Poloostrov do 4KWp /2015

Porada před realizací, doporučení, rady, nápady týkající se plánovaných ostrovních nebo poloostrovních systémů, projektování, zkušenosti, schémata, vhodné komponenty
Uživatelský avatar
marko250
Příspěvky: 3398
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Lokalita: Hlučín
Bydliště: Hlučín

Re: Poloostrov do 4KWp /2015

Příspěvek od marko250 »

54.1MWh za měničem v domu ,na srpen tedy připadá 1350kWh,z DS vzato 17kWh díky zapomění nabíjení prázdné tesly přez noc :-) . Přetěžování XTH 8000/48 vyřešeno rozpínacími kontakty na proudových snímačích,funguje to zatím bezvadně,je na nich nastaveno při 2.2kW rozepnutí vytěžování na dané fázi do domu.
fve.png
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
Uživatelský avatar
marko250
Příspěvky: 3398
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Lokalita: Hlučín
Bydliště: Hlučín

Re: Poloostrov do 4KWp /2015

Příspěvek od marko250 »

Tak EV si doma zatím vzalo z FVE 1.415MWh od února,v zahraničí pak na placených tesláckých superchargrech 170kWh a zbytek 534kWh na free nabíječkách při cestování po světě.Ještě je tam 15eur jednorázově platba na recepci hotelu v Bosně.Auto zatím hodnotím jako velmi schopné ,uživatelsky přívětivé a stále 100% spolehlivé.Nyní budu poprvé měnit lišty stěračů(26 522km),celoroční pneu se znatelně neojelo od února, co jsem je nasadil místo originálních letních, nejsou posekané kraje ,nikde nic nevrže, netluče na podvozku.Upgradama se vše ještě více zlepšuje,nebo se otevírají nové funkce a to zdarma.Co se týká degradace baterky ,tak jsem ji naposled měřil při 25 636km ,cykly- dobíjecích 87.1/vybíjecích 81.5, degradace 2.918%
Screenshot_20240920-180509[1].png
Screenshot_20240903-194433.png
Screenshot_20240903-194214.png
Screenshot_20240903-194202.png
Screenshot_20240903-193924.png
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
Franta2776
Příspěvky: 2873
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Poloostrov do 4KWp /2015

Příspěvek od Franta2776 »

Marko díky za info, ale něco nám tajíš. Píšeš, že máš najeto 26522km a spotřebu včetně ztrát nabíjení 2119kWh tzn. spotřebu 8,29kWh/100km.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Uživatelský avatar
marko250
Příspěvky: 3398
Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
Lokalita: Hlučín
Bydliště: Hlučín

Re: Poloostrov do 4KWp /2015

Příspěvek od marko250 »

Franta2776 píše: pát zář 20, 2024 9:22 pm Marko díky za info, ale něco nám tajíš. Píšeš, že máš najeto 26522km a spotřebu včetně ztrát nabíjení 2119kWh tzn. spotřebu 8,29kWh/100km.
Netajím,já to dovezl z DE s 12k,tudíž degradace je z celkového nájezdu a mé ježdění až od únoru 2024 :-) .
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek