Žvanírna 2
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Chlapi, pořád řešíte co jde z výfuku nějakého osobáku, který najede za rok 20kkm s odřenýma ušima. Nikdo už nevidí, kolik energie spotřebuje a vyprodukuje emisí výroba moderního spalováku, nebo EV, abychom si alibisticky řekli, že ten nekouří. Při tom nikoho netrápí že kamiony jezdí křížem krážem, namísto investice do železniční infrastruktury. Protože reálnou ekologii mají všichni na háku. Zajímají je koryta. Takže z majitele starého spalováku udělá propaganda pomalu zločince, že si nekoupil obrovskou ekologickou zátěž v podobě nového auta. Kvůli hře na sankce v rámci veřejného mínění se pořád stejná ropa a plyn ze stejného zdroje vozí lodí, namísto rourou. Ale EU by nejraději zakázala kravám prdět. Vždyť už je to směšná histerie.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
Asi špatné informace: stačí říct, že si ho chceš nechat. A nechají ti ho."klidně jako památku"jahodovák píše: ↑čtv dub 04, 2024 4:15 pmPři první technické si naskenují techničák a tím opraví registr,takže by neměl být problém,alespon takto to je vysvětleno na oficiálních stránkách.Velký techničák ti ale nadále zůstane,ten se odebírá jen při prodeji,nebo nějaké změně,mnoho lidí to ale rěší nahlášením ztráty a shovají si ho,tož tak....eman píše: ↑čtv dub 04, 2024 3:58 pm No třeba moje C8 emisema neprojde. Ačkoliv má příkladnou údržbu, nešetřím naní, nájezdy vysoké, tak mi stejně naměřili 35částic. V techničáku mám limit 50částic, ale ten byl zákonem zrušen a mám mít nulu. Za půl roku se nepřišlo na to, kde je chyba. Po 250tis. mám DPF na 60% a asi ho budu muset vyměnit. Jenže i s těma "emisema" mi z výfuku nic nejde, narozdíl od starších herek bez DPF, za kterými se nedá jezdit a které na emisích projdou.
-
- Příspěvky: 1586
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
To ale píšeš o nějakém kamionu ne? FAP na C8 je za 15tis. a vstřiky komplet výměna s testem je za 20tis., takže baterky do EV jsou levnější jak základní sada k FVE. Kurňa to slevnili za pár měsíců o statisíce.Franta2776 píše: ↑čtv dub 04, 2024 4:10 pmKromě filtru to bude chtít pravděpodobně i vstřiky, aby to prošlo emisemi při takovém nájezdu.To je dražší jak oprava a výměna modulu trakční baterie u EV. Gratís máme k tomu všichni nějaké karcinogení sračkyeman píše: ↑čtv dub 04, 2024 3:58 pm No třeba moje C8 emisema neprojde. Ačkoliv má příkladnou údržbu, nešetřím naní, nájezdy vysoké, tak mi stejně naměřili 35částic. V techničáku mám limit 50částic, ale ten byl zákonem zrušen a mám mít nulu. Za půl roku se nepřišlo na to, kde je chyba. Po 250tis. mám DPF na 60% a asi ho budu muset vyměnit. Jenže i s těma "emisema" mi z výfuku nic nejde, narozdíl od starších herek bez DPF, za kterými se nedá jezdit a které na emisích projdou.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
Tohle řeší většina co se nechají "donutit".fugas píše: ↑čtv dub 04, 2024 5:31 pm Chlapi, pořád řešíte co jde z výfuku nějakého osobáku, který najede za rok 20kkm s odřenýma ušima. Nikdo už nevidí, kolik energie spotřebuje a vyprodukuje emisí výroba moderního spalováku, nebo EV, abychom si alibisticky řekli, že ten nekouří. Při tom nikoho netrápí že kamiony jezdí křížem krážem, namísto investice do železniční infrastruktury. Protože reálnou ekologii mají všichni na háku. Zajímají je koryta. Takže z majitele starého spalováku udělá propaganda pomalu zločince, že si nekoupil obrovskou ekologickou zátěž v podobě nového auta. Kvůli hře na sankce v rámci veřejného mínění se pořád stejná ropa a plyn ze stejného zdroje vozí lodí, namísto rourou. Ale EU by nejraději zakázala kravám prdět. Vždyť už je to směšná histerie.
EV si koupíš, protože je to prostě lepší povoz.
A do mě
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Vždyť to auto před ním je prostě jen studený. Opravdu nemáme prostředky, abychom takovým jedincům zamezili veřejně šířit své dojmy? Opravdu je na tom naše základní školství tak zle? Pomyšlení, že má volební právo mě děsí.Franta2776 píše: ↑čtv dub 04, 2024 10:39 am Nejsen žádný ekolog, ale toto je běžný stav našich ojetých levných dieselů.Samozřejmě do staré AVIE,Trabanta nebo V3S to má daleko.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 1586
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
Tak to nefunguje. Všechna auta co mají DPF, už musí mít při měření nula částic, bez ohledu na techničák. Už to platí nějaký rok. Vyjímku mají všechny staré herky bez DPF, ty můžou kouřit, jak se jim zachce.jahodovák píše: ↑čtv dub 04, 2024 4:15 pmPři první technické si naskenují techničák a tím opraví registr,takže by neměl být problém,alespon takto to je vysvětleno na oficiálních stránkách.Velký techničák ti ale nadále zůstane,ten se odebírá jen při prodeji,nebo nějaké změně,mnoho lidí to ale rěší nahlášením ztráty a shovají si ho,tož tak....eman píše: ↑čtv dub 04, 2024 3:58 pm No třeba moje C8 emisema neprojde. Ačkoliv má příkladnou údržbu, nešetřím naní, nájezdy vysoké, tak mi stejně naměřili 35částic. V techničáku mám limit 50částic, ale ten byl zákonem zrušen a mám mít nulu. Za půl roku se nepřišlo na to, kde je chyba. Po 250tis. mám DPF na 60% a asi ho budu muset vyměnit. Jenže i s těma "emisema" mi z výfuku nic nejde, narozdíl od starších herek bez DPF, za kterými se nedá jezdit a které na emisích projdou.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Opravdu nejsem ten, koho by bylo nutno informovat o provozu EV Jde mi spíš o princip, o hon na čarodějnice.NOPARasito píše: ↑čtv dub 04, 2024 5:56 pmTohle řeší většina co se nechají "donutit".fugas píše: ↑čtv dub 04, 2024 5:31 pm Chlapi, pořád řešíte co jde z výfuku nějakého osobáku, který najede za rok 20kkm s odřenýma ušima. Nikdo už nevidí, kolik energie spotřebuje a vyprodukuje emisí výroba moderního spalováku, nebo EV, abychom si alibisticky řekli, že ten nekouří. Při tom nikoho netrápí že kamiony jezdí křížem krážem, namísto investice do železniční infrastruktury. Protože reálnou ekologii mají všichni na háku. Zajímají je koryta. Takže z majitele starého spalováku udělá propaganda pomalu zločince, že si nekoupil obrovskou ekologickou zátěž v podobě nového auta. Kvůli hře na sankce v rámci veřejného mínění se pořád stejná ropa a plyn ze stejného zdroje vozí lodí, namísto rourou. Ale EU by nejraději zakázala kravám prdět. Vždyť už je to směšná histerie.
EV si koupíš, protože je to prostě lepší povoz.
A do mě
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
Stejnej koncern, a taky studenýfugas píše: ↑čtv dub 04, 2024 5:58 pmVždyť to auto před ním je prostě jen studený. Opravdu nemáme prostředky, abychom takovým jedincům zamezili veřejně šířit své dojmy? Opravdu je na tom naše základní školství tak zle? Pomyšlení, že má volební právo mě děsí.Franta2776 píše: ↑čtv dub 04, 2024 10:39 am Nejsen žádný ekolog, ale toto je běžný stav našich ojetých levných dieselů.Samozřejmě do staré AVIE,Trabanta nebo V3S to má daleko.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Ne, tohle je nakrmený na vstřikovací dávce. Tamto je studený.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 3134
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Každá baterie se skládá většínou z 6 až 10modulů a mění se většinou jeden modul se špatným článkem.eman píše: ↑čtv dub 04, 2024 5:55 pmTo ale píšeš o nějakém kamionu ne? FAP na C8 je za 15tis. a vstřiky komplet výměna s testem je za 20tis., takže baterky do EV jsou levnější jak základní sada k FVE. Kurňa to slevnili za pár měsíců o statisíce.Franta2776 píše: ↑čtv dub 04, 2024 4:10 pmKromě filtru to bude chtít pravděpodobně i vstřiky, aby to prošlo emisemi při takovém nájezdu.To je dražší jak oprava a výměna modulu trakční baterie u EV. Gratís máme k tomu všichni nějaké karcinogení sračkyeman píše: ↑čtv dub 04, 2024 3:58 pm No třeba moje C8 emisema neprojde. Ačkoliv má příkladnou údržbu, nešetřím naní, nájezdy vysoké, tak mi stejně naměřili 35částic. V techničáku mám limit 50částic, ale ten byl zákonem zrušen a mám mít nulu. Za půl roku se nepřišlo na to, kde je chyba. Po 250tis. mám DPF na 60% a asi ho budu muset vyměnit. Jenže i s těma "emisema" mi z výfuku nic nejde, narozdíl od starších herek bez DPF, za kterými se nedá jezdit a které na emisích projdou.
https://fdrive.cz/clanky/jak-dlouho-vyd ... rava-12242
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
Jestli jsi si nevšiml.fugas píše: ↑čtv dub 04, 2024 5:59 pmOpravdu nejsem ten, koho by bylo nutno informovat o provozu EV Jde mi spíš o princip, o hon na čarodějnice.NOPARasito píše: ↑čtv dub 04, 2024 5:56 pmTohle řeší většina co se nechají "donutit".fugas píše: ↑čtv dub 04, 2024 5:31 pm Chlapi, pořád řešíte co jde z výfuku nějakého osobáku, který najede za rok 20kkm s odřenýma ušima. Nikdo už nevidí, kolik energie spotřebuje a vyprodukuje emisí výroba moderního spalováku, nebo EV, abychom si alibisticky řekli, že ten nekouří. Při tom nikoho netrápí že kamiony jezdí křížem krážem, namísto investice do železniční infrastruktury. Protože reálnou ekologii mají všichni na háku. Zajímají je koryta. Takže z majitele starého spalováku udělá propaganda pomalu zločince, že si nekoupil obrovskou ekologickou zátěž v podobě nového auta. Kvůli hře na sankce v rámci veřejného mínění se pořád stejná ropa a plyn ze stejného zdroje vozí lodí, namísto rourou. Ale EU by nejraději zakázala kravám prdět. Vždyť už je to směšná histerie.
EV si koupíš, protože je to prostě lepší povoz.
A do mě
Kouření -> nutno zakazovat vše kolem, aby lidi pochopili
FVE -> nutno pohrozit, dotovat, aby lidi pochopili
EV-> Euro "527" a zadržet dech na cestě PHA-BR, aby nebylo CO2, a zadotovat aby lidi pochopili
A třešničkou byla "Rýmečka"-> Hrozit, dotovat, zavírat, aby lid byl povolnej k předchozímu ovládání.
Takže jsme vlci nebo ovce?
Beee, Beee
Vše s trochu nadsázky vstřebat
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
Jak kde. Trojka ma klidne jen 4moduly.Franta2776 píše: ↑čtv dub 04, 2024 6:10 pmKaždá baterie se skládá většínou z 6 až 10modulů a mění se většinou jeden modul se špatným článkem.eman píše: ↑čtv dub 04, 2024 5:55 pmTo ale píšeš o nějakém kamionu ne? FAP na C8 je za 15tis. a vstřiky komplet výměna s testem je za 20tis., takže baterky do EV jsou levnější jak základní sada k FVE. Kurňa to slevnili za pár měsíců o statisíce.Franta2776 píše: ↑čtv dub 04, 2024 4:10 pmKromě filtru to bude chtít pravděpodobně i vstřiky, aby to prošlo emisemi při takovém nájezdu.To je dražší jak oprava a výměna modulu trakční baterie u EV. Gratís máme k tomu všichni nějaké karcinogení sračkyeman píše: ↑čtv dub 04, 2024 3:58 pm No třeba moje C8 emisema neprojde. Ačkoliv má příkladnou údržbu, nešetřím naní, nájezdy vysoké, tak mi stejně naměřili 35částic. V techničáku mám limit 50částic, ale ten byl zákonem zrušen a mám mít nulu. Za půl roku se nepřišlo na to, kde je chyba. Po 250tis. mám DPF na 60% a asi ho budu muset vyměnit. Jenže i s těma "emisema" mi z výfuku nic nejde, narozdíl od starších herek bez DPF, za kterými se nedá jezdit a které na emisích projdou.
https://fdrive.cz/clanky/jak-dlouho-vyd ... rava-12242
Cca 11:20
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
NOPARasito píše: ↑čtv dub 04, 2024 6:18 pmJak kde. Trojka ma klidne jen 4moduly.Franta2776 píše: ↑čtv dub 04, 2024 6:10 pmKaždá baterie se skládá většínou z 6 až 10modulů a mění se většinou jeden modul se špatným článkem.eman píše: ↑čtv dub 04, 2024 5:55 pmTo ale píšeš o nějakém kamionu ne? FAP na C8 je za 15tis. a vstřiky komplet výměna s testem je za 20tis., takže baterky do EV jsou levnější jak základní sada k FVE. Kurňa to slevnili za pár měsíců o statisíce.Franta2776 píše: ↑čtv dub 04, 2024 4:10 pmKromě filtru to bude chtít pravděpodobně i vstřiky, aby to prošlo emisemi při takovém nájezdu.To je dražší jak oprava a výměna modulu trakční baterie u EV. Gratís máme k tomu všichni nějaké karcinogení sračkyeman píše: ↑čtv dub 04, 2024 3:58 pm No třeba moje C8 emisema neprojde. Ačkoliv má příkladnou údržbu, nešetřím naní, nájezdy vysoké, tak mi stejně naměřili 35částic. V techničáku mám limit 50částic, ale ten byl zákonem zrušen a mám mít nulu. Za půl roku se nepřišlo na to, kde je chyba. Po 250tis. mám DPF na 60% a asi ho budu muset vyměnit. Jenže i s těma "emisema" mi z výfuku nic nejde, narozdíl od starších herek bez DPF, za kterými se nedá jezdit a které na emisích projdou.
https://fdrive.cz/clanky/jak-dlouho-vyd ... rava-12242
Cca 11:20
Minuta 9:00 te rozseká
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
Platforma E-gmp 32modulu, ale architektura 800V
-
- Příspěvky: 3134
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
JJ třeba BMW používá prismatické články možná to je i vyměnitelné a opravitelné.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
K videu.Franta2776 píše: ↑čtv dub 04, 2024 6:30 pm JJ třeba BMW používá prismatické články možná to je i vyměnitelné a opravitelné.
Každému musí být jasné proč BMW neee.
Protože články si nedělají a hustotu baterie maji zapráskanou obalem a s tim souvisí i chlazeni.
Právě Korejci opravují také. Dokonce se provalilo do sveta, ze dokazi do treba 8let stare baterie dopasovat clanek s balancerem a pak se bude chovat jako ty stare.
Jenze Korejci tu technologii nevyvyjeli sami.
https://www.hyundai.news/eu/articles/pr ... e-evs.html
Ale upozorňuji, že se o EV zajímám opravdu okrajově
-
- Příspěvky: 3134
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
No a praxe je taková,že BMW patři co se týče švindlováni,dojezdu i životnost baterii k tomu nejlepšímu.
https://uk.motor1.com/reviews/706096/re ... ison-test/
https://uk.motor1.com/reviews/706096/re ... ison-test/
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Ok, souhlas. Jenže takový s prominutím jednoduchý moula, který natočil tu studenou Audi má také volební právo. Při tom je, nevědom si svého hendikepu, velice snadno manipulovatelný a ze stejného důvodu má potřebu svou nedostatečnost veřejně prezentovat. Vzhledem k těmto možnostem se na něj nabalí mnoho jemu podobných a máš organizovanou armádu hlupáků, která přejde v manipulovatelnou sektu křičících voličů.NOPARasito píše: ↑čtv dub 04, 2024 6:11 pmJestli jsi si nevšiml.fugas píše: ↑čtv dub 04, 2024 5:59 pmOpravdu nejsem ten, koho by bylo nutno informovat o provozu EV Jde mi spíš o princip, o hon na čarodějnice.NOPARasito píše: ↑čtv dub 04, 2024 5:56 pmTohle řeší většina co se nechají "donutit".fugas píše: ↑čtv dub 04, 2024 5:31 pm Chlapi, pořád řešíte co jde z výfuku nějakého osobáku, který najede za rok 20kkm s odřenýma ušima. Nikdo už nevidí, kolik energie spotřebuje a vyprodukuje emisí výroba moderního spalováku, nebo EV, abychom si alibisticky řekli, že ten nekouří. Při tom nikoho netrápí že kamiony jezdí křížem krážem, namísto investice do železniční infrastruktury. Protože reálnou ekologii mají všichni na háku. Zajímají je koryta. Takže z majitele starého spalováku udělá propaganda pomalu zločince, že si nekoupil obrovskou ekologickou zátěž v podobě nového auta. Kvůli hře na sankce v rámci veřejného mínění se pořád stejná ropa a plyn ze stejného zdroje vozí lodí, namísto rourou. Ale EU by nejraději zakázala kravám prdět. Vždyť už je to směšná histerie.
EV si koupíš, protože je to prostě lepší povoz.
A do mě
Kouření -> nutno zakazovat vše kolem, aby lidi pochopili
FVE -> nutno pohrozit, dotovat, aby lidi pochopili
EV-> Euro "527" a zadržet dech na cestě PHA-BR, aby nebylo CO2, a zadotovat aby lidi pochopili
A třešničkou byla "Rýmečka"-> Hrozit, dotovat, zavírat, aby lid byl povolnej k předchozímu ovládání.
Takže jsme vlci nebo ovce?
Beee, Beee
Vše s trochu nadsázky vstřebat
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
To tedy nemůžou. Doporučuji prostudovat položku "korigovaný součinitel absorbce" v měřícím protokolu.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
O BMW se zajímám povrchně, vlastně není co by mě na té značce imponovalo. V elektromobilitě nemají žádné zázračné technologie.Franta2776 píše: ↑čtv dub 04, 2024 6:54 pm No a praxe je taková,že BMW patři co se týče švindlováni,dojezdu i životnost baterii k tomu nejlepšímu.
https://uk.motor1.com/reviews/706096/re ... ison-test/
To už je dál VW, ale jak jsem již psal několik řádků zpět.
XL1 a IDR. Ale jakoby nechtěl poznatky pustit rychle do světa a udržoval si odstup. I diky tomu, kde meli Diesel, dostali kvuli USA po "kulach" protoze jim spotreba vs. vykon lezela v zaludku.
Take lze videt jak sli s vykonama spalovaku do kopru. Kde jsou doby naftaku140kW/2L tdi atd.
Ale v tabulce maj pěkně ulhane ID7(vlajkovou lod)