3,2V, 20 Ah, typ A123
Archiv ukončených inzerátů
-
- Příspěvky: 930
- Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
- Reputace: 87
3,2V, 20 Ah, typ A123
Zdravím, byl by tu na fóru zájem o články 3,2 V, 20 Ah, typ A123 jeden cca za 500 Kč? Berte to jako průzkum trhu, zatím nic nemám, ale něco se rýsuje. Jedná se samozřejmě o nové LIFEPO.
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte lis 19, 2013 4:35 pm
- Reputace: 0
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
Dobrý den,
jedná se o typ AMP20M1HD-A? Ten má totiž mírně odlišnou specifikaci. Konkrétně 19,5Ah a 3,3V. Už jsem po tomto řešení koukal a oficiální kanál hovoří o MSRP 1400 USD při odběru 20 kusů + dobírka. Na Vámi uvedenou cenu se dá dostat na alibaba.com, ale to Vám domů přijde kdoví co. Jaký máte zdroj? Baterie mají výbornou performance a benchmarky, ale co balancování/nabíjení a vůbec všechen balast kolem. Je k tomuto typu zde na fóru dostatečná "cloud knowledge"?
jedná se o typ AMP20M1HD-A? Ten má totiž mírně odlišnou specifikaci. Konkrétně 19,5Ah a 3,3V. Už jsem po tomto řešení koukal a oficiální kanál hovoří o MSRP 1400 USD při odběru 20 kusů + dobírka. Na Vámi uvedenou cenu se dá dostat na alibaba.com, ale to Vám domů přijde kdoví co. Jaký máte zdroj? Baterie mají výbornou performance a benchmarky, ale co balancování/nabíjení a vůbec všechen balast kolem. Je k tomuto typu zde na fóru dostatečná "cloud knowledge"?
- jose
- Příspěvky: 277
- Registrován: pon zář 12, 2011 2:25 pm
- Reputace: 12
- Bydliště: Kvasice
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
Typický FV systém by potřeboval těchto článků desítky, aby se získala potřebná kapacita. Tady na fóru snad nikdo tyto články neprovozuje, ale asi by to šlo. Jak se ty články propojují? Pájením? Svařováním? Máte od nich někdo datasheet?
Měnič Xantrex XW6048; 0,5 baterie Tesla Model 3 (40 kWh)
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte lis 19, 2013 4:35 pm
- Reputace: 0
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
@Jose, oficiální site US výrobce - http://a123energy.com/prismatic-cell-amp20.htm. Je tam i datasheet a whitepaper. Jinak validní je i link http://www.buya123batteries.com/AMP20M1 ... m1hd-a.htm. To je oficiální eshop. Dle informací výrobce mají výborné parametry co life expectancy/cycles/charge/discharge parametrů týče. Řekl bych o level výše než zde v eshopu žlutý WINSTON. Dají se najít informace o technologii, kterou používají. S propojením do série/paralely by neměl být problém. Je to trochu bastl, ale na zahraničních fórech se dá najít, jak se s tím kutilové vypořádali. Nejlépe to měl zmáknuté nějaký majitel PRIUSu, který si na těchto bateriích překonvertoval na plugin hybrid a rozšířil 3x dojezd. Zarazila mě cena, kterou tady uvádí Brin. Za ty peníze je to jasná volba.
-
- Příspěvky: 1453
- Registrován: pát bře 08, 2013 7:19 pm
- Reputace: 73
- Bydliště: Aš
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
tohle mi příjde jako lepší volba jen tak pro debatování. http://eskutr.cz/cs/baterie/59-lfp-akum ... fepo4.html a určitě při větším odběru by šlo i cenu dostat i níže. a ono v ostrovní FVE kde kolikrát tečou až stovky ampér bastlit nějaké spoje baterii mi nepříjde zrovna dvakrát rozumné a bezpečné.
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte lis 19, 2013 4:35 pm
- Reputace: 0
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
Jasně, s tím souhlasím, ale parametry mi přijdou bezkonkurenční u A123. Prodávají i celé stacky s komplet managementem od pár kW až po baterie do EVs. Takto to pobastlil nějaký týpek na priusu http://priuschat.com/photos/can.423/view. Dle whitepaperu ty baterie mohou dostat pěkně na hubu a ustojí právě daleko větší proudy než žlutá/modrá Čína. Kdoví...
-
- Příspěvky: 930
- Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
- Reputace: 87
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
Zdravím, jedná se o prizmatické články přímo z USA, nakupované od čínského majitele. Mají sklad i v Arménii - výhoda malého cla a daně. Parametry viz datasheet přímo od A123, který tu už uvedl kolega předemnou. Cena by se možná dala ještě srazit, ale nevím.
-
- Příspěvky: 1453
- Registrován: pát bře 08, 2013 7:19 pm
- Reputace: 73
- Bydliště: Aš
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
http://www.alibaba.com/product-gs/51098 ... _20AH.html a dá se to i skládat nějakej přípravek na to jenom přeci je.
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte lis 19, 2013 4:35 pm
- Reputace: 0
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
Moje blbá otázka zní - alibaby a těch zdrojů se nebojíte? Já vůbec netuším co od toho čekat .
-
- Příspěvky: 1453
- Registrován: pát bře 08, 2013 7:19 pm
- Reputace: 73
- Bydliště: Aš
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
to byl pouze příklad zapojení jinak si nedovedu z toho představit složenou baterii např.24V 500Ah na nějaký blbnutí na kole možná ale do FVE naprosto o ničem.jre2111 píše:Moje blbá otázka zní - alibaby a těch zdrojů se nebojíte? Já vůbec netuším co od toho čekat .
-
- Příspěvky: 544
- Registrován: stř led 02, 2013 4:28 pm
- Reputace: 17
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
Je třeba přiblížit jaká je to cena.brin píše:Berte to jako průzkum trhu, zatím nic nemám.
Pokud je cena obchodní, čili procleno, odvedeno DPH, poskytnuta záruka atd...., určitě se cenou blížíme k snadnějšímu využívání.
Pokud je to taková, no, ilegální cena, pak je to naprosto nezajímavé.
-
- Příspěvky: 2754
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Reputace: 121
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
Long-Duration (LD) grid energy storage systems
Nevím, nevím, jestli na kolo je to i při 48V to pravé ořechové. Většinou když se přehání vybíjení u dlouhých článků, trpí kolektory.
Nevím, nevím, jestli na kolo je to i při 48V to pravé ořechové. Většinou když se přehání vybíjení u dlouhých článků, trpí kolektory.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 1588
- Registrován: pát bře 15, 2013 7:53 pm
- Reputace: 70
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
Mám obavu z vlastní zkušenosti, že z Alibaby kupovat cokoli těžšího jak 5kg, tak pak dopravné je vyšší než cena. Jednou jsme chtěli kupovat 50 kilovou věc a cena byla tuším usd 250 a doprava usd 800
-
- Příspěvky: 544
- Registrován: stř led 02, 2013 4:28 pm
- Reputace: 17
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
I výrobce nemá jinou možnost jak zvýšit kapacitu než plochou nebo počtem párů. Zdali je paralelní řazení uzavřeno, nebo přístupno zvnějšku je podružné.gupa píše:Nevím, nevím, jestli na kolo je to i při 48V to pravé ořechové. Většinou když se přehání vybíjení u dlouhých článků, trpí kolektory.
Článek nějak "neví" zdali je dlouhý čí krátký, taktéž kolektory nic o délce článku neví a zcela určitě ho to tudíž ani netrápí. Jde výhradně a jenom o konstrukční řešení a to, dost často máme ve svých rukou.
Osobně bych takové řešení nezatracoval.
Jen ta informace o podmínkách nějak chybí. Asi to tak i zůstane.
-
- Příspěvky: 2754
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Reputace: 121
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
Ano, když ptáčka lapají pěkně mu zpívají, nakonec bude potřeba k bateriím dokoupit filtraci kvůli zpětné vibraci měniče, obal, přípojky, celé to dát do konstatních 23°C a můžeme tomu, co píšou v těch reklamních prospektech, možná věřit. Nedokážu si to představit na rámu kola jen tak v brašně, také si to nedokážu představit takový článek bez další přidané hodnoty jak píšu výše, než se zprovozní. Zdá se mi to drahý.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 856
- Registrován: pon črc 30, 2012 3:43 pm
- Reputace: 48
- Lokalita: Trnava
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4900
- Kapacita baterie [kWh]: 7,5
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: 3,2V, 20 Ah, typ A123
U mňa by pravdepodobne záujem bol o 20 ks.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot], Yandex [Bot] a 0 hostů