Baterie a vše kolem.
Archiv ukončených inzerátů
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv zář 12, 2013 12:20 pm
- Reputace: 0
Baterie a vše kolem.
Dobrý den
Baterie a vše kolem- http://www.fotovoltaik.cz ,nabídka se bude stále rozvíjet.
Baterie a vše kolem- http://www.fotovoltaik.cz ,nabídka se bude stále rozvíjet.
- dracekvo
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
- Reputace: 155
Re: Baterie a vše kolem.
Praktiky podvodníčků z devadesátých let. Uvádět na eshopu ceny bez DPH.
-
- Příspěvky: 276
- Registrován: pát kvě 09, 2014 8:11 pm
- Reputace: 14
Re: Baterie a vše kolem.
Drahy
- ota
- Příspěvky: 2300
- Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
- Reputace: 514
- Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko
Re: Baterie a vše kolem.
Není to náhodou tak, že prezentovaná cena má charakter závazné obchodní nabídky? Tedy dále uváděná přirážka DPH není "směroplatná" ?dracekvo píše:...ceny na eshopu ceny bez DPH.
Ale každopádně hodnotím jako dobrý počin, jsou tam komponenty jinde nenabízené. A každé zboží najde svého kupce. Ikdyž se možná prodá až po čase a s brutální slevou.
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
-
- Příspěvky: 390
- Registrován: čtv říj 13, 2011 10:45 am
- Reputace: 23
- Bydliště: Příbor
Re: Baterie a vše kolem.
110Ah stiji trochu mene nez 100Ah Winston, pritom ma mit 5C trvaly vybijeci proud oproti 3C zlutakovi.dub042 píše:Drahy
-
- Příspěvky: 2035
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Reputace: 230
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Baterie a vše kolem.
Ale ten počet cyklů určitě nebude při vybíjení 5c,nebo se pletu
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 390
- Registrován: čtv říj 13, 2011 10:45 am
- Reputace: 23
- Bydliště: Příbor
Re: Baterie a vše kolem.
No spis to napovida neco o vnitrnim odporu a vhodnosti po elektromobil, nebo se pletu?
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv zář 12, 2013 12:20 pm
- Reputace: 0
Re: Baterie a vše kolem.
Přesně tak,taháme z 60Ah článků v autech až 230A,moc se nehřejí tak není potřeba je chladit,cyklování při 1C bude už v další várce 4000 cyklů,pro tahání velkých proudů je potřeba víc materiálu v baterii,proto ta cena.Eshop zatím nefunguje,používám ho jako informativní stránky,děkuji za pochopení.
R.S
R.S
- dracekvo
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
- Reputace: 155
Re: Baterie a vše kolem.
Ota: nejde uzavřít objednávku, tudíž cena je irelevantní, když nejde uzavřít smlouva
No, počin sice dobrý. Některé věci jsou zajímavý. Jestli jsou drahý nebo ne, nemůžu posoudit, protože se mi to nechce zkoumat.
Nicméně nevím proč prezentovat nedodělek.
Stránky jako takové nebudí moc důvěru. Prezentuje se tam s.r.o ale nikde není uvedeno ani IČ, ani DIČ (firemní stránky kde nejsou tyto údaje automaticky zavírám jako nevěrohodné).
Email na gmail taky nebudí moc důvěry.
Práce ještě hodně. Takže bych na tom zapracoval a pak spíš prezentoval už hotovou věc. Co mám zkušenosti tak prezentované nedodělky na všech různých fórech se většinou nedočkali ostrého startu.
Kdežto projekty které se prezentovali už plně funkční většinou šlapali.
A zaměřil bych se i na li-ion články. Co vím, tak žádný nový elektromobil lifepo nepoužívá a novodobý elektromobil napěchovaný elektronikou nebude žádná sranda předělat na lifepo (pokud je to vůbec realizovatelné).
To je možné jen u starších e-aut, ale ten trh nebude tak velký. pár nadčenců do veteránu to nevytrhne.
Kdežto v budoucnu bude u nových ojetých elektromobilu baterie potřeba servisovat. A nejjednodušší cesta bude vyměňovat pouze články nějakou náhradou. I kdyby se mělo jednat o článek poskládaný z 10Ah li-ion článků, nebo 18650.
Je to vidět u trojčat ion, c-zero, imiev. Auta zatím tak nějak jezdí. Bazarové funkční články ještě sehnat jdou pro prápadný servis, ale nové články pro kompletní výměnu baterky koupit nejdou. A za originální baterii chce výrobce úplnej nesmysl.
Já vidím v servisu elektromobilů novej potenciál. Většina současných garážníků to nedá. A přemejšlím, jestli až se víc rozšíří do takového servisu nepůjdu.
No, počin sice dobrý. Některé věci jsou zajímavý. Jestli jsou drahý nebo ne, nemůžu posoudit, protože se mi to nechce zkoumat.
Nicméně nevím proč prezentovat nedodělek.
Stránky jako takové nebudí moc důvěru. Prezentuje se tam s.r.o ale nikde není uvedeno ani IČ, ani DIČ (firemní stránky kde nejsou tyto údaje automaticky zavírám jako nevěrohodné).
Email na gmail taky nebudí moc důvěry.
Práce ještě hodně. Takže bych na tom zapracoval a pak spíš prezentoval už hotovou věc. Co mám zkušenosti tak prezentované nedodělky na všech různých fórech se většinou nedočkali ostrého startu.
Kdežto projekty které se prezentovali už plně funkční většinou šlapali.
A zaměřil bych se i na li-ion články. Co vím, tak žádný nový elektromobil lifepo nepoužívá a novodobý elektromobil napěchovaný elektronikou nebude žádná sranda předělat na lifepo (pokud je to vůbec realizovatelné).
To je možné jen u starších e-aut, ale ten trh nebude tak velký. pár nadčenců do veteránu to nevytrhne.
Kdežto v budoucnu bude u nových ojetých elektromobilu baterie potřeba servisovat. A nejjednodušší cesta bude vyměňovat pouze články nějakou náhradou. I kdyby se mělo jednat o článek poskládaný z 10Ah li-ion článků, nebo 18650.
Je to vidět u trojčat ion, c-zero, imiev. Auta zatím tak nějak jezdí. Bazarové funkční články ještě sehnat jdou pro prápadný servis, ale nové články pro kompletní výměnu baterky koupit nejdou. A za originální baterii chce výrobce úplnej nesmysl.
Já vidím v servisu elektromobilů novej potenciál. Většina současných garážníků to nedá. A přemejšlím, jestli až se víc rozšíří do takového servisu nepůjdu.
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv zář 12, 2013 12:20 pm
- Reputace: 0
Re: Baterie a vše kolem.
Děkuji vám za kladný ohlas,další pasivní balancery jsou zadané do výroby,jak budou hotové,dám vědět.
R.S
R.S
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: sob úno 25, 2012 9:36 pm
- Reputace: 25
Re: Baterie a vše kolem.
Lifepo Clanky jsou vyrabene v cine nebo nekde jinde?
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv zář 12, 2013 12:20 pm
- Reputace: 0
Re: Baterie a vše kolem.
Tyto články jsou vyráběné pro čínskou vládu, určené pro pohon a průmysl,podobné jako Wina LiFePo4 ,máme zastoupení pro Evropu https://www.jkl-battery.cz/
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: sob úno 25, 2012 9:36 pm
- Reputace: 25
Re: Baterie a vše kolem.
V cem se tedy lisi oproti Winston,Calb,Wina ap kdyz zvladaji tak velke proudy a cykly za nizsi cenu? Jine materialove slozeni? Lepsi kvalita vyroby?
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv zář 12, 2013 12:20 pm
- Reputace: 0
Re: Baterie a vše kolem.
Přesně tak.
-
- Příspěvky: 590
- Registrován: úte zář 06, 2016 2:52 pm
- Reputace: 106
Re: Baterie a vše kolem.
Pokud opravdu chcete neco prodat a vystupovat jako seriozni dodavatek tak bych zacal tim ze poskytuji vice informaci nez jen "presne tak", zaroven bych na strankach ocekaval fungujici odkazy at uz na datasheety, tak na ceny.
takto si muzu rovnou koupit he3du a taky si pockam az se na justice.cz ukaze prvni ucetni uzaverka vasi firmy
takto si muzu rovnou koupit he3du a taky si pockam az se na justice.cz ukaze prvni ucetni uzaverka vasi firmy
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot], Yandex [Bot] a 0 hostů