Podpora FVE a elektromobility
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Bydliště: Vyškov
Re: Podpora FVE a elektromobility
Nebylo by nejlepší aby si stát vychoval doktora pro státní nemocnici místo aby nechal studovat půl světa zdarma v Brně? Nebylo by lepší vyučit si učně který nastoupí do státniho podniku kde svoji práci splatí investovány čas a peníze státního aparátu? Sice se na komunisty nadavalo a nadává ale když chtěli elektrikáře tak si je prostě vychovali a ti měli po škole práci byt a nemusel se stresovat jestli utáhne hypotéku když nahodou jeho otěhotní a oni přijdou na několik let o jeden plat a rodičovská to vážně nevytrhne
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Podpora FVE a elektromobility
Myšlenka na první pohled hezká, ale pořád je potřeba se zabývat tím "Co není vidět", čili skrytými náklady takových opatření. Jistě, studium zdarma pro celý svět je luxus, který bohužel musíme financovat všichni kvůli nesmyslnému konceptu "nároku na vzdělání" (který ovšem někdo jiný musí zajistit a někdo další zaplatit) namísto mnohem rozumnějšího "práva na vzdělání" (kde právo znamená čistě to, že dotyčnému veřejná moc nesmí zakazovat se vzdělávat). To bude nutné vyřešit.
Nicméně státní aparát je cosi, co se zatím pokaždé utrhlo ze řetězu a začalo žít svým vlastním životem na úkor všech ostatních. Bez výjimky vždycky, když neměl velice striktní a kontrolované limity.
No a připomínat komunisty? Jako že cíleně otevírali jen omezené množství tříd na středních školách jen proto, že potřebovali učně? Z toho chceš dělat nějakou výhodu? Pak přišla technologická změna, změna struktury hospodářství a pak jsme ty lidi museli draze rekvalifikovat. Jenže rekvalifikuj někoho v pětapadesáti, to u té části populace na levé polovině Gaussovy křivky mentálních schopností prostě fungovat nemůže. A umístěnky zmínit nechceš? Vždyť se jim to tu úplně nerozsypalo jenom proto, že na hranicích měli ty vlčáky, bandu záklaďáků a ostnaté dráty, jinak by jim zdrhnul prakticky každej, kdo něco uměl. Jistě, dneska to není ideální, ale to nebylo (a nebude) nikdy, tehdy to ale bylo výrazně horší. A to vůbec nemluvím o tom množství práce, kterou komunisti lidem ukradli, ale zaplatili jim za ní desetinu reálné tržní ceny, často zdaleka ani to ne. Vždyť ani na té dovolené v socialistické Jugoslávii jsme neměli obden na pitomou zmrzlinu, protože na to prostě devizový poukaz nestačil a vézt si jakékoli jiné peníze zavánělo trestným činem "Ohrožování devizového hospodářství republiky".
Dotaženo ad absurdum: Nechceš náhodou vytáhnout i argument, jak to bylo skvělý v Terezíně, že když bylo zrovna potřeba opravit střechu, tak tam prostě SS Hauptsturmführer nahnal pár židů a ti to bez řečí a bez nároku na mzdu opravili?
Nicméně státní aparát je cosi, co se zatím pokaždé utrhlo ze řetězu a začalo žít svým vlastním životem na úkor všech ostatních. Bez výjimky vždycky, když neměl velice striktní a kontrolované limity.
No a připomínat komunisty? Jako že cíleně otevírali jen omezené množství tříd na středních školách jen proto, že potřebovali učně? Z toho chceš dělat nějakou výhodu? Pak přišla technologická změna, změna struktury hospodářství a pak jsme ty lidi museli draze rekvalifikovat. Jenže rekvalifikuj někoho v pětapadesáti, to u té části populace na levé polovině Gaussovy křivky mentálních schopností prostě fungovat nemůže. A umístěnky zmínit nechceš? Vždyť se jim to tu úplně nerozsypalo jenom proto, že na hranicích měli ty vlčáky, bandu záklaďáků a ostnaté dráty, jinak by jim zdrhnul prakticky každej, kdo něco uměl. Jistě, dneska to není ideální, ale to nebylo (a nebude) nikdy, tehdy to ale bylo výrazně horší. A to vůbec nemluvím o tom množství práce, kterou komunisti lidem ukradli, ale zaplatili jim za ní desetinu reálné tržní ceny, často zdaleka ani to ne. Vždyť ani na té dovolené v socialistické Jugoslávii jsme neměli obden na pitomou zmrzlinu, protože na to prostě devizový poukaz nestačil a vézt si jakékoli jiné peníze zavánělo trestným činem "Ohrožování devizového hospodářství republiky".
Dotaženo ad absurdum: Nechceš náhodou vytáhnout i argument, jak to bylo skvělý v Terezíně, že když bylo zrovna potřeba opravit střechu, tak tam prostě SS Hauptsturmführer nahnal pár židů a ti to bez řečí a bez nároku na mzdu opravili?
-
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Bydliště: Vyškov
Re: Podpora FVE a elektromobility
Vkládas mi do úst co jsem neřekl. Já říkám že pokud stát nemá dělníky které si vychoval a zaměstnal tak tu práci musí zadat nějaké firmě. Řekni mi proč stát který každý rok opravuje silnice a staví dálnice nemá svoje lidi a techniků aby toto dělali a platí to firmám. Proč armáda servis svých strojů zadává opět firmám místo toho aby byli dílny státni co to dělají . Proč obvodaci jen za to že mají lidi v kartotéce dostávají paušál aniž by toho člověka celý rok viděli a když náhodou dojdu pro potvrzeni do prace na řidičák na zbrojak tam vyplaznu 500 kdyz cely rok mu prispivam a nic po něm nechci. A těchto příkladů můžeme mít na celou knihu že. Stát vlastní lesy pole a přitom lesy nám těží opět externí firmy na polích hospodaří agroferti a podobně.
-
- Příspěvky: 2023
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Podpora FVE a elektromobility
Ona chyba bude asi někde jinde,učí se hlavně věci které nikde stejně nepoužiješ a pokud přijdeš do praxe,nic neumíš,než takové vysokoškoláky,tak radši někoho bez vzdělání ale toho kdo tomu rozumí,ten ale zase nemá školu,takže ho řídí blb s diplomem a podle toho to vypadá...ono vzdělání bez praxe jde používat jen někde....dnes pokud dělník udělá zmetek tak ho zaplatí ale vedoucí kádry nemají žádnou odpovědnost a jen se ohánějí neschopností tech pod nimy...stačí se podívat kolik podniků krachuje a na vině určitě nebudou lidi u strojů ale vize ředitelů a dalších....když něco úspěšně zhuntují,putují do dalšího podniku a výsledek stejný,pravda,i pár vyjímek se najdea pokud ho na to náhodou upozorníš dopadneš hůře než dříve,tím nechci říkat že by se měly vrátit staré časy ale aby každý měl odpovědnost za svou práci a pokud něco zkazí tak aby nemohl na řídící funkci do doby,než napraví co napáchal...
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Podpora FVE a elektromobility
Já třeba naprosto netuším, proč by stát vůbec měl nějaké silnice vlastnit (ostatně i železnice u nás v 19. století začínaly jako soukromé a vzájemně si konkurující firmy, byť k tomu potřebovaly státní kus papíru, zvaný koncese, nicméně 95 % železniční sítě, co tu je, se postavilo právě tehdy a právě proto).
Dtto zdravotnictví, lesy. Stát je tu, když už se nedokážeme dohodnout nějak lépe, proto, aby tu byl jeden nejvyšší arbitr v případě nějakých sporů a aby ta rozhodnutí tohoto arbitra byla nějak vymahatelná. Plus dejme tomu vnější bezpečnost. K tomu byl historicky stvořen a to nějak zvládá. U čehokoli nad tento rámec selhává a vždycky selhávat z podstaty věci bude, protože tam pak chybí konkurence, aplikace kalkulace na základě nákladu ztracené příležitosti a finanční zpětná vazba obecně.
Dtto zdravotnictví, lesy. Stát je tu, když už se nedokážeme dohodnout nějak lépe, proto, aby tu byl jeden nejvyšší arbitr v případě nějakých sporů a aby ta rozhodnutí tohoto arbitra byla nějak vymahatelná. Plus dejme tomu vnější bezpečnost. K tomu byl historicky stvořen a to nějak zvládá. U čehokoli nad tento rámec selhává a vždycky selhávat z podstaty věci bude, protože tam pak chybí konkurence, aplikace kalkulace na základě nákladu ztracené příležitosti a finanční zpětná vazba obecně.
-
- Příspěvky: 3276
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Podpora FVE a elektromobility
brumlaj: jsem osvc - kdybych byl sro jsem v tvych ocich spinavy podnikavec?
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Podpora FVE a elektromobility
Podivej Pavle, to jak se dívám na lidi kolem sebe - no holt jiné lidi kolem sebe mít nebudu a i já jsem mezi jinými kteří se koukaj na mne a musíme spolu vyžít. Nemá cenu řešit druhého přes půl republiky když se případně vidíme jednou za rok na srazu. Proč máš pocit, že kvantifikuji (hážu lidi do jednoho pytle)? Existují i slušní podnikatelé, právě proto rozlišuji mezi podnikateli a podnikavci. OSVČ je ten který se nedokáže rozhodnout zda se má nechat zaměstnat nebo se dát na podnikání. Už to že ručí vším co má včetně ženy a dětí (které je možno z důvodu splátek dluhů vyslat do jihoamerického nevěstince) je v dnešním světě, kdy když někdo chce, tak Tě zničí, na pováženou. O tom, že existuje závod jak co nejvíce podlézt právě formou OSVČ cenu práce, o zdravotním, o sociálním, o daních ...... To je na každého svědomí. Aniž bych Tě chtěl jakkoli ranit, je však pravda, že ve věci svědomí či sociálních dovedností mají mnozí drzost a hroší kůži silně hypertrofovanou. Čest vyjimkám.
Třeba tady na fóru zrovna v tomto vlákně - napsal jsem svůj pohled na věc ohledně výchovy občana, unicast to negoval. Další debata nemá cenu, protože nemáme stejný žebříček hodnot a žádný z nás jej nezmění. Naštěstí zde máme fotovoltaiku a tam jaksi fyzikální zákony jsou jasné. Takže je o čem se bavit.
Třeba tady na fóru zrovna v tomto vlákně - napsal jsem svůj pohled na věc ohledně výchovy občana, unicast to negoval. Další debata nemá cenu, protože nemáme stejný žebříček hodnot a žádný z nás jej nezmění. Naštěstí zde máme fotovoltaiku a tam jaksi fyzikální zákony jsou jasné. Takže je o čem se bavit.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Podpora FVE a elektromobility
Jsem toho názoru, Brumlaji, že žebříček hodnot budeme mít tak z 95 % shodný a že různé levárny nás budou štvát úplně stejně. Neshodneme se evidentně jen ve dvou věcech:
1. jestli má člověk nabývat nějakých nároků vůči zbytku společnosti jen tím, že se narodí jako člověk (říkám ne, narodit se jako člověk není žádná zásluha)
2. jestli se máme spoléhat na nějakou vyšší uměle vytvořenou entinu, která řídit a kontrolovat běh věcí vezdejších (a opět říkám ne, protože s takovou uměle vytvořenou entitou je to nakonec ještě horší, než když necháme věcem pokud možno volný průběh)
Tak už se na mě nezlob, že Ti rozbíjím bábovičky, mě to fakt mrzí, ale úvahám na téma uspořádání společnosti jsem fakt věnoval spoustu času, přečetl na to téma docela dost literatury a na řadě příkladů jsem opakovaně viděl, jak ten Tvůj přístup končil ve slepých uličkách s neřešitelnými problémy, asi jako v Cimrmanově pohádce "Jak chudák do ještě větší nouze přišel". Dám ti teď odkaz na jednu hezkou útlou knížku, která je skoro 200 let stará, pořád ale aktuální a hezky se čte, je to knížka "Co je vidět a co není vidět" od francouzského ekonoma Fréderica Bastiata, ať máš trochu nad čím přemýšlet: http://bastiat.cz/category/co-je-videt-a-co-neni-videt/
1. jestli má člověk nabývat nějakých nároků vůči zbytku společnosti jen tím, že se narodí jako člověk (říkám ne, narodit se jako člověk není žádná zásluha)
2. jestli se máme spoléhat na nějakou vyšší uměle vytvořenou entinu, která řídit a kontrolovat běh věcí vezdejších (a opět říkám ne, protože s takovou uměle vytvořenou entitou je to nakonec ještě horší, než když necháme věcem pokud možno volný průběh)
Tak už se na mě nezlob, že Ti rozbíjím bábovičky, mě to fakt mrzí, ale úvahám na téma uspořádání společnosti jsem fakt věnoval spoustu času, přečetl na to téma docela dost literatury a na řadě příkladů jsem opakovaně viděl, jak ten Tvůj přístup končil ve slepých uličkách s neřešitelnými problémy, asi jako v Cimrmanově pohádce "Jak chudák do ještě větší nouze přišel". Dám ti teď odkaz na jednu hezkou útlou knížku, která je skoro 200 let stará, pořád ale aktuální a hezky se čte, je to knížka "Co je vidět a co není vidět" od francouzského ekonoma Fréderica Bastiata, ať máš trochu nad čím přemýšlet: http://bastiat.cz/category/co-je-videt-a-co-neni-videt/
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Podpora FVE a elektromobility
Já mám také dva body:
1. pokud se člověk narodí, má se narodit jako člověk a né otrok který se svou vlasní pílí až na vyjimky celý život není schopen z marasu vybabrat.
2. člověk má být veden ke spolupráci s tím vedle. Ne s tím ob ulici, ale s tím vedle. Na této planetě není dost místa pro dva "jáisty". Tedy ano mám svobody, ale umět respektovat svobody druhých, což omezuje mou svobodu..... hlava 22. A na to je 12 let školní docházky málo i kdyby se tam nic jiného nenaučili a je to nutné, jinak války, soupeření.... místo spolupráce.
S 95% shody souhlasím.
1. pokud se člověk narodí, má se narodit jako člověk a né otrok který se svou vlasní pílí až na vyjimky celý život není schopen z marasu vybabrat.
2. člověk má být veden ke spolupráci s tím vedle. Ne s tím ob ulici, ale s tím vedle. Na této planetě není dost místa pro dva "jáisty". Tedy ano mám svobody, ale umět respektovat svobody druhých, což omezuje mou svobodu..... hlava 22. A na to je 12 let školní docházky málo i kdyby se tam nic jiného nenaučili a je to nutné, jinak války, soupeření.... místo spolupráce.
S 95% shody souhlasím.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Podpora FVE a elektromobility
Souhlasím. Namítám ovšem, že největší sociální mobilita (což je odborný termín pro ono vyhrábávání se z marastu) tady byla v době, kdy tu byl ten ošklivý neregulovaný kapitalismus 2. poloviny 19. století.brumlaj píše:Já mám také dva body:
1. pokud se člověk narodí, má se narodit jako člověk a né otrok který se svou vlasní pílí až na vyjimky celý život není schopen z marasu vybabrat.
Tohle je mnohem složitější téma, obávám se. Soupeření i spolupráce jsou dva koncepty, které fungují v ekonomice i v přírodě a fungují naprosto běžně vedle sebe. Co nesežere první vlk, sežere druhý vlk, ale ve smečce kooperují. Co nesežere první smečka, sežere druhá nebo jim to sežere medvěd. Zbytky mršiny spořádá nějaká sova a co nesežere ani sova, přinesou mravenci do mraveniště té své houbě Leucocoprinus, která je pak živí. Prostě konkurence i kooperace tu jsou vedle sebe od nepaměti, tak je svět nastaven a nikdo z nás ho nezmění (a kdyby ano, tak pravědpodobně k mnohem horšímu). Sobectví není tak špatný koncept, každá živá bytost musí být svým způsobem sobecká, synonymem k adjektivu "sobecký" je "sebezáchovný", jen to musí mít přijatelnou míru. Ostatně i altruismus je projevem sobectví. A právě co nejširší konkurence čili soupeření (na různých trzích, včetně toho s volebními hlasy) je jedním ze zásadních mechanismů, které chrání společnost před tím, aby ji ovládl jeden jediný velký gauner a z ostatních si udělal otroky.brumlaj píše: 2. člověk má být veden ke spolupráci s tím vedle. Ne s tím ob ulici, ale s tím vedle. Na této planetě není dost místa pro dva "jáisty". Tedy ano mám svobody, ale umět respektovat svobody druhých, což omezuje mou svobodu..... hlava 22. A na to je 12 let školní docházky málo i kdyby se tam nic jiného nenaučili a je to nutné, jinak války, soupeření.... místo spolupráce.
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Podpora FVE a elektromobility
Jediná podpora EV je stavění nabíječek s jednotným platebním účtem,jako za elektroměr doma a výkony 22/50kW,kde bude kWh za normální průměrnou cenu ,jako v RD .Nechápu kdo staví Ionyty,kde je kWh za 21Kč,jak se můžou takovéto stanice vůbec zaplatit,tam jde tankovat jedině zoufalec co má prázdno a neumí přemýšlet.Veškeré dotace si strčte doprdele,protože se berou z kapes všech a jdou jen do kapes některých,většinou zajištěných jedinců,křiví to navíc reálné ceny,které by byly bez nich.Mám doma kotel, který jsem kupoval za 65tKč v první vlně dotací s 55tKč podporou,jeho maloobchodní cena bez dotace byla 47tKč tehdy. Následně ten samý kotel bez inovací a spuštění dalších vln kotlíkových dotací stál 137tKč.
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 3130
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Podpora FVE a elektromobility
To je tím,že máš Teslu.Já mám s BMW na vašich Supercharger taky nesmyslnou cenu. Já mám u Ionity přes BMW Carging AC za cca 4kč a DC za cca 8kč.marko250 píše: ↑ned kvě 26, 2024 11:42 am Jediná podpora EV je stavění nabíječek s jednotným platebním účtem,jako za elektroměr doma a výkony 22/50kW,kde bude kWh za normální průměrnou cenu ,jako v RD .Nechápu kdo staví Ionyty,kde je kWh za 21Kč,jak se můžou takovéto stanice vůbec zaplatit,tam jde tankovat jedině zoufalec co má prázdno a neumí přemýšlet.Veškeré dotace si strčte doprdele,protože se berou z kapes všech a jdou jen do kapes některých,většinou zajištěných jedinců,křiví to navíc reálné ceny,které by byly bez nich.Mám doma kotel, který jsem kupoval za 65tKč v první vlně dotací s 55tKč podporou,jeho maloobchodní cena bez dotace byla 47tKč tehdy. Následně ten samý kotel bez inovací a spuštění dalších vln kotlíkových dotací stál 137tKč.
Partnerství mezi automobilkami nikdy nebyla ničím výjimečným, ovšem s přechodem na vývoj nákladné elektromobility jich vzniká daleko více. Zářným příkladem je evropská síť rychlonabíjecích stanic Ionity, projekt, za kterým stojí pět významných automobilových jmen. Konkrétně se jedná o BMW Group, Daimler AG včetně značky Mercedes-Benz, Ford Motor a Volkswagen Group spolu s Porsche a Audi, nejnověji se přidává také Hyundai.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Podpora FVE a elektromobility
Nevidím nic z cen cos uvedl:Franta2776 píše: ↑ned kvě 26, 2024 12:12 pmTo je tím,že máš Teslu.Já mám s BMW na vašich Supercharger taky nesmyslnou cenu. Já mám u Ionity přes BMW Carging AC za cca 4kč a DC za cca 8kč.marko250 píše: ↑ned kvě 26, 2024 11:42 am Jediná podpora EV je stavění nabíječek s jednotným platebním účtem,jako za elektroměr doma a výkony 22/50kW,kde bude kWh za normální průměrnou cenu ,jako v RD .Nechápu kdo staví Ionyty,kde je kWh za 21Kč,jak se můžou takovéto stanice vůbec zaplatit,tam jde tankovat jedině zoufalec co má prázdno a neumí přemýšlet.Veškeré dotace si strčte doprdele,protože se berou z kapes všech a jdou jen do kapes některých,většinou zajištěných jedinců,křiví to navíc reálné ceny,které by byly bez nich.Mám doma kotel, který jsem kupoval za 65tKč v první vlně dotací s 55tKč podporou,jeho maloobchodní cena bez dotace byla 47tKč tehdy. Následně ten samý kotel bez inovací a spuštění dalších vln kotlíkových dotací stál 137tKč.
Partnerství mezi automobilkami nikdy nebyla ničím výjimečným, ovšem s přechodem na vývoj nákladné elektromobility jich vzniká daleko více. Zářným příkladem je evropská síť rychlonabíjecích stanic Ionity, projekt, za kterým stojí pět významných automobilových jmen. Konkrétně se jedná o BMW Group, Daimler AG včetně značky Mercedes-Benz, Ford Motor a Volkswagen Group spolu s Porsche a Audi, nejnověji se přidává také Hyundai.
Pevné poplatky
Základní poplatek 1
150,00 CZK / měsíc
0,00 CZK/měsíc po dobu 12 měsíců s novým vozidlem BMW
Tuzemské poplatky za nabíjení
Nabíjení AC
7,50 CZK / kWh
08:00 - 21:00po 180 minut
+ 2,00 CZK / min
Poplatek za relaci
14,99 CZK
Nabíjení DC
10,50 CZK / kWh
po 60 minut
+ 20,00 CZK / min
Poplatek za relaci
14,99 CZK
IONITY
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 3130
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Podpora FVE a elektromobility
To Marko: jak jsem psal je to dokup balíčku plus.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Podpora FVE a elektromobility
A dostaneš se s těmi všemi poplatky a změnama po nějakém čase na stojanu na jakou hodnotu za kWh? To je to co nesnáším na těhle nabídkách,jak by kurva nešlo udělat jednotný systém,prostě zaplatíš bezkontaktně a konec všech těchto pikačovin a měnila by se maximálně cena za kWh dle státu ve kterém budeš tankovat .
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 3130
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Podpora FVE a elektromobility
Jo rozumím.U nového auta je to rok gratis a potom za 179kč měsíčně dostaneš slevu 3,5kč/kWh a zruší ti platbu za každou relaci 15kč.Takže při první větším nabití v měsíci cca 50kWh se ten balíček zaplatí a ti co skutečně jezdí a nabíjí jsou na tom dobře.marko250 píše: ↑ned kvě 26, 2024 7:00 pm A dostaneš se s těmi všemi poplatky a změnama po nějakém čase na stojanu na jakou hodnotu za kWh? To je to co nesnáším na těhle nabídkách,jak by kurva nešlo udělat jednotný systém,prostě zaplatíš bezkontaktně a konec všech těchto pikačovin a měnila by se maximálně cena za kWh dle státu ve kterém budeš tankovat .
Myslím ,že do budoucna to zruší jak bude sílit konkurence.
Platba kartou je otrava. Plug and Charge je lepší. Připojím a o nic nestarám,přijde jednou za měsíc FA.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 26 Odpovědi
- 3033 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od NOPARasito
-
- 0 Odpovědi
- 1723 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mypower.cz
-
- 5 Odpovědi
- 1201 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ACDC
-
-
Servisní podpora firmy MPP SOLAR
od kybos » » v DC-AC měniče, střídače, invertory
Servisní podpora firmy MPP SOLAR
- 27 Odpovědi
- 2397 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vitek
-
-
-
Podpora DHT11 a 1wire DS18B20 pro microlog
od camel1cz » » v Vývoj MicroLogu
Podpora DHT11 a 1wire DS18B20 pro microlog
- 1 Odpovědi
- 1252 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od camel1cz
-