Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 698
- Registrován: sob říj 21, 2017 2:22 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Nejen, že nezvládne pochopit psaný text, on je již i konspirátor.chatař píše:Není to sci-fi, zde si jen někdo přeje, aby to nikdy nefungovalo. ......
"Jsem starý debil postižený alzheimerem" nedělejte ze sebe pitomce, jinak se charakteristika rozšíří!!!!
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: pát říj 06, 2017 5:27 pm
- Lokalita: kousek od Berouna
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 5000
- Kapacita baterie [kWh]: 20
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
To je z vlastní zkušenosti?střídač_N píše:nikdo vám nebrání si krátit dlouhou chvíli měněním svíček, vah vzduchu, teploměrem nasávaného vzduchu, krokovým motorkem škrtící klapky, lambda sondami, snímači otáček, snímači klepání a jinými zpříjemňujícími kratochvílemi. Mezitím si dejte párkrát olej a jeho filtr, vzduchový filtr a v mezidobí se mořte s diagnostikou, proč vám svítí ona zatracené kontrolka poruchy motoru. Bádejte nad novými mapami nastavení komponent motoru, sem tam si pohrajte s řídící jednotkou protože to "nějak" blbne.
Koupil jsem 10 let staré auto a za dalších 10 let provozu jsem takové problémy teda neměl. Měnil jsem tlumiče, pružiny, čelní sklo, pravé zrcátko, brzdové kotouče a destičky, uložení nápravy, nějaký ten kulák a tyčka stabilizátoru. Občas oprava nějaké té povrchové koroze. Všecho závady, které můžou elektomobil postihnout taky.
Z ostatních pouze žhavicí svíčky, spojka (cca 300tkm), olej a filr + vzduchový filtr, a samozřejmně rozvody.
Osobně proti autu na nic nemám, třeba si ho i někdy koupím
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Pokud zvedne dan na el. energii, bude toho mit jeste vice a zaplati to i ti fosilaciMareC3k píše:Rocne sa na Slovensku spotrebuje vraj okolo 2-2,5 miliona ton motorovych paliv (benzin+diesel+lpg) z kazdeho litra benzinu a nafty ide statu spotrebna dan okolo 0,53,- Eura a z konecnej ceny este aj 20%DPH.
Ako si stat vykompenzuje takuto stratu v pripade ak by do 10 rokov bolo 50% elektromobilov??
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Vyfuk dobry??? Nebo 20et v trapu?berounskygrizly píše:To je z vlastní zkušenosti?střídač_N píše:nikdo vám nebrání si krátit dlouhou chvíli měněním svíček, vah vzduchu, teploměrem nasávaného vzduchu, krokovým motorkem škrtící klapky, lambda sondami, snímači otáček, snímači klepání a jinými zpříjemňujícími kratochvílemi. Mezitím si dejte párkrát olej a jeho filtr, vzduchový filtr a v mezidobí se mořte s diagnostikou, proč vám svítí ona zatracené kontrolka poruchy motoru. Bádejte nad novými mapami nastavení komponent motoru, sem tam si pohrajte s řídící jednotkou protože to "nějak" blbne.
Koupil jsem 10 let staré auto a za dalších 10 let provozu jsem takové problémy teda neměl. Měnil jsem tlumiče, pružiny, čelní sklo, pravé zrcátko, brzdové kotouče a destičky, uložení nápravy, nějaký ten kulák a tyčka stabilizátoru. Občas oprava nějaké té povrchové koroze. Všecho závady, které můžou elektomobil postihnout taky.
Z ostatních pouze žhavicí svíčky, spojka (cca 300tkm), olej a filr + vzduchový filtr, a samozřejmně rozvody.
Osobně proti autu na nic nemám, třeba si ho i někdy koupím
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Jenomze Toyota nepatri k tem co chteji delat ucinna auta. Kazdy Ford Focus v nafte bude v prumerne spotrebe porazet (a v celkovem pomeru cena vykon uz tuplem, kc/km ani nemluve) jejich Atkinsonuv motor, s jejich e-CVT prevodovkou, predpotopni navigaci atd.chatař píše:"No a například k mé motivaci pořídit si e auto. Již mne sere starat se o provoz spalovacího motoru. A to jsem se víc jak 20 roků věnoval autosportu."
Hm, tak to je překvapivý závěr. Z petrolheada nakonec elektromobilista. Proč? Nechápu. Něco vám řeknu. Můj syn má hybrida. Toyota Auris v hybridu. Občas se s ním svezu. Trpím, je to peklo. Dal za něj nějakých 650 tisíc! Blázen, vymlouval jsem mu to, za ty love by měl od Toyoty RAV 4, auto do nepohody a ne pseudoelektrošidítko. Můžu vám říct, že toho hybrida bych od něj nekoupil ani za třista tisíc. Proč? Styl jízdy. Když jsem s ním jel poprvé, divil jsem se, proč motor tak vytáčí. Jako žák v autoškole. Prý s tím nejde nic dělat. Mluvil něco o nějakém variátoru, a že to nemá normální převodovku, místo řadicí páky jakýsi joystick, a vše řídí elektronika. Jen slušnost mi nedovolila mu říct, aby takové auto hodil ze skály a koupil si normální káru. Bylo to opravdu nepříjemné. Jeli jsme do Vysokých Tater po dálnici, a motor mu docela často vřískal ve 4000 otáčkách. To je opravdu pokrok.
A elektromobily? Dokud nebude fungovat čistý zdroj nevyčerpatelné a levné energie, tak říkám ne. Dokud lidstvo nezvládne termojadernou fůzi, výrobu elektřiny z těžké vody, které je v oceánech nevyčerpatelné množstí, tak jsou elektromobily jen něco jako přesun znečištění od spotřebitele, směrem k výrobci energie.
Toyota ma prodeje hlavne v Asii, tam se prodavaji za realnou cenu. Ano je to vyrobce vice jak 10mil vozidel, ale hruza a des.
Tohle zrovna byl, ale priklad .
Kiwi mi zas bude oponovat, ale minuly rok jsem kupoval dodafku a Toyota, ktera vicemene prevzala Peugeot/Citroen opravdu nee.
ZASE TO POVAZUJTE JEN ZA MUJ OSOBNI NAZOR.
Ps.: znamej presne na Aurise v hybridu nabehl, jak taxikari vykladaji jak je to super a vydrzi milion km a jezdi s tim v prumeru za 6,5. To je, ale uspech ;-((((.
Jj pro brzdy provozu a sledovace blikatek spotreby je to, ale super hracka.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Jestli tomu tak bude, porad bude stupidni paraziti teto planety s predpotopnimi pohybovadly. Protoze ucinnosti vyuziti energie budou mizive, a vycerpani zdroju na dohled. Synteticke paliva delal uz i Ada a jak to dopadlo. Prece nemuzu jen kvuli tomu, abych mohl ovladat ovcany, vyrabet palivo do predpotopnich smradlavych povozu s tim, ze pouziju 7kWh energie pro 8-10kWh do cudilku. Vsichni resi emise a kolik vzduchu s tim taky zoxiduje??? To uz se nepocita!!!! Na mesic si ho taky nevezmete a vlastne nikam, kde neni kyslik. Proste tepelny stroj k nicemu.vlkazajac píše:Elektromobilita nezvíťazí, vyhrá len menej významné parciálne vojny.chatař píše:Ano, elektromobilita zvítězí na celé čáře. Až se rozjede první fůzní reaktor. Není to sci-fi, zde si jen někdo přeje, aby to nikdy nefungovalo. Byznys je byznys i kdyby to mělo být proti zájmům lidstva. A fotovoltaika? Na střeše baráku soukromé osoby, jinak připojené k DS je to super věc. Jako hlavní zdroj energie lidstva je to nesmysl.
Ani keby sa objavila lacná a prístupná batéria, nenahradí to logistiku, rozvinutú od ropných nálezísk až po našu nabíjačku. Nerozhoduje, či bude napájaná zo siete alebo z vlastnej FVE.
Sezónna disproporcia prísunu energie zo zelených zdrojov je taká veľká, že v zimnej časti roka bude večný hlad po energii. Nikto nebude budovať batérie pre vyrovnanie tejto disproporcie pre nákladnú a osobnú dopravu, ani pre železnice. Tobôž nie pre priemysel alebo domácnosti, vrátane EV.
Ale v lete vyrobené syntetické palivo sa dá na pár mesiacov lacno uskladniť.
"...Taky se může stát že vlivem nějakého šoku skokově vzroste cena ropy (zrovna teď se to na tom blízkém Východě docela mele) a budeme rádi za EV a ropáky budou jezdit jen pokud to nebude nezbytně nutné...."
Stať sa to celkom určite môže, ale radi nebudeme. Ak chápeme mobilitu ako nevyhnutnú potrebu, len naivný človek si predstavuje, že cena batérií resp. elektroáut zotrvá na aktuálnej úrovni, keď sa tak stane. Batériu nekúpite ani za úplatok, alebo za veľký preplatok. Lacnejšie nie !
Porad asi nedocvaklo!!! Benzin a Nafta jsou odpad. Proto vyhralo fosilni loby. Jsou dulezitejsi produkty z ropy.
A kdyz teda nakladat s odpadem, tak ucinne na 98% a nee na stezi 20%!!!!!
Elektromobil jako takovy je jedina cesta k ucinnosti. Jake budou baterie za 20let si netroufnu odhadnout, ale treba nebudou potreba.
Treba to bude taky takovy Matrix jako fosilni(solarni paliva)
https://www.matrix-2001.cz/clanek/teslo ... terem-1506
-
- Příspěvky: 1139
- Registrován: pát říj 12, 2012 8:15 pm
- Bydliště: Severní Čechy
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Místo daně z benzínu, např mítné z GPS krabičky? Jen musíme počkat, než se EV dostatečně rozšíří. Jinak by zájemce o EV odradili, ti si ještě myslí, že budou jezdit za cenu elektřiny.MareC3k píše:Rocne sa na Slovensku spotrebuje vraj okolo 2-2,5 miliona ton motorovych paliv (benzin+diesel+lpg) z kazdeho litra benzinu a nafty ide statu spotrebna dan okolo 0,53,- Eura a z konecnej ceny este aj 20%DPH.
Ako si stat vykompenzuje takuto stratu v pripade ak by do 10 rokov bolo 50% elektromobilov??
V provozu: poloostrov 19kWp, 4x XTM4000-48, 4xVT80, 18kWh LFP 14S10P + Batrium
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Tak v jinejch státech, kde je elektromobilů víc už přemýšlejí jak se dostat lidem do kapsy. Něco jsem zaslechl na elektroforum, ale jak a co přesně nevím a hledat se mi to nechce.
Takže ano, stát si jisně nenechá vypadnout příjem z daní na PHM a nějak to pro elektromobily ošéfuje, takže se pak stejně ve výsledku bude jezdit za stejné peníze jako se spalovákem.
Proto přesně jezdím elektromobilem teď, dokud to jde jezdit za necelých 0,4Kč/km. Přirovnal bych to k začátkám automobilismu. Žádné řičidáky, žádně pov. ručení, žádně daně na PHM. Krásné to časy.
Proto jsem také před elektrem jezdil na LPG. Prostě se mi příčí platit daně za něco, co se nechá ošéfovat levněji.
A o tom, že elektromobilismus je jediná cesta budoucnosti, v tom si taky nejsem moc jistý. No uvidíme. Ale co rozhodně vím, že elektromobilismus nenastoupí tak jak si vrchnost představuje. Tj, ty výkřiky, že od toho a toho roku už se spalovací auta nebudou vyrábět. Aby mohl jezdit i ten poslední pán či paní z paneláku na elektriku, tak se musí ujít dlouhá cesta. A to rozhodně nebude za 10-20 let, protože by to znamenalo investice v řádech stovek miliard € do infrastruktury. A nějaký celkový návrh infrastruktury, tj. inteligentní dobíjecí sloupky, aby se nechala řídit spotřeba. Stacionární bateriová úložiště a řadu dalších věcí jako třeba komunikace a spolupráce domácí VFE s baterkama a DS. Nic takového zatím není i když by mohlo být. Pokud by distributor mohl použít třeba 30% kapacity vaší baterky u VFE a za to vám dal slevu nějaké drobné, mohlo by to být pro něj zajímavé, jak spravovat svoje vlastní aku úložiště. Jenže v ČR se spíš hází klacky pod nohy lidem co chtějí přifázovat VFE k síti.
Navíc pro někoho kdo jezdí málo, tak to nemá vůbec smysl. Baterky degradují když jsou stále nabité. Nedělám si velkou představu, že by baterka vydržela třeba dvacet let. Vidím to tak na 15 let. Prostě pro někoho je spalovací auto nejlepší volbou dnes i v budoucnu.
Ale ono se není evropě co divit, že tlačí elektromobilitu. Protože to je vesměs jediný zdroj co má. V přísunu paliva je celá evropa rukojmí ruska, usa a šejků co sedí na ropě. A taky je třeba myslet do budoucna. Ropa prostě jednou dojít musí. A čím jí nahradit? Srajda z řepky není budoucnost, vodík je vzhledem k energetické náročnosti jeho získání taky slepá cesta. Max by se mohl použít tam, kde je kritická hmotnost a baterie tam prostě nejsou reálné.
A další věc. Oni si za to automobilky můžou tak trošku sami. Prolobovali si tu různé limity, aby se zabezpečili před konkurencí z číny a teď se jim to trošku zvrtlo, protože roztlačili vlak, který už nejsou schopni zabrzdit.
Takže ano, stát si jisně nenechá vypadnout příjem z daní na PHM a nějak to pro elektromobily ošéfuje, takže se pak stejně ve výsledku bude jezdit za stejné peníze jako se spalovákem.
Proto přesně jezdím elektromobilem teď, dokud to jde jezdit za necelých 0,4Kč/km. Přirovnal bych to k začátkám automobilismu. Žádné řičidáky, žádně pov. ručení, žádně daně na PHM. Krásné to časy.
Proto jsem také před elektrem jezdil na LPG. Prostě se mi příčí platit daně za něco, co se nechá ošéfovat levněji.
A o tom, že elektromobilismus je jediná cesta budoucnosti, v tom si taky nejsem moc jistý. No uvidíme. Ale co rozhodně vím, že elektromobilismus nenastoupí tak jak si vrchnost představuje. Tj, ty výkřiky, že od toho a toho roku už se spalovací auta nebudou vyrábět. Aby mohl jezdit i ten poslední pán či paní z paneláku na elektriku, tak se musí ujít dlouhá cesta. A to rozhodně nebude za 10-20 let, protože by to znamenalo investice v řádech stovek miliard € do infrastruktury. A nějaký celkový návrh infrastruktury, tj. inteligentní dobíjecí sloupky, aby se nechala řídit spotřeba. Stacionární bateriová úložiště a řadu dalších věcí jako třeba komunikace a spolupráce domácí VFE s baterkama a DS. Nic takového zatím není i když by mohlo být. Pokud by distributor mohl použít třeba 30% kapacity vaší baterky u VFE a za to vám dal slevu nějaké drobné, mohlo by to být pro něj zajímavé, jak spravovat svoje vlastní aku úložiště. Jenže v ČR se spíš hází klacky pod nohy lidem co chtějí přifázovat VFE k síti.
Navíc pro někoho kdo jezdí málo, tak to nemá vůbec smysl. Baterky degradují když jsou stále nabité. Nedělám si velkou představu, že by baterka vydržela třeba dvacet let. Vidím to tak na 15 let. Prostě pro někoho je spalovací auto nejlepší volbou dnes i v budoucnu.
Ale ono se není evropě co divit, že tlačí elektromobilitu. Protože to je vesměs jediný zdroj co má. V přísunu paliva je celá evropa rukojmí ruska, usa a šejků co sedí na ropě. A taky je třeba myslet do budoucna. Ropa prostě jednou dojít musí. A čím jí nahradit? Srajda z řepky není budoucnost, vodík je vzhledem k energetické náročnosti jeho získání taky slepá cesta. Max by se mohl použít tam, kde je kritická hmotnost a baterie tam prostě nejsou reálné.
A další věc. Oni si za to automobilky můžou tak trošku sami. Prolobovali si tu různé limity, aby se zabezpečili před konkurencí z číny a teď se jim to trošku zvrtlo, protože roztlačili vlak, který už nejsou schopni zabrzdit.
-
- Příspěvky: 2028
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Na první pohled to vypadá,že to takto je,není vše je řízeno a jejich cíl je jasný a postupují pomalu a jistě,pokud si toto lidé neuvědomí,lezou jim jen do pasti,samozřejmě máme volbu ale někteří si místo spolupráce a prosperity volí krátkodobej zisk a tím stále více zabředají do plánů tech,kteří to takto pomalu řídí....
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: pát říj 06, 2017 5:27 pm
- Lokalita: kousek od Berouna
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 5000
- Kapacita baterie [kWh]: 20
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Výfuk dobrý, ale máš pravdu, zapomněl jsem výměnu vlnovce. a autobaterkyNOPARasito píše:Vyfuk dobry??? Nebo 20et v trapu?
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Ja jen ze to maji kucii dobre spocitany. 6-8 let a vyfuk, kterej vetsina uzivatelu neudrzuje, zhnije. A to neni sranda za 1.000kc ;-(.berounskygrizly píše:Výfuk dobrý, ale máš pravdu, zapomněl jsem výměnu vlnovce. a autobaterkyNOPARasito píše:Vyfuk dobry??? Nebo 20et v trapu?
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
"chatař"
Jeli jsme do Vysokých Tater po dálnici, a motor mu docela často vřískal ve 4000 otáčkách.
Len by ma zaujímalo ako si vedel ze točí 4000 otáčok keď auto nemá otáčkomer...ved načo aj ked nema možnosť radiť.
Vystup z OBD hovorí presný opak, hybridy točia práveže menej ako spalováky , stačí vzhliadnuť dáke video na youtube z výstupom z obd. Ved aj suchá logika hovorí že keby "často" točil 4000 tak by asi bola spotreba 10 litrov a nie 5.
Hybrid má skrátka iný zvuk..áno, má...ten kto má rád krásny zvuk motora si nepríde na svoje..stále má pocit že motor sa trápy. Motor ide do otáčok len pri zošliapnutí pedálu až na podlahu, inak sú otáčky nízke...bežne jazdim 1100-1400 otáčok aj pri 90.
Jeli jsme do Vysokých Tater po dálnici, a motor mu docela často vřískal ve 4000 otáčkách.
Len by ma zaujímalo ako si vedel ze točí 4000 otáčok keď auto nemá otáčkomer...ved načo aj ked nema možnosť radiť.
Vystup z OBD hovorí presný opak, hybridy točia práveže menej ako spalováky , stačí vzhliadnuť dáke video na youtube z výstupom z obd. Ved aj suchá logika hovorí že keby "často" točil 4000 tak by asi bola spotreba 10 litrov a nie 5.
Hybrid má skrátka iný zvuk..áno, má...ten kto má rád krásny zvuk motora si nepríde na svoje..stále má pocit že motor sa trápy. Motor ide do otáčok len pri zošliapnutí pedálu až na podlahu, inak sú otáčky nízke...bežne jazdim 1100-1400 otáčok aj pri 90.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Tak hlavně většina spalováků typu 1.6 a méně stejně těch 4 tis točí pokud se jede 140km/h. Pokud se bavíme o benzínu.
Dálnice se jezdí slušněji až u motorů 2.5 a víc.
Kolik točí 1.4tsi nevím, máme to v práci, ale už se nepamatuju. Nijak moc to netočí, protože ten motor je nadopovanej turbem.
Já sem hybridem jel jen jednou a to nějakým starším lexusem a ještě jako spolujezdec, takže z toho moc zážitků nemám.
Dálnice se jezdí slušněji až u motorů 2.5 a víc.
Kolik točí 1.4tsi nevím, máme to v práci, ale už se nepamatuju. Nijak moc to netočí, protože ten motor je nadopovanej turbem.
Já sem hybridem jel jen jednou a to nějakým starším lexusem a ještě jako spolujezdec, takže z toho moc zážitků nemám.
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Tak v tomto lžeš. To že bys lhal nám, to by šlo i pochopit. Ale je silně pravděpodobné, že lžeš hlavně sobě. A ještě tomu možná i věříš.chatař píše:....... Nenávidím dotace. A nikdy jsem žádnou nevyužil, je to pod mou hrdost. Dotace = křivení trhu. Dotace = korupce.
Dotaci jsi využil ihned při narození - lékařskou péči při Tvém příchodu na svět. Další dotace kterou jsi využil byly peníze za které jsi žil v době kdy Tvá matka měla mateřskou. Pokračovalo to na škole. Celou dobu Tvé školní docházky ostatní dotovali Tvou výuku. A tak by to mohlo jít dále až po dnešní policii, která Tě ochraňuje i když o to nestojíš! "Tak nám tady nevěšej na nos ty svý smyšlený kraviny pane návladní"!!!
Jenže jsi jaksi (mo)mentálně nedával pozor. On totiž zdroj (lidstvem) nevyčerpatelné a v ČR levné energie v podobě jaderné fůze již využíváme. Jde o slunce. Takže říkat ne již naštěstí nemůžeš a to je dobře.chatař píše:...... Dokud nebude fungovat čistý zdroj nevyčerpatelné a levné energie, tak říkám ne. Dokud lidstvo nezvládne termojadernou fůzi, ............
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 2028
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Mám neblahý pocit,že tuto jakoby dotaci jsme si každý a někdo i několikrát přeplatil,a mnohdy by se dalo říci,že to byla nechtěná půjčka s nehoráznýma úrokama...myslím,že většina normálních lidí mnohonásobně přeplatila služby,které nám jsou jako námi požadované vnucovány,takto to chápu já a tak nějak je mi jedno,co si o tom kdo bude myslet,hezký večer všembrumlaj píše:Tak v tomto lžeš. To že bys lhal nám, to by šlo i pochopit. Ale je silně pravděpodobné, že lžeš sobě.chatař píše:....... Nenávidím dotace. A nikdy jsem žádnou nevyužil, je to pod mou hrdost. Dotace = křivení trhu. Dotace = korupce.
Dotaci jsi využil ihned při narození - lékařskou péči při Tvém příchodu na svět. Další dotace kterou jsi využil byly peníze za které jsi žil v době kdy Tvá matka měla mateřskou. Pokračovalo to na škole. Celou dobu Tvé školní docházky ostatní dotovali Tvou výuku. A tak by to mohlo jít dále až po dnešní policii, která Tě ochraňuje i když o to nestojíš! "Tak nám tady nevěšej na nos ty svý smyšlený kraviny pane návladní"!!!
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
tady neřeším jestli někdo něco platil či přeplatil. Řeším to, že dotace to byla a chatař svým výrokem že nikdy žádnou nevyužil lhal. Jestli o jejím využití mohl či nemohl rozhodnout je taky v kontextu jeho výroku irelevantní. A to že se dotace přeplácejí se tu snad řeší od začátku běhu fóra!
Naposledy upravil(a) brumlaj dne úte led 07, 2020 8:22 pm, celkem upraveno 1 x.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
"nechtěná půjčka s nehoráznýma úrokama."
Absolútny súhlas....štat je len výpalník a mafián ktorý strká paprče do mojich vreciek.
Absolútny súhlas....štat je len výpalník a mafián ktorý strká paprče do mojich vreciek.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 861
- Registrován: stř bře 20, 2019 4:05 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Upřímně řečeno, těch 4000 ot jsem odhadoval. No prostě vřeštěl jako kráva, až to bylo nepříjemné. Řidičák mám 40 let a tak o otáčkách motoru něco vím. A to jsem měl i BMW, které má vyšší otáčky rádo. Ale nevřeští při nich tak nepříjemně. Nejvíc mě může nasrat, když mě někdo přesvědčuje o něčem, co jsem sám vyzkoušel, že to není pravda. Nežere mu to 10 litrů, ale zas tak úsporné, jak proklamuje výrobce to taky není. Občas, když mě syn navštíví se s tím hybridem svezu, tak vím.trud píše:"chatař"
Jeli jsme do Vysokých Tater po dálnici, a motor mu docela často vřískal ve 4000 otáčkách.
Len by ma zaujímalo ako si vedel ze točí 4000 otáčok keď auto nemá otáčkomer...ved načo aj ked nema možnosť radiť.
Vystup z OBD hovorí presný opak, hybridy točia práveže menej ako spalováky , stačí vzhliadnuť dáke video na youtube z výstupom z obd. Ved aj suchá logika hovorí že keby "často" točil 4000 tak by asi bola spotreba 10 litrov a nie 5.
Hybrid má skrátka iný zvuk..áno, má...ten kto má rád krásny zvuk motora si nepríde na svoje..stále má pocit že motor sa trápy. Motor ide do otáčok len pri zošliapnutí pedálu až na podlahu, inak sú otáčky nízke...bežne jazdim 1100-1400 otáčok aj pri 90.
11S (8 REC 295Wp POLY + 3 Canadian Solar 300Wp) Axpert VM II 24V/3000W, 2P Canadian Solar + MPPT Victron Smart Solar 100/20 + Carspa 24/230, 600W Pure sine + 4x Varta 6V/232Ah.
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
U hybridu všechny nectnosti fosilu zůstaly aby se doplnily nejenom o nectnosti elektromobilu, ale aby se doplnily i o dosud nepoznané jak je vidno. Hybrid ani smykem. Ještě tak na železnici....
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 2417
- Registrován: stř srp 20, 2014 1:01 am
- Bydliště: Brno - venkov
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Srovnávat dotace se zdravotním a sociálním pojištěním? Školní docházkou? To myslíš že to stát dělá pro nás? Ne dělá to pro sebe, to věděla už Marie Terezie když povinnou školní docházku prosadila.
A v porodnici taky nesedí úředník který by rozhodoval jestli tu "dotaci" dostaneš nebo ne.
Brumlaj, brumlaj, trošku se opláchni studenou vodou, třeba to pomůže.
A v porodnici taky nesedí úředník který by rozhodoval jestli tu "dotaci" dostaneš nebo ne.
Brumlaj, brumlaj, trošku se opláchni studenou vodou, třeba to pomůže.
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
další státní podvod na FVE a OZE?
od tomas » » v Legislativa a právo
další státní podvod na FVE a OZE?
- 2 Odpovědi
- 1194 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomas
-
-
-
Hybridní FVE na RD - legalizovaný podvod s účastí státu.. !!
od uvp » » v Ekonomika solárních systémů
Hybridní FVE na RD - legalizovaný podvod s účastí státu.. !!
- 66 Odpovědi
- 6694 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PapoS
-
-
- 29 Odpovědi
- 6190 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jakub
-
-
Místo benzínky nabíječka pro elektromobily
od karelkilian » » v Magazín MyPower.CZ
Místo benzínky nabíječka pro elektromobily
- 25 Odpovědi
- 1853 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jahodovák
-
-
- 17 Odpovědi
- 1521 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od NOPARasito