větší ferit na kabel. Jinak origo přenosná nabíječka je jen 10A/230V.
12 panelů východ, 24 panelů západ, 18 panelů jih Amerisolar, Victron Smartsolar 1x150/70 + 2x150/100 -Tr VE.Can, 3x Victron Multiplus I 48/5000, BMV 700, Color Control GX, Baterie Li-Ion 8x Tesla battery pack + SimpBMS, ET340, ostrovní režim s možností přepnutí na síť, spuštěno 27.4.2020, Wall box smart EVSE, Tesla Y
Franta2776
Příspěvky: 2893
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od Franta2776 »

Mě to na MAxe 7200 nabíjí BMW celý den 2kW.Problém bude v té levné nabíječce v Citigo,že si s tím neporadí.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Tomano79
Příspěvky: 85
Registrován: stř úno 19, 2020 6:28 pm
Lokalita: Bystřice pod Hostýnem
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 16000
Kapacita baterie [kWh]: 40

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od Tomano79 »

Franta2776 píše: pon kvě 20, 2024 7:32 am Mě to na MAxe 7200 nabíjí BMW celý den 2kW.Problém bude v té levné nabíječce v Citigo,že si s tím neporadí.
Leaf II i Tesla S mu na axpertu nabíjí taky normálně, ale to citigo je v tomhle trochu slabší.
12 panelů východ, 24 panelů západ, 18 panelů jih Amerisolar, Victron Smartsolar 1x150/70 + 2x150/100 -Tr VE.Can, 3x Victron Multiplus I 48/5000, BMV 700, Color Control GX, Baterie Li-Ion 8x Tesla battery pack + SimpBMS, ET340, ostrovní režim s možností přepnutí na síť, spuštěno 27.4.2020, Wall box smart EVSE, Tesla Y
Uživatelský avatar
NOPARasito
Příspěvky: 2623
Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od NOPARasito »

Tomano79 píše: pon kvě 20, 2024 9:51 am
Franta2776 píše: pon kvě 20, 2024 7:32 am Mě to na MAxe 7200 nabíjí BMW celý den 2kW.Problém bude v té levné nabíječce v Citigo,že si s tím neporadí.
Leaf II i Tesla S mu na axpertu nabíjí taky normálně, ale to citigo je v tomhle trochu slabší.
Enyaq mi na jistici vrcel. Takze je to problém celeho VW.
Franta2776
Příspěvky: 2893
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od Franta2776 »

Za ty prachy dobrý. Evropský auto s velkou baterkou 87kWh. Pro Enyaq to je těžká konkurence.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Uživatelský avatar
NOPARasito
Příspěvky: 2623
Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota

Re: Začátek konce elektromobility?

Příspěvek od NOPARasito »


Předohrab je smrt u EV.

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek