Havárie baterií.
Diskuze, rady, nápady, postřehy v oblasti alternativních zdrojů energie, elektrorozvodů, elektrozařízení, regulace, komponent a úsporných spotřebičů.
-
- Příspěvky: 566
- Registrován: ned čer 13, 2021 1:43 pm
- Lokalita: SK-ZA
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 6500
- Kapacita baterie [kWh]: 25
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: SK (ZA)
Re: Havárie baterií.
A? Aj keby to nebol fake viral ale 100% true a horelo LFP, statistiku to neohne. Aj lietadla su statisticky najbezpecnejsia osobna preprava a obcas padaju. Ja predsa nepisem (ani tomu neverim), ze lfp je 100% bulletproof... Ale statisticky vychadza najlepsie, to je cele.NOPARasito píše: ↑stř lis 01, 2023 9:04 pmJe bezpečná:
https://youtu.be/5r-yN8SugWM?si=X6C0itHCI4Vi3cJy
-
- Příspěvky: 970
- Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm
Re: Havárie baterií.
Prestanete nekdo jezdit autem, protoze benzinova auta “casto” hori? Asi ne.
Prestanete nekdo pouzivat doma kotel nebo krb na pevna paliva, protoze nejvice pozaru RD je od kominu? Asi take ne.
Tak asi tak k horicim bateriim. Bavime se tu o jednotkach pripadu, pritom dnes baterie ma doma kazdy a ve vsem.
Prestanete nekdo pouzivat doma kotel nebo krb na pevna paliva, protoze nejvice pozaru RD je od kominu? Asi take ne.
Tak asi tak k horicim bateriim. Bavime se tu o jednotkach pripadu, pritom dnes baterie ma doma kazdy a ve vsem.
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Havárie baterií.
Jenže ten Autobus je reálnej a v něm LPM baterie nikoli Lifepo4.(tím jsem chtěl spíš rozvířit debatu) Z Číny je dost incidentu na li-xxxx i lifepo a jak psal Mikel, technologie je taková a použití to neodradí.stano22 píše: ↑stř lis 01, 2023 9:26 pmA? Aj keby to nebol fake viral ale 100% true a horelo LFP, statistiku to neohne. Aj lietadla su statisticky najbezpecnejsia osobna preprava a obcas padaju. Ja predsa nepisem (ani tomu neverim), ze lfp je 100% bulletproof... Ale statisticky vychadza najlepsie, to je cele.NOPARasito píše: ↑stř lis 01, 2023 9:04 pmJe bezpečná:
https://youtu.be/5r-yN8SugWM?si=X6C0itHCI4Vi3cJy
Spíš dle mého soudu je opět dobrá údržba a technologie BMS.
A například Tesla momentálně jede linku jako testovací králík lifepo4 v masovém měřítku. Za cca. 3-4 roky budeme vědět výsledek implementace lifepo4 i do aut.
Zatím se tam z většiny využívaly deriváty li-ion.
-
- Příspěvky: 566
- Registrován: ned čer 13, 2021 1:43 pm
- Lokalita: SK-ZA
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 6500
- Kapacita baterie [kWh]: 25
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: SK (ZA)
Re: Havárie baterií.
Ved ja netvrdim, ze to je fake. Ale z popisu sa nic moc vycitat neda, mozno keby bol k tomu nejaky link na clanok atd. Inak suhlas, kazda technologia nesie so sebou nejake riziko, ktore uzivatel je alebo nieje ochotny akceptovat. Co je horsie, cim je novsia, tym menej sa o nej v podstate vie, kedze mnozstvo faktov vyplava na povrch az casom.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Havárie baterií.
Nic jednodussiho nez na netu dat "Electric bus fire Paris" dokonce se doctes pocty a kolik odstavili a kolik provozuji flotilu autobusu atd.
Treba: https://www.reuters.com/business/autos- ... 022-04-29/
https://www.bluebus.fr/bluebus-12-m
Treba: https://www.reuters.com/business/autos- ... 022-04-29/
https://www.bluebus.fr/bluebus-12-m
-
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon úno 07, 2022 2:43 pm
- Lokalita: Okolí Pardubic
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 10120
- Kapacita baterie [kWh]: 13,4
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Havárie baterií.
Mě by zajímala i nějaká statistika ohledně li-ion akumulátorů respektive příčiny požárů vlivem těchto akumulátorů. Jen si to vezměte... máme téměř každý Notebook,tablet,mobil (ten asi všichni) , robotický vysavač a mohl bych pokračovat. Když si vezmu jak tato spotřební elektronika frčí jak divá co se týče prodeje, všechno to má chemii která umí slušně hořet, o tom si myslím nemusíme diskutovat a hoří snad denně několik baráků vlivem těchto zařízení? nehoří. Zkrátka není to nic složitého, když dodržím doporučení výrobce/prodejce tedy nebudu baterie nabíjet nesmyslným proudem, nebo mechanicky nepoškodím tak se a teď mě nechytejte za slovo "nemůže nic stát" Samozřejmě může být nějaká vada baterie jako takové nebo řídící elektroniky to se prostě stane ale jsou to jednotky případů.
Třeba valná většina z nás zde na foru používa li-ion baterie nebo lifepo, olovo atd... Pokud se k tomu nebudu chovat jak hovado a zkoušet co to vydrží, mám kvalitní BMS, doporučený max nabíjecí proud, v případě olova dobré odvětrávání místnosti tak eliminuji riziko na minimum.
To co je v tom článku mi prostě také nesedí, na to aby tohle udělala baterie, jo kdyby se tam psalo uvnitř v malé sklepní místnosti byla velká trakční zaplavená olovněná baterie kde nedocházelo k cirkulaci vzduchu, tak bych o tom přemýšlel protože olovo zkrátka tu produkci vodíků umí dost a nenápadně. Ale u lifepo4 bych tohle rozhodně nečekal a je velká škoda že se barák pravděpodobně zbourá pak se něco málo prohlédne a opravdouvou příčinu se asi nedozvíme.
Tohle co je na fotkách by určitě s přehledem dokázal únik plynu do objektu, Stačí si vzpomenout na nešťastnou událost před pár lety tuším na Moravě, kdy se při rekonstrukci povedlo navrtat trubku od plynu a pak to bohužel odnesli tuším 2 hasiči co byli uvnitř když došlo k explozi. Někde bylo i video z auta a ten barák v podstatě celej nadskočil a rozlétl se do okolí. Nějak prostě nevěřím tomu, že by dokázalo lifepo vychrlit tolik plynu aby došlo k tomuhle. Navíc data o posledním napětí baterie a SOC neříkají nic o nějakém selhání baterie zkrátka normální stav.
Co jsem viděl extrémní pokusy s lifepo4 masivním přebíjením, tak vystřelil přetlakový ventil a šly ven oblaka bílého dýmu nějakou dobu a baterie se hodně ohřála, viděl jsem i videa v testech kde lifepo dokáže také zahořet ale to byla vesměs videa destrukce (krumpáčem do článku, tyčí a pod) tohle nikdo doma dělat určitě nebude
Třeba valná většina z nás zde na foru používa li-ion baterie nebo lifepo, olovo atd... Pokud se k tomu nebudu chovat jak hovado a zkoušet co to vydrží, mám kvalitní BMS, doporučený max nabíjecí proud, v případě olova dobré odvětrávání místnosti tak eliminuji riziko na minimum.
To co je v tom článku mi prostě také nesedí, na to aby tohle udělala baterie, jo kdyby se tam psalo uvnitř v malé sklepní místnosti byla velká trakční zaplavená olovněná baterie kde nedocházelo k cirkulaci vzduchu, tak bych o tom přemýšlel protože olovo zkrátka tu produkci vodíků umí dost a nenápadně. Ale u lifepo4 bych tohle rozhodně nečekal a je velká škoda že se barák pravděpodobně zbourá pak se něco málo prohlédne a opravdouvou příčinu se asi nedozvíme.
Tohle co je na fotkách by určitě s přehledem dokázal únik plynu do objektu, Stačí si vzpomenout na nešťastnou událost před pár lety tuším na Moravě, kdy se při rekonstrukci povedlo navrtat trubku od plynu a pak to bohužel odnesli tuším 2 hasiči co byli uvnitř když došlo k explozi. Někde bylo i video z auta a ten barák v podstatě celej nadskočil a rozlétl se do okolí. Nějak prostě nevěřím tomu, že by dokázalo lifepo vychrlit tolik plynu aby došlo k tomuhle. Navíc data o posledním napětí baterie a SOC neříkají nic o nějakém selhání baterie zkrátka normální stav.
Co jsem viděl extrémní pokusy s lifepo4 masivním přebíjením, tak vystřelil přetlakový ventil a šly ven oblaka bílého dýmu nějakou dobu a baterie se hodně ohřála, viděl jsem i videa v testech kde lifepo dokáže také zahořet ale to byla vesměs videa destrukce (krumpáčem do článku, tyčí a pod) tohle nikdo doma dělat určitě nebude
MUST 3KW 80A MPPT 24V/ 3,75kWp stringy 5s3P 200wp + 5s1P 150wp. 2 měnič MUST 3KW 80A MPPT 24V 6370Wp stringy 2S4P 400wp bifacial + 2S1P 410wp + 2S3P 395wp Baterie 13,4KWh lifepo4 (2X 8S 280Ah EVE), Celek tedy 10120Wp
-
- Příspěvky: 2614
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Havárie baterií.
http://www.feuerwehr.de/einsatz/bericht ... hp?n=73809
To vypadá na nevyvětraný kyslík s vodíkem, pára by byla víc destruktivní, palírna na kořalku zase méně, plynový rozvod nevidím, ten panel spadlý v patře uvnitř a svěšený o zeď vypadá jako infra topení, 30kW vypadá na baterii z vozíku. Možná to byla flaška s plynem. Jenže komíny jsou až vedle. Co by tam flaška dělala? Podle mého odhadu. Seplo relé nebo stykač a bum.
Ta mediální omáčka a iniciativa místních záchranářů je jen o vypsané faktuře a pojistné události kecům v hospodě. S LiFePo4 by to hořelo, ne vybouchlo.
To vypadá na nevyvětraný kyslík s vodíkem, pára by byla víc destruktivní, palírna na kořalku zase méně, plynový rozvod nevidím, ten panel spadlý v patře uvnitř a svěšený o zeď vypadá jako infra topení, 30kW vypadá na baterii z vozíku. Možná to byla flaška s plynem. Jenže komíny jsou až vedle. Co by tam flaška dělala? Podle mého odhadu. Seplo relé nebo stykač a bum.
Ta mediální omáčka a iniciativa místních záchranářů je jen o vypsané faktuře a pojistné události kecům v hospodě. S LiFePo4 by to hořelo, ne vybouchlo.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: úte led 24, 2012 8:55 am
- Lokalita: Okolí Uherského Brodu
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Havárie baterií.
Majitel domu řekl magazínu pv , že bateriový systém ukládání energie sestával ze tří bateriových sad od Shenzhen Basen Technology. Koupil dva v červnu 2022 a další v červnu 2023 prostřednictvím platformy Alibaba. Jsou to modely „BR-48200B“ a „MY-381“, každý s kapacitou 10 kWh na základě technologie LFP umístěné v 19palcové skříni.
kdo si hraje nezlobí
9xRenesola 240Wp+9x Benq 265Wp, 6xTrina 410Wp, 14x Leapton 450Wp, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
9xRenesola 240Wp+9x Benq 265Wp, 6xTrina 410Wp, 14x Leapton 450Wp, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
-
- Příspěvky: 1851
- Registrován: pon lis 01, 2021 7:41 pm
- Lokalita: MY, SR
- Výkon panelů [Wp]: 10200
- Kapacita baterie [kWh]: 15
- Bydliště: SR MY
Re: Havárie baterií.
Čo si týmto chcel povedať?mopadzi píše: ↑čtv lis 02, 2023 11:04 amMajitel domu řekl magazínu pv , že bateriový systém ukládání energie sestával ze tří bateriových sad od Shenzhen Basen Technology. Koupil dva v červnu 2022 a další v červnu 2023 prostřednictvím platformy Alibaba. Jsou to modely „BR-48200B“ a „MY-381“, každý s kapacitou 10 kWh na základě technologie LFP umístěné v 19palcové skříni.
Victron ESS AC Coupling:
2,75kWp on-grid + 3,3kWp a 4,15kWp RS450/100 + MP2 5kVA + 17x280Ah + JK BMS
2,75kWp on-grid + 3,3kWp a 4,15kWp RS450/100 + MP2 5kVA + 17x280Ah + JK BMS
-
- Příspěvky: 377
- Registrován: ned čer 28, 2015 7:31 pm
Re: Havárie baterií.
To je asi rekce na Gupa, kterej mylně napsal "30kW vypadá na baterii z vozíku".
-
- Moderátor
- Příspěvky: 5309
- Registrován: pon srp 16, 2021 9:31 pm
- Lokalita: blízko Brna
- Bydliště: blízko Brna
Re: Havárie baterií.
Doplnil informaci, celkem dost podstatnou, vzhledem ke spekulacím o olovu ...
13,38 kWp: 9850 Wp Jih, 2040 Wp Východ, 1490 Wp Západ
Regulátory Epever a Victron
Phoenix 5 kVA + MP 24/5000 (můj byt + wifi/kamery/atd. + máti byt)
Epever 3kW vytěžování do bojlerů + žebříky
1 kW "nabíječka" 24 V
31 080 Wh staré olovo 7 488 Wh Li-Ion
záloha čerpadla ve sklepě MP12/3000/120-16 + 100Ah 12V monbat
Modře píši jako moderátor, černě jako člen.
Regulátory Epever a Victron
Phoenix 5 kVA + MP 24/5000 (můj byt + wifi/kamery/atd. + máti byt)
Epever 3kW vytěžování do bojlerů + žebříky
1 kW "nabíječka" 24 V
31 080 Wh staré olovo 7 488 Wh Li-Ion
záloha čerpadla ve sklepě MP12/3000/120-16 + 100Ah 12V monbat
Modře píši jako moderátor, černě jako člen.
-
- Příspěvky: 2614
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Havárie baterií.
Tak ať je ukáže v těch rujnách. Podle mne kecá kvůli pojistce.
Už někdo viděl Lixx závadu bez ohně s odparem takovým, že by naplnil třaskavým (tz. s o2) prostor, který odpovídá místnosti cca 3x4x2m? Pokud by to byla pravda, tak všichni výrobci o relativní bezpečnosti jen lžou. Elektrolyty v Lixx jsou sice hořlavé, mohou se vypařovat, ale pokud se něco stane, většinou lupne článek a hoří. Protože bez elektrolytu funguje proud na sucho vedle elektrody jako piezo zapalovač. Edit: Pokud by to byla pravda, tak všechny ty velké powerbanky jsou časovanou bombou, protože v jedné škatuli je nad baterií klasický měnič.
Kecá, je to folklór kecat v takové situaci. Všichni by kecali v jeho situaci jen aby ho nezavřeli za katr. Tu baterii má jinde v baráku, má dvě elektrárny prý pokud čtu dobře.
Napadá mne ještě alternativa 30kW zkratu nějakého vodiče který by fungoval jako u zkratu kondenzátoru. Také pěkná šupa typu velké rány a uhořelé ruky.
Už někdo viděl Lixx závadu bez ohně s odparem takovým, že by naplnil třaskavým (tz. s o2) prostor, který odpovídá místnosti cca 3x4x2m? Pokud by to byla pravda, tak všichni výrobci o relativní bezpečnosti jen lžou. Elektrolyty v Lixx jsou sice hořlavé, mohou se vypařovat, ale pokud se něco stane, většinou lupne článek a hoří. Protože bez elektrolytu funguje proud na sucho vedle elektrody jako piezo zapalovač. Edit: Pokud by to byla pravda, tak všechny ty velké powerbanky jsou časovanou bombou, protože v jedné škatuli je nad baterií klasický měnič.
Kecá, je to folklór kecat v takové situaci. Všichni by kecali v jeho situaci jen aby ho nezavřeli za katr. Tu baterii má jinde v baráku, má dvě elektrárny prý pokud čtu dobře.
Napadá mne ještě alternativa 30kW zkratu nějakého vodiče který by fungoval jako u zkratu kondenzátoru. Také pěkná šupa typu velké rány a uhořelé ruky.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon bře 06, 2023 4:13 pm
- Lokalita: Klimkovice
Re: Havárie baterií.
8kW Easun, 10kWp, 450Ah Lion
-
- Příspěvky: 1769
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Havárie baterií.
Myslím, že gupa má pravdu. Roky práce s lidma mě naučili, že jak jde do tuhého, tak se přizná 10% lidí. Jinak zapírají, nebo svoje průsery svedou na děti, ikdyž žádné nemají.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 1769
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Havárie baterií.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 566
- Registrován: ned čer 13, 2021 1:43 pm
- Lokalita: SK-ZA
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 6500
- Kapacita baterie [kWh]: 25
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: SK (ZA)
Re: Havárie baterií.
A zrovna, ako na potvoru, mu hasiči prešli autom po telefóne, v ktorom mal fotky tej funkčnej elektrárne.
-
- Příspěvky: 894
- Registrován: pát zář 29, 2023 4:12 am
- Lokalita: Brno
- Systémové napětí: >48V
Re: Havárie baterií.
To byl silvestrovský pyro-bus.NOPARasito píše: ↑stř lis 01, 2023 9:04 pmJe bezpečná:
https://youtu.be/5r-yN8SugWM?si=X6C0itHCI4Vi3cJy
Mají na Silvestra zakázáno střílet ohňostroje, tak používají pyrobusy.
A jedna technická (pro změnu míněná vážně):
Několikrát se tedy objevilo, že LiFePO4 je bezpečnější než LiIon.
Ale LiFePO4 je taky LiIon.
LiIon jsou podle mě všechny. Jen se liší tím, co je ten "ion".
Podle toho se pak dělí na podtypy.
Například na to LiFePO4 (železo fosfát) nebo NMC (nikl, mangan, cobalt, to jsou ty, co tak pěkně hoří, ale zase mají nejvyšší hustotu energie).
-
- Příspěvky: 894
- Registrován: pát zář 29, 2023 4:12 am
- Lokalita: Brno
- Systémové napětí: >48V
Re: Havárie baterií.
Ale LiFePO4 baterky se přece v autech celkem běžně používají.NOPARasito píše: ↑stř lis 01, 2023 9:39 pm...
A například Tesla momentálně jede linku jako testovací králík lifepo4 v masovém měřítku. Za cca. 3-4 roky budeme vědět výsledek implementace lifepo4 i do aut.
Zatím se tam z většiny využívaly deriváty li-ion.
Jsou v těch levnějších modelech s menší kapacitou baterek a s kratším dojezdem.
Dražší modely (long-range) pak používají baterky NMC.
U Tesly do budoucna pak asi M3P. Ale zatím s tím CATL myslím trochu bojuje.
-
- Příspěvky: 1851
- Registrován: pon lis 01, 2021 7:41 pm
- Lokalita: MY, SR
- Výkon panelů [Wp]: 10200
- Kapacita baterie [kWh]: 15
- Bydliště: SR MY
Re: Havárie baterií.
Ohľadom základných typov Lithiových batérii vyšiel pekný článok TU
Victron ESS AC Coupling:
2,75kWp on-grid + 3,3kWp a 4,15kWp RS450/100 + MP2 5kVA + 17x280Ah + JK BMS
2,75kWp on-grid + 3,3kWp a 4,15kWp RS450/100 + MP2 5kVA + 17x280Ah + JK BMS
-
- Příspěvky: 2674
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Havárie baterií.
Celkem bezne se to nepouziva. Spis mam pocit, ze se s tim zacina. V cine to asi tlaci o dost vic. U evropskych aut jich lifepo moc nema. Mozna az novejsi auta.Mex píše: ↑čtv lis 02, 2023 11:20 pmA jedna technická (pro změnu míněná vážně):
Několikrát se tedy objevilo, že LiFePO4 je bezpečnější než LiIon.
Ale LiFePO4 je taky LiIon.
LiIon jsou podle mě všechny. Jen se liší tím, co je ten "ion".
Podle toho se pak dělí na podtypy.
Například na to LiFePO4 (železo fosfát) nebo NMC (nikl, mangan, cobalt, to jsou ty, co tak pěkně hoří, ale zase mají nejvyšší hustotu energie).
Ale LiFePO4 baterky se přece v autech celkem běžně používají. Jsou v těch levnějších modelech s menší kapacitou baterek a s kratším dojezdem.
Lifepo je taky baterie kde je litium jako nosic energie ale v jinych vazbach. Napsat, ze to je stejny mi prijde jako rikat ze rohlik a vanocka je to same. V obou je psenice Neco, co jsem k horlavosti nasel. Ale jak uz tu zaznelo mnohokrat, i beton hori. Zalezi na teplote.
LiFePO4 je podstatně bezpečnější katodový materiál než LiCoO2. Fe-P-O vazba je silnější než Co-O. V případě zkratů, přehřátí a jiných nesprávných způsobech využití, je výrazně těžší odstranit kyslíkové atomy. Tato stabilizace redoxní reakce také napomáhá rychlému přemísťování iontů. K havárii dochází teprve při extrémním přehřátí (800 °C a výše). [3]
Při přemísťování lithia z katody u LiCoO2 článku, CoO2 prochází nelineární expanzi, která ovlivňuje strukturální integritu článku. Plně lithiovaný a nelithiovaný stav LiFePO4 jsou strukturálně podobné, z čehož vyplývá lepší strukturální stabilita LiFePO4 než mají LiCoO2.
U plně nabitého akumulátoru s LiFePO4 nezůstává žádné lithium na katodě — u akumulátoru s LiCoO2 zůstává okolo 50% v katodě. LiFePO4 je vysoce houževnatý při ztrátě kyslíku, která ústí v exotermickou reakci u jiných typů lithiových akumulátorů.[2]
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 995 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od choose
-
- 3 Odpovědi
- 582 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirakup
-
- 5 Odpovědi
- 1066 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dagus
-
- 1 Odpovědi
- 1100 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Prackov
-
- 39 Odpovědi
- 4336 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hyp