NiCd Varta 27 AH

NiCd baterie, zkušenosti, obnova kapacity, údržba
Nakasi
Příspěvky: 41
Registrován: pon bře 09, 2015 7:33 pm

NiCd Varta 27 AH

Příspěvek od Nakasi »

Zdravim.

Dostaly se mi do ruky tyto články, původem z letadla...

Nevěděl by o nich někdo nějaky bližší informace ? co jsem tak koukal použitý se prodávaji kolem 15 euro což mi přijde dost, tak by mě zajímalo co je na nich zvláštního...

Co jsem tak našel tak snad snesou velmi nízké a vysoké teploty a vysoké vybíjecí proudy.

Nesetkal se s nimi někdo ?
Přílohy
20170104_140734.jpg
Uživatelský avatar
fugas
Příspěvky: 2244
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: NiCd Varta 27 AH

Příspěvek od fugas »

Tyhle konkrétně nevím.Viděl jsem SAFT.Ano dá se z toho tahat 150A ,pokud máme baterku 24V / 27Ah.Ale samozřejmě ne dlouho.Svého času to spořílkové z řad mechaniků dávali do aut jako startovací namísto olova.I téměř vybitá baterka dá těch 150A na pár sekund ,ale napětí jde pak samozřejmě rychle dolů.Plně nabitá při tom odběru spadne někam k 22V a drží.Konstrukcí to bude nejspíš někde na úrovni NiCd používaných ve starších elektromobilech.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
goodbie
Příspěvky: 1453
Registrován: pát bře 08, 2013 7:19 pm
Bydliště:

Re: NiCd Varta 27 AH

Příspěvek od goodbie »

budou to velice podobné baterie jako jsou naše ferak řady KPH velké proudy po krátkou dobu jinak se k nim chovat stejně jako ke každým nicd bateriim a budou sloužit dlouho
martin2190
Příspěvky: 322
Registrován: pon čer 20, 2016 1:56 pm

Re: NiCd Varta 27 AH

Příspěvek od martin2190 »

jo ty sem testoval 25a 50minut . potrebuju 550 clanku pokud sou za rozum
FVE 4,9KWp kostal piko 5,5 , MVE 17KW , elektroauto ELTRA

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek