Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Takže jsem pořídil dárce orgánů.Je ho docela škoda, ale stál dlouho v Praze u chodníku a sem tam se stal obětí opilců, či nezkušeného řidiče.Spodek je bohužel napaden korozí.Takže mi dá motor a Sagembox s funkční nabíječkou.Snad budu zase chvíli jezdit
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Tak to gratuluju, hlavně že aspoň nějak ještě poslouží Já pořád jen jezdím a jezdím a jen řeším drobný závady jako zatékání do kufru přes zadní světlo, přestala jít vývěva (bylo to urezlým dodělávaným kabelem - už funguje), odešlé čerpadýlko ostřiků - vyměněno, nefunkční spínač stahovačky oken - opravený (stačilo rozebrat a očistit kontakty) a teď řeším spínačku - v té origo praskla pružina a přestala se vracet. Za jinou origo se mi nechce dávat 1800 no a neorigo zase není kompatibilní s tím origo klíčkem, abych jen přeházel stavítka...No prostě samé srandy, ale naštěstí řešitelné - je to jen o čase Pak se teda docela netěším na výměnu uhlíků, koukal jsem, že zespodu je dostupný pouze jeden, to se asi musí sundat celý horní box s bateriemi?? No uvidíme, uhlíky jsou zatim OK....
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Díky
Kdybys něco potřeboval, mám tu ještě benzínové Saxo.Brzy pojede na poslední cestu.Tak dej kdyžtak vědět.
Kdybys něco potřeboval, mám tu ještě benzínové Saxo.Brzy pojede na poslední cestu.Tak dej kdyžtak vědět.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
No heleď jestli ti to nic neudělá, tak ta spínačka by mě asi pomohla
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 7627
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
To res hacker - když čtu ty odejítý "drobnosti" -tak to je celkem síla. Asi by to chtělo přikročit k tomu jako k veteránu - rozebrat do šroubku, všecko co jenom trochu vypadá podezřele vyměnit a pak zase složit dohromady.
Já dal na vrakáč téměř kompletně funkční auto, když odešel motorek ostřikovače a týden na to motorek v zámku pravejch zadních dveří a pak ještě těsnění ve vodní pumpě -nic neřešitelnýho, ale pochopil jsem, že to začalo a už to neskončí, ale auto mělo v té chvíli 27 let a neumřelo na korozi...
Já dal na vrakáč téměř kompletně funkční auto, když odešel motorek ostřikovače a týden na to motorek v zámku pravejch zadních dveří a pak ještě těsnění ve vodní pumpě -nic neřešitelnýho, ale pochopil jsem, že to začalo a už to neskončí, ale auto mělo v té chvíli 27 let a neumřelo na korozi...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Jo ta tam bude...ResHacker píše:No heleď jestli ti to nic neudělá, tak ta spínačka by mě asi pomohla
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Tyhle veterány doporučuji držet na živu.Pomalu do těch let už přicházejí auta po roce 2000 a věř že co je síla, zakusíš teprve s nimi Pokud to dřív neshnije.Na každý prd jednotka a všechny komunikují a ještě na základě shodného VIN, který každý neumí v náhradním dílu přepsat.Nový díl stojí jako auto a bez diagnostiky s tím nehneš.kodl69 píše:To res hacker - když čtu ty odejítý "drobnosti" -tak to je celkem síla. Asi by to chtělo přikročit k tomu jako k veteránu - rozebrat do šroubku, všecko co jenom trochu vypadá podezřele vyměnit a pak zase složit dohromady.
Já dal na vrakáč téměř kompletně funkční auto, když odešel motorek ostřikovače a týden na to motorek v zámku pravejch zadních dveří a pak ještě těsnění ve vodní pumpě -nic neřešitelnýho, ale pochopil jsem, že to začalo a už to neskončí, ale auto mělo v té chvíli 27 let a neumřelo na korozi...
Když mi volala švagrová, že auto stáhlo okna, svítí a nereaguje na klíček... býval bych dělal radši deset vodních pump.Sehnat jednotku 1000Kč, přepsat epromku-koupit programátor 1500 a hodiny na fŕech.Pořád mnohem levnější než servis, ale toho s*aní!A vodní pumpu to má taky, ale pěkně schovanou, vzhledem k přítomnosti řady naprosto zbytečných součástek a žere to stejně nebo víc než ten veterán.Je to o úhlu pohledu.Pokud nemůžeš co pět let vyměnit auto za funglovku, tak s modernějším autem nic nevyhraješ.Proto radši tuhle línou potvoru, než třeba C-Zero.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 7627
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
To bylo pracovní auto, veterány si hýčkám, jezdím s nima jenom když je pěkně. P.S. V Anglii, u firmy Burton power ti udělají klasický auto i z novýho focuse, všecko vytrhají, dají páčku na blinkry a vypínač na světla, jediná řídící jednotka je na motor, pokud nechceš karbecy. Ale stojí to víc než nový auto a má to pak jenom průkaz závodního vozidla...
Další auto, novější, uhynulo na korozi. Když si vezmu postupně od nejstaršího věk smrti pracovního auta, tak je to 30, 25, 18 a jestli to současný dožije víc než 10 netuším. Pak asi dojde na každodenní používání veteránů.
Další auto, novější, uhynulo na korozi. Když si vezmu postupně od nejstaršího věk smrti pracovního auta, tak je to 30, 25, 18 a jestli to současný dožije víc než 10 netuším. Pak asi dojde na každodenní používání veteránů.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Takže Sagembox se jeví být odladěn k LiFePo.Tudíš uživatelsky přívětivé eutíčko s dojezdem 150-160km.Dnes jen 127km-držel jsem to u tlamy Teď to jenom učesat a už se Oto svezeš Šlo to pomalu ,ale výsledky se dostavují.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 2298
- Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
- Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Blahopřeji.
Ja jsem elektrický Saxo teď taky malém koupil ale pak mi žena vysvětlila ze ho vlastně nechci ...
Ja jsem elektrický Saxo teď taky malém koupil ale pak mi žena vysvětlila ze ho vlastně nechci ...
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
-
- Příspěvky: 3074
- Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Jasne ze ne Oto. Ty chces prece Rimac, stejne jako ja
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Mam rad ,ze se v tom da povrtat.Ale jinak ,svezl jsem se s Fiatem a mohu doporucit.Tedy pokud mate pud sebezachovy
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 2298
- Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
- Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Chci něco jednoduchého co se dá opravit doma a bude jezdit ještě za 15 let. A to je pravě to Saxo.
Vždycky mě někdo naloží do Tesly a ukazuje zrychlení. Je sice to super, jako v tryskáči. Jenže pak si vzpomenu že Tesla má řídící jednotku i pro kliku dveří a nadšení mě přejde. Auto plný kurvítek. Jakákoliv porucha nebo ťukanec stojí raketu.
Život se má zjednodušovat a ne se obklopovat věcma co žerou můj čas.
Vždycky mě někdo naloží do Tesly a ukazuje zrychlení. Je sice to super, jako v tryskáči. Jenže pak si vzpomenu že Tesla má řídící jednotku i pro kliku dveří a nadšení mě přejde. Auto plný kurvítek. Jakákoliv porucha nebo ťukanec stojí raketu.
Život se má zjednodušovat a ne se obklopovat věcma co žerou můj čas.
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
-
- Schválený prodejce
- Příspěvky: 970
- Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Ahoj Oto,
Co treba toto : https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h ... medium=ios
Nebo pripadne zde :
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h ... medium=ios
Jeste je na vyber zde https://elektroauto-forum.de/kleinanzei ... e/citroen/
Co treba toto : https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h ... medium=ios
Nebo pripadne zde :
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h ... medium=ios
Jeste je na vyber zde https://elektroauto-forum.de/kleinanzei ... e/citroen/
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Zdravím ,
také toužím po Eutě , stejně jak píše Ota , jedině poctivá kovářská práce , žádnýho chytráka plnýho kurvítkovitejch píč*vin .
Elektronům zdar
také toužím po Eutě , stejně jak píše Ota , jedině poctivá kovářská práce , žádnýho chytráka plnýho kurvítkovitejch píč*vin .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 1204
- Registrován: pon srp 31, 2015 11:36 am
- Bydliště: Okolie Popradu SR
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Pozeram na tie otkazy de predavaju elektroauta a toho modreho saxika za 500€,alebo račej berlingo za 900€ pre jeho ložnu plochu chcem,poopravujem čo sa porucha,ale keby sa to dalo normalne prepisať u nas na slovensku bez tych byro potahovačiek.
Jak ratam,tak 100€ mesačne priemerne za rok dam za naftu (cena nafty ide hore,tak to zasa stupne),pri čom napriklad včera Mi išlo asi 11KWh do bojlera a mohol som to pustiť do auta.A to ma čaka asi 1,2KWp zrepasovať a dade na slnko položiť,teda bude ešte viacej energie naviac.
Teda ak zredukujem naftu na 50€ mesačne a solarko to zadotuje tak za rok,alebo 3 je investicia nazat.
Prevažne sa jazdi do 40km za deň,sem tam do 120km,de v polke cesty sa da bez problemu nabijať paru hodin a uplne zrietkavo dlhanske trasy,že je možna jazda iba na spalovaku.
Teda ani bateria nemusi splniť nadmerne očakavania. A super je to,že tieto auta nemaju elektroniku,ktora uplne kontroluje bateriu,teda môžem v aute nosiť 2KWh poskladanu Litiovu baterku z odpadu ako zalohu pre pripad nudze a kedykolvek ju pripojiť.
Jak ratam,tak 100€ mesačne priemerne za rok dam za naftu (cena nafty ide hore,tak to zasa stupne),pri čom napriklad včera Mi išlo asi 11KWh do bojlera a mohol som to pustiť do auta.A to ma čaka asi 1,2KWp zrepasovať a dade na slnko položiť,teda bude ešte viacej energie naviac.
Teda ak zredukujem naftu na 50€ mesačne a solarko to zadotuje tak za rok,alebo 3 je investicia nazat.
Prevažne sa jazdi do 40km za deň,sem tam do 120km,de v polke cesty sa da bez problemu nabijať paru hodin a uplne zrietkavo dlhanske trasy,že je možna jazda iba na spalovaku.
Teda ani bateria nemusi splniť nadmerne očakavania. A super je to,že tieto auta nemaju elektroniku,ktora uplne kontroluje bateriu,teda môžem v aute nosiť 2KWh poskladanu Litiovu baterku z odpadu ako zalohu pre pripad nudze a kedykolvek ju pripojiť.
Mix panelov podľa potreby zapojene -9,2kWp papierovo +-5,6kW skutočnych;
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Zdravím ,
Elektronům zdar
Přeeesněěěě dojezdovej "kanystr" .JonasPP píše: A super je to,že tieto auta nemaju elektroniku,ktora uplne kontroluje bateriu,teda môžem v aute nosiť 2KWh poskladanu Litiovu baterku z odpadu ako zalohu pre pripad nudze a kedykolvek ju pripojiť.
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Schválený prodejce
- Příspěvky: 970
- Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
V ramci EU neni problem zadny dovoz a prihlaseni auta.
Staci privest, nechat udelat dovozovou STK a zajit na urad pro SPZ. 100% na SK to funguje stejne jako v CZ.
STK stoji cca 1600,- a prihlaseni asi 800,-. Cely proces trva 2-7dni podle uradu.
Staci privest, nechat udelat dovozovou STK a zajit na urad pro SPZ. 100% na SK to funguje stejne jako v CZ.
STK stoji cca 1600,- a prihlaseni asi 800,-. Cely proces trva 2-7dni podle uradu.
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Mimochodem páni ,kdyby někdo měl takové ty standard odporové balancery ,tak je beru.Ta chytrá věc co jsem koupil nrfunguje a ani nikdy nefungovala.Chytré balancery si dělají co chtějí.Jeden se rozhodnul že bude balancovat na 3.1V ,pak si to rozmyslel.Takže celou koncepci předělám k obrazu svému.Opět se ukazuje ,že v jednoduchosti je síla.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 3074
- Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am
Re: Kterak P106 Electric k LiFePo přišel
Chlapi,
máte pravdu, v jednoduchosti je síla! Obzvláště pokud se jedná o něco, co mi má šetřit peníze, nebo na čem má záviset moje živobytí či dokonce život sám. Osobně jsem trochu staromódní a když vidím ty dnešní inovace typu vše do cloudu, vše do mobilní apky, umělá inteligence, samořiditelná auta, tak jen kroutím hlavou. Když to tak půjde dál, tak za chvíli dopadneme jak v komixu Vzpoura mozků - pamatujete jej?
Na druhou stranu, ruku na srdce, život není jen o práci a o šetření.
Je potřeba mít nějakou zábavu, udělat si radost, zasmát se nebo si zasoutěžit. Když to vztáhnu na vozítka, tak do práce je skutečně ideální něco jednoduchého, nerozbitného, snadno opravitelného. A pokud si můžu dovolit druhé auto na volný čas, tak klidně sáhnu po kabrioletu, sportovnějším elektromobilu nebo dokonce po offroadu, abych si občas mohl vyrazit třeba na expedici do balkánských hor.
máte pravdu, v jednoduchosti je síla! Obzvláště pokud se jedná o něco, co mi má šetřit peníze, nebo na čem má záviset moje živobytí či dokonce život sám. Osobně jsem trochu staromódní a když vidím ty dnešní inovace typu vše do cloudu, vše do mobilní apky, umělá inteligence, samořiditelná auta, tak jen kroutím hlavou. Když to tak půjde dál, tak za chvíli dopadneme jak v komixu Vzpoura mozků - pamatujete jej?
Na druhou stranu, ruku na srdce, život není jen o práci a o šetření.
Je potřeba mít nějakou zábavu, udělat si radost, zasmát se nebo si zasoutěžit. Když to vztáhnu na vozítka, tak do práce je skutečně ideální něco jednoduchého, nerozbitného, snadno opravitelného. A pokud si můžu dovolit druhé auto na volný čas, tak klidně sáhnu po kabrioletu, sportovnějším elektromobilu nebo dokonce po offroadu, abych si občas mohl vyrazit třeba na expedici do balkánských hor.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 45 Odpovědi
- 6125 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tjencek
-
- 4 Odpovědi
- 900 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od luge
-
- 9 Odpovědi
- 2199 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od DanoP
-
- 158 Odpovědi
- 12974 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martin P
-
- 8 Odpovědi
- 1199 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mati