Daň za elektromobil
Alternativní zdroje energie a právní úprava, revize, nařízení ...
-
- Příspěvky: 3936
- Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
- Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 46000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem
Re: Daň za elektromobil
Jedná se o klasickou salámovou metodu. Krůček po krůčku se člověk stává sledovatelným a kontrolovatelným. O spotřebu vůbec nejde. Existují totiž jednodušší metody, jak spotřebu zjistit - kolik se prodá benzínu, taková byla spotřeba benzínu. A i trestání vyšší spotřeby je snadno řešitelné spotřební daní za palivo - mám žravější auto, platím víc na dani.dumi píše:Nevim k cemu tohle sledovani spotreby ma.bejt.
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
-
- Příspěvky: 7627
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
elektroměr i s možností odpojení? Tak to je super, to snad v čr ještě není, nebo se tím aspoň žádnej distributor nechytí. A ty směrnice o autech, to je neuvěřitelný. Podle mě poslední zoufalý pokusy. Kůň před smrtí nejvíc kope...
A to že mi wikipedisti smazali tak pěknej novotvar mě taky s**e. Ani ten internet už není co kdysi býval. Možná bych to mohl zkusit na https://necyklopedie.org/ edit: smazáno do 30s. neuvěřitelný, ještě rychlejší než wikipedia. Tohle mě teda nebaví.
A to že mi wikipedisti smazali tak pěknej novotvar mě taky s**e. Ani ten internet už není co kdysi býval. Možná bych to mohl zkusit na https://necyklopedie.org/ edit: smazáno do 30s. neuvěřitelný, ještě rychlejší než wikipedia. Tohle mě teda nebaví.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 2023
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
Dá se tušit že u elektroaut se budou snažit zavést dan za ujeté kilometry aby to postihlo i lidi,co si to dobijou doma z fotovoltaiky aby jim náhodou neušel zisk a někdo nejezdil skoro zadarmo....
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 1482
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
Žijeme v zemi, kde se část populace živí stáčením (nebo naopak vytáčením) tachometrů. Opravdu nemám obavu, že by nedokázali přeflashovat nebo jinak zblbnout nějakou fízlovací jednotku v autě.
-
- Příspěvky: 2023
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
Ono je to mnohem jednodušší,operátoři ač si myslíte co chcete,mohou bez problémů zjistit kde a kdy se kdokoliv používá a nosí u sebe mobil pohybuje,mnohé auta a hlavne elektro v sobě už komunikaci mají a když dojde k poruše,jednoduše nejedou,tož tak...takže nic mimo toho nebude třeba ...
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 444
- Registrován: ned kvě 31, 2020 5:25 pm
Re: Daň za elektromobil
>> Opravdu nemám obavu, že by nedokázali přeflashovat nebo jinak zblbnout nějakou fízlovací jednotku v autě.
a ako to zamaskujes v aute ktore je FURT pripojene online volakde na velín ? Predstav si takuto sekvenciu reportovanu von :
10.12.2020 km 125.582
11.12.2020 km 125.622
12.12.2020 km 125.678
13.12.2020 km 125.812
14.12.2020 km 121.582
15.12.2020 km 121.599
16.12.2020 navsteva danovakov za danovy podvod ???
Tu sa nebavime o Oktavii 1... tu sa bavime o masinach ktore su furt sledovatelne. Okrem ineho, nechapem kde je problem pouzit sproste AES256 sifrovanie ktore raz a navzdy skoncuje s akymikolvek manipulaciami - az dokial nejakym zazrakom neutecie privatny kluc automobilky, ktory mimochodom moze byt pouzity kazdy tyzden iny, takze aj v pripade takehoto uniku nemas v hrsti vsetky auta automobilky, ale len produkciu za jeden blby tyzden. Samozrejme v pripade takehoto uniku sa automaticky presifruju vsetky data v predmetnych vozoch, kedze tie auta su pripojene na dialku a dokazu si aktualizovat firmware ze...
Chlapi, hovorim vam ze zmotavanie kilometrov je minulostou. Mozno jeden-dva pripady ale o 5 rokov, o 10 rokov, situacia bude uplne inde ako je dnes.
Takto to skusme : kto dnes dokaze mimo autorizaku napojit Teslu S z roku 2014 na diagnostiku a ake tam dokaze spravit ukony ?
a ako to zamaskujes v aute ktore je FURT pripojene online volakde na velín ? Predstav si takuto sekvenciu reportovanu von :
10.12.2020 km 125.582
11.12.2020 km 125.622
12.12.2020 km 125.678
13.12.2020 km 125.812
14.12.2020 km 121.582
15.12.2020 km 121.599
16.12.2020 navsteva danovakov za danovy podvod ???
Tu sa nebavime o Oktavii 1... tu sa bavime o masinach ktore su furt sledovatelne. Okrem ineho, nechapem kde je problem pouzit sproste AES256 sifrovanie ktore raz a navzdy skoncuje s akymikolvek manipulaciami - az dokial nejakym zazrakom neutecie privatny kluc automobilky, ktory mimochodom moze byt pouzity kazdy tyzden iny, takze aj v pripade takehoto uniku nemas v hrsti vsetky auta automobilky, ale len produkciu za jeden blby tyzden. Samozrejme v pripade takehoto uniku sa automaticky presifruju vsetky data v predmetnych vozoch, kedze tie auta su pripojene na dialku a dokazu si aktualizovat firmware ze...
Chlapi, hovorim vam ze zmotavanie kilometrov je minulostou. Mozno jeden-dva pripady ale o 5 rokov, o 10 rokov, situacia bude uplne inde ako je dnes.
Takto to skusme : kto dnes dokaze mimo autorizaku napojit Teslu S z roku 2014 na diagnostiku a ake tam dokaze spravit ukony ?
-
- Příspěvky: 1482
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
Každý mobil potřebuje anténu. Bez té nefunguje, aniž by ten hardware poznal, že to není třeba jen absencí signálu v dané lokalitě. Taky mi tu leží krabička, kterou když zapnu, tak si v místnosti nikdo nezatelefonuje.
Kdo mimo majitelů DRB-II diagnostiky dokáže hackovat auta od koncernu Chrysler? No nikdo. Ale to vybavení toho autorizáku se dá pořídit.
Víš, s těmi šiframi je problém a ten spočívá v distribuci klíčů. Servisy prostě ty klíče mít musí, pokud by s tím byly potíže a auta kvůli tomu nebylo možné opravovat, zákazník by příště šel k jiné značce. A když to mají servisy, tak šance na leak je prakticky 100%.
Další věc je, zda automobilka opravdu chce takhle "hujerovat" nebo zda je její postoj směrem k EU směrnicím spíše ve stylu "aby se vlk nažral a koza zůstala celá". No a podle toho je vhodné si vybírat auta
A na závěr -- Lubomirz tady ukázal, jak celou věc dělat právě tak blbě, aby to bilo do očí. Tak teď zkus zapojit mozek a vymyslet to tak, aby to do očí nebilo...
Kdo mimo majitelů DRB-II diagnostiky dokáže hackovat auta od koncernu Chrysler? No nikdo. Ale to vybavení toho autorizáku se dá pořídit.
Víš, s těmi šiframi je problém a ten spočívá v distribuci klíčů. Servisy prostě ty klíče mít musí, pokud by s tím byly potíže a auta kvůli tomu nebylo možné opravovat, zákazník by příště šel k jiné značce. A když to mají servisy, tak šance na leak je prakticky 100%.
Další věc je, zda automobilka opravdu chce takhle "hujerovat" nebo zda je její postoj směrem k EU směrnicím spíše ve stylu "aby se vlk nažral a koza zůstala celá". No a podle toho je vhodné si vybírat auta
A na závěr -- Lubomirz tady ukázal, jak celou věc dělat právě tak blbě, aby to bilo do očí. Tak teď zkus zapojit mozek a vymyslet to tak, aby to do očí nebilo...
-
- Příspěvky: 444
- Registrován: ned kvě 31, 2020 5:25 pm
Re: Daň za elektromobil
>> Servisy prostě ty klíče mít musí
nemusia a nemaju. Zbehni sa pozriet ako sa riesia kluce v poslednych generaciach Mercedesu. BMW. Ako sa riesi mnohy servis hlupych spalovakov dnes :
VYHRADNE ONLINE s pripojenim do automobilky, chlapci z autorizaku su uplne mimo co sa tam deje, nevedia, nemaju moznost do toho zasiahnut. Bez toho si AUTORIZOVANY servis neskrtne a ked sa bavime napriklad o Mercedese, este nikto nezlomil FBS4 ktore je tu s nami priblizne od roku 2014. Oops.
Automobilka nechce hujerovat, ale predpisy EU (za ktore tvrdo lobuju okrem emisii samozrejme) im strasne nahravaju do kariet a tesia sa z toho, akym smerom sa to ubera. Prvky vybavy platene na mesacnej baze (zaplat si XYZ mesacne inak nebudes mat vyhrievane sedadla, navigaciu, cuvaciu kameru atd).
Bohuzial. Chryslerovu DRB-II si spomenul uplne mimo misu ; Voyagery od roku 2001 sa diagnostikovali cez DRB-III. To mas len 25 rokov dozadu, pohoda.
Mysli si o mojich slovach co chces, kazde jedno z nich bolo pravdive. Automobilky BUDU posielat kilometrovy status na velin, budu posielat udaje o spotrebe, o jazdnom style cloveka, par rokov a su tu s nami seriozne cierne skrinky v autach (VRATANE KAMEROVEHO ZAZNAMU). A ked krajiny budu vyzadovat od obcanov platit nejaku dnes neexistujucu dan podla poctu najazdenych kilometrov, potom budu ziadat aj tieto udaje od aut. Od kazdeho jedneho.
Bilo do oci alebo nebilo do oci, to je nepodstatne - bude to tak, ako pisem ja Mimochodom, to ze by si automobilky mali sifrovat svoje sracky je uplne normalne, nic mi na tom nepride zle - ved sa len pozri, aky je obrovsky pokrok v softe automobilov, porovnaj si riadiace jednotky EC15, EDC16, EDC17 a potom tie novsie nezmysly. Chod sa opytat chiptunerov s akymi zabezpeceniami sa im zle robi, s cim maju najvacsie problemy, co nevedia robit vobec, a to je "len" palivova mapa. Hovorim, dneskaj vie AESom sifrovat blby telefon so spotrebou nula cela prd, takze auto kde je elektriky milion s tym nema najmensi problem.
Mimochodom, viem si predstavit odstupnovanie cestnej dane, dialnicnych poplatkov a podobne podla poctu najazdenych kilometrov. Preco by som ja, co rocne spravim 1.000km na dialnici, mal platit rovnaky poplatok ako ten co najazdi 60.000 ? Len preto lebo DNES nevieme kto kolko najazdi po dialnici ? V poriadku, a o 5 rokov ... budeme vediet ?
Nemas potuchu ake udaje o tebe dnes zbiera BMW5, Audi A8. Destinacie z navigacie su len drobnost, fakt drobnost.
nemusia a nemaju. Zbehni sa pozriet ako sa riesia kluce v poslednych generaciach Mercedesu. BMW. Ako sa riesi mnohy servis hlupych spalovakov dnes :
VYHRADNE ONLINE s pripojenim do automobilky, chlapci z autorizaku su uplne mimo co sa tam deje, nevedia, nemaju moznost do toho zasiahnut. Bez toho si AUTORIZOVANY servis neskrtne a ked sa bavime napriklad o Mercedese, este nikto nezlomil FBS4 ktore je tu s nami priblizne od roku 2014. Oops.
Automobilka nechce hujerovat, ale predpisy EU (za ktore tvrdo lobuju okrem emisii samozrejme) im strasne nahravaju do kariet a tesia sa z toho, akym smerom sa to ubera. Prvky vybavy platene na mesacnej baze (zaplat si XYZ mesacne inak nebudes mat vyhrievane sedadla, navigaciu, cuvaciu kameru atd).
Bohuzial. Chryslerovu DRB-II si spomenul uplne mimo misu ; Voyagery od roku 2001 sa diagnostikovali cez DRB-III. To mas len 25 rokov dozadu, pohoda.
Mysli si o mojich slovach co chces, kazde jedno z nich bolo pravdive. Automobilky BUDU posielat kilometrovy status na velin, budu posielat udaje o spotrebe, o jazdnom style cloveka, par rokov a su tu s nami seriozne cierne skrinky v autach (VRATANE KAMEROVEHO ZAZNAMU). A ked krajiny budu vyzadovat od obcanov platit nejaku dnes neexistujucu dan podla poctu najazdenych kilometrov, potom budu ziadat aj tieto udaje od aut. Od kazdeho jedneho.
Bilo do oci alebo nebilo do oci, to je nepodstatne - bude to tak, ako pisem ja Mimochodom, to ze by si automobilky mali sifrovat svoje sracky je uplne normalne, nic mi na tom nepride zle - ved sa len pozri, aky je obrovsky pokrok v softe automobilov, porovnaj si riadiace jednotky EC15, EDC16, EDC17 a potom tie novsie nezmysly. Chod sa opytat chiptunerov s akymi zabezpeceniami sa im zle robi, s cim maju najvacsie problemy, co nevedia robit vobec, a to je "len" palivova mapa. Hovorim, dneskaj vie AESom sifrovat blby telefon so spotrebou nula cela prd, takze auto kde je elektriky milion s tym nema najmensi problem.
Mimochodom, viem si predstavit odstupnovanie cestnej dane, dialnicnych poplatkov a podobne podla poctu najazdenych kilometrov. Preco by som ja, co rocne spravim 1.000km na dialnici, mal platit rovnaky poplatok ako ten co najazdi 60.000 ? Len preto lebo DNES nevieme kto kolko najazdi po dialnici ? V poriadku, a o 5 rokov ... budeme vediet ?
Nemas potuchu ake udaje o tebe dnes zbiera BMW5, Audi A8. Destinacie z navigacie su len drobnost, fakt drobnost.
Naposledy upravil(a) lubomirz dne úte pro 15, 2020 9:20 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 2023
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
Tak to by ta krabička toho musela umět docela dost a být stále zapnutá,ono i to auto co mám má v sobě wifi i bt a to je z roku 2013,navíc každý většinou sebou vozí mobil,operátor dovede zjistit kde jsi a co dělají ostatní věci v autě též nevím,jen tolik,že pokud je v provozu lze se po znalosti systému s mím na dálku spojit,nemyslím,že většina majitelů bude mít chut o tyto vymoženosti přijít...
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 444
- Registrován: ned kvě 31, 2020 5:25 pm
Re: Daň za elektromobil
nemusi byt stale zapnuta - riadiaca jednotka iba hlupo bude posielat kilometrove udaje co precita. Nemusi riesit kolko tam bolo vcera, predvcerom, to sa uz bude riesit mimo auta na velíne.
Tak ako pisem hore, dneskaj poslem 125.381km, zajtra poslem 098.284km, pozajtra su u mna chlapci za danovy podvod, hotovo. Nebolo to robene v autorizaku, ziadny autorizak na svete nic taketo robit nebude moct [zakon] a ani nebude vediet a tympadom sa absolutne vzdy jedna o neopravnenu manipulaciu.
Ved si to uvedomte - dnes sa daju zmotavat kilometre VYHRADNE preto lebo auta nie su online pripojene. Ze idem raz za dva roky na STK a tam to niekto nejako napise ? Prdlajz, to je blbost, ludsky faktor, obrovsky casovy usek, nic nesifrovane, proste nerealne v takej situacii udrzat poriadok.
Ale ked bude auto pri kazdom pohybe hlasit ciselko, skoncilo sa. A bude, kvoli daniam. Ze nakupime rusicky ? Tak poprve nie vsetci a nie za kazdych okolnosti, a podruhe co brani masine odmietnut poslusnost a uplne sa zastavit ked nema odozvu z velina ? Ze zase trepem sprostosti ? Tak rozmyslajte co vyvadzaju 7 rokov stare auta ktore kvoli emisiam musia mat mocovinu...
https://www.youtube.com/watch?v=yVN8fbLGFjg
okej, teraz sa to este da obist... no a ? Tu sa bavime o tom co pride za 5-10 rokov, nie co bolo pred 7 rokmi. Dane z najazdu. Dane z nadspotreby. Nepredstavitelne dnes.
Rovnako ako je nepredstavitelne ze v Nizozemsku sa plati 120,-eur MESACNE za vlastnictvo PLNEHO elektrovozu, a cez 260,-eur mesacne za vlastnictvo sprosteho VW GOLF poslednej generacie, ze ? Este raz : nizozemci zaplatia 3.200 eur ROCNE len za to, ze mozu vlastnit VW GOLF 1.5tsi a nikam sa s nim nepohli ani meter.
Nemozne ? Fakt nemozne ? https://www.autoviny.sk/reportaze/12150 ... tneho-auta
vitajte v realite. Dnesnej. Skusite si tipnut co bude o 10 rokov ?
Tak ako pisem hore, dneskaj poslem 125.381km, zajtra poslem 098.284km, pozajtra su u mna chlapci za danovy podvod, hotovo. Nebolo to robene v autorizaku, ziadny autorizak na svete nic taketo robit nebude moct [zakon] a ani nebude vediet a tympadom sa absolutne vzdy jedna o neopravnenu manipulaciu.
Ved si to uvedomte - dnes sa daju zmotavat kilometre VYHRADNE preto lebo auta nie su online pripojene. Ze idem raz za dva roky na STK a tam to niekto nejako napise ? Prdlajz, to je blbost, ludsky faktor, obrovsky casovy usek, nic nesifrovane, proste nerealne v takej situacii udrzat poriadok.
Ale ked bude auto pri kazdom pohybe hlasit ciselko, skoncilo sa. A bude, kvoli daniam. Ze nakupime rusicky ? Tak poprve nie vsetci a nie za kazdych okolnosti, a podruhe co brani masine odmietnut poslusnost a uplne sa zastavit ked nema odozvu z velina ? Ze zase trepem sprostosti ? Tak rozmyslajte co vyvadzaju 7 rokov stare auta ktore kvoli emisiam musia mat mocovinu...
https://www.youtube.com/watch?v=yVN8fbLGFjg
okej, teraz sa to este da obist... no a ? Tu sa bavime o tom co pride za 5-10 rokov, nie co bolo pred 7 rokmi. Dane z najazdu. Dane z nadspotreby. Nepredstavitelne dnes.
Rovnako ako je nepredstavitelne ze v Nizozemsku sa plati 120,-eur MESACNE za vlastnictvo PLNEHO elektrovozu, a cez 260,-eur mesacne za vlastnictvo sprosteho VW GOLF poslednej generacie, ze ? Este raz : nizozemci zaplatia 3.200 eur ROCNE len za to, ze mozu vlastnit VW GOLF 1.5tsi a nikam sa s nim nepohli ani meter.
Nemozne ? Fakt nemozne ? https://www.autoviny.sk/reportaze/12150 ... tneho-auta
vitajte v realite. Dnesnej. Skusite si tipnut co bude o 10 rokov ?
-
- Příspěvky: 3276
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
hmm vubec se mi nelíbí co tu čtu. Ale taky mi teď došlo proč jsem se v 18ti ve své první Š120 bez mobilu v kapse cítil tak svobodně.
Dnes se svobodni v autě můžou cítít jen veteránisti
Dnes se svobodni v autě můžou cítít jen veteránisti
-
- Příspěvky: 2417
- Registrován: stř srp 20, 2014 1:01 am
- Bydliště: Brno - venkov
Re: Daň za elektromobil
Příznejme si konečně že monstra s plnou palbou výbavy a s váhou kolem 1,7-2,7t není ta správná cesta pro EV. Alespoň prozatím.
Chápu projekty městských vozítek s batekou na 120 km a vlastní váhou do 0,8t viz třeba Tazzari Zero.
Nutit, předpisy omezující emise, automobilky do produkce EV za každou cenu v celé modelové řadě je cestou do pekla.
Jezdím do práce 30km a klidně bych se omezil z komfortu svého maximálně pohodlného Citroenu a klidně bych do práce vyrazil o 5 minut dříve, jen by tomu musela odpovídat cena EV. Dát 100k Kč za ojetou motokáru, nebo 30k za ojeté auto se kterým si můžu kdykoliv zajet kam chci?
Až bude tahle motokára, třeba už s dojezdem jenom 70km za těch 30k tak nemám problém si ji pořídit a provozovat.
Na dálku konfigurovatelné auto (TESLA) se mi už vůbec nelíbí. Koupíš si Ferari a někdo ti z toho po síti udělá Ochcávku. Super. Život na dálkové ovládání nemusím.
Chápu projekty městských vozítek s batekou na 120 km a vlastní váhou do 0,8t viz třeba Tazzari Zero.
Nutit, předpisy omezující emise, automobilky do produkce EV za každou cenu v celé modelové řadě je cestou do pekla.
Jezdím do práce 30km a klidně bych se omezil z komfortu svého maximálně pohodlného Citroenu a klidně bych do práce vyrazil o 5 minut dříve, jen by tomu musela odpovídat cena EV. Dát 100k Kč za ojetou motokáru, nebo 30k za ojeté auto se kterým si můžu kdykoliv zajet kam chci?
Až bude tahle motokára, třeba už s dojezdem jenom 70km za těch 30k tak nemám problém si ji pořídit a provozovat.
Na dálku konfigurovatelné auto (TESLA) se mi už vůbec nelíbí. Koupíš si Ferari a někdo ti z toho po síti udělá Ochcávku. Super. Život na dálkové ovládání nemusím.
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
-
- Příspěvky: 3276
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
seš si nabeton jistej že to nem§že být hw nebo sw bug? co když po aktualizaci sw bude bug a auto pošle jiný čísílko a ty to budeš vysvětlovat jak?lubomirz píše:...
Tak ako pisem hore, dneskaj poslem 125.381km, zajtra poslem 098.284km, pozajtra su u mna chlapci za danovy podvod, hotovo. Nebolo to robene v autorizaku, ziadny autorizak na svete nic taketo robit nebude moct [zakon] a ani nebude vediet a tympadom sa absolutne vzdy jedna o neopravnenu manipulaciu....
vždycky se někde na nějakým kusu výrobku něco posere.
-
- Příspěvky: 444
- Registrován: ned kvě 31, 2020 5:25 pm
Re: Daň za elektromobil
mmmm ne, takymto sposobom sa neposere. Stotisic rokov maju riadiace jednotky CRC kody, kontrolne sumy. Ak sa "nahodou" flipne jeden bajt alebo jeden bit, uz ti nemoze sediet kontrolna suma. Ak je nieco zasifrovane a nevies to odsifrovat, takisto si "domanipuloval".
Chalani je to jednoduche ako facka : ked si niekto da MALINKO zalezat, zmiznu vsetky podvody s autami, s kilometrami, prerazanymi VINkami (pretoze VIN bude zapisany v kazdej riadiacej jednotke, ktorych uz dnes mam 120 v aute strednej triedy) a podobne. Nikto nikdy nedokazal zlomit bankove transakcie. Nikto nedokaze zlomit sifrovanie v automotive, pretoze bude ESTE DOKONALEJSIE NEZ BANKOVE. Tuto vec nemozeme riesit ceskoslovenskym chytralínom "vzdycky sa šecko da ojekabátiť".
Neda.
Mame tu nepriestrelnu MATEMATIKU na ktorej desiatky rokov pracovali tisice najlepsich hlav na planete. Proste to nejde a šmitec.
Nebude mozne ani vymenit riadiace jednotky, lebo ich nedokazes naprogramovat. Nemozes zobrat ABS z havarovaneho auta a dat do svojho, nebude to fungovat, v ABSku bude zapisany iny VIN a ine sifrovanie nez v ostatnych jednotkach, dovidenia dojazdilo sa. A samozrejme okamzite snaha o report na velín ze si svina co sa snazi nieco doma zmanipulovat, doletia chlapci Pomahat a Chranit. Nevymenis riadiacu jednotku v automatickej prevodovke (ak nejake prevodovky budu), z toho isteho dovodu. Ostatne riadiacky sa odmietnu s nou bavit lebo nema rovnake VIN. Alebo sa s nou nebudu vediet bavit, lebo bude mat iny AES256 sifrovaci kluc.
Prekvapenie !!
Skusme inak : kolko je znamych pripadov kedy bola zmotana Tesla ? Kto dokaze sfalsovat kilometre na Tesle ? Je kazda druha Tesla zmotana tak ako jednickova Oktavka ?
Jednoduche ako facka.
Chalani je to jednoduche ako facka : ked si niekto da MALINKO zalezat, zmiznu vsetky podvody s autami, s kilometrami, prerazanymi VINkami (pretoze VIN bude zapisany v kazdej riadiacej jednotke, ktorych uz dnes mam 120 v aute strednej triedy) a podobne. Nikto nikdy nedokazal zlomit bankove transakcie. Nikto nedokaze zlomit sifrovanie v automotive, pretoze bude ESTE DOKONALEJSIE NEZ BANKOVE. Tuto vec nemozeme riesit ceskoslovenskym chytralínom "vzdycky sa šecko da ojekabátiť".
Neda.
Mame tu nepriestrelnu MATEMATIKU na ktorej desiatky rokov pracovali tisice najlepsich hlav na planete. Proste to nejde a šmitec.
Nebude mozne ani vymenit riadiace jednotky, lebo ich nedokazes naprogramovat. Nemozes zobrat ABS z havarovaneho auta a dat do svojho, nebude to fungovat, v ABSku bude zapisany iny VIN a ine sifrovanie nez v ostatnych jednotkach, dovidenia dojazdilo sa. A samozrejme okamzite snaha o report na velín ze si svina co sa snazi nieco doma zmanipulovat, doletia chlapci Pomahat a Chranit. Nevymenis riadiacu jednotku v automatickej prevodovke (ak nejake prevodovky budu), z toho isteho dovodu. Ostatne riadiacky sa odmietnu s nou bavit lebo nema rovnake VIN. Alebo sa s nou nebudu vediet bavit, lebo bude mat iny AES256 sifrovaci kluc.
Prekvapenie !!
Skusme inak : kolko je znamych pripadov kedy bola zmotana Tesla ? Kto dokaze sfalsovat kilometre na Tesle ? Je kazda druha Tesla zmotana tak ako jednickova Oktavka ?
Jednoduche ako facka.
-
- Příspěvky: 3276
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
souhlasím jen částečně.
s podovdy s tachometry samozřejmě nesouhlasím, ale s logováním mýho auta někam na velín taky ne. Než se nechat logovat tak radši bych jezdil v jedničkové oktávce s milionem a 200k na tachu.
Já prostě nevěřím že existují neprůstřelné bezporuchové a bezbackdoorové it sytémy.
To že nás tyto sračky asi neminou mě dělá smutným ...
s podovdy s tachometry samozřejmě nesouhlasím, ale s logováním mýho auta někam na velín taky ne. Než se nechat logovat tak radši bych jezdil v jedničkové oktávce s milionem a 200k na tachu.
Já prostě nevěřím že existují neprůstřelné bezporuchové a bezbackdoorové it sytémy.
To že nás tyto sračky asi neminou mě dělá smutným ...
-
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
- Bydliště: 345m n.m. v Chřibech
Re: Daň za elektromobil
...a proto jezdím tím, čím jezdím. A pojede to i po atomovém výbuchu. A pro hnidopichy, mající otázku, co diody v altíku odpovím: Velmi lehce zaměním za dynamo, stylově oblečen v bílém prostěradle, před odebráním se do ...PavelR píše:hmm vubec se mi nelíbí co tu čtu. Ale taky mi teď došlo proč jsem se v 18ti ve své první Š120 bez mobilu v kapse cítil tak svobodně.
Dnes se svobodni v autě můžou cítít jen veteránisti
Náhon tachometru mechanický, počitadlo pětimístné, odemykání klíčkem, startovaní lankem (momentálně majzlem, bo lenko se utrhlo)...
Nekoupím si auto, mladší dvaceti let! Ani za zlaté prase!!!
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
-
- Příspěvky: 3276
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
dobře ty. Můžu vědět co to je za povoz?JiříK píše:...a proto jezdím tím, čím jezdím. A pojede to i po atomovém výbuchu. A pro hnidopichy, mající otázku, co diody v altíku odpovím: Velmi lehce zaměním za dynamo, stylově oblečen v bílém prostěradle, před odebráním se do ...PavelR píše:hmm vubec se mi nelíbí co tu čtu. Ale taky mi teď došlo proč jsem se v 18ti ve své první Š120 bez mobilu v kapse cítil tak svobodně.
Dnes se svobodni v autě můžou cítít jen veteránisti
Náhon tachometru mechanický, počitadlo pětimístné, odemykání klíčkem, startovaní lankem (momentálně majzlem, bo lenko se utrhlo)...
Nekoupím si auto, mladší dvaceti let! Ani za zlaté prase!!!
Jako já si nelibuju ve starých věcech mám rád nové hračky ale prostě ta cesta ke kontrole všeho se mi nelíbí.
-
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
- Bydliště: 345m n.m. v Chřibech
Re: Daň za elektromobil
Fiat 126p...
Pohodlí nula, topení nula, kufr nula, bezpečnost mínus deset... Zato poskytuje skvělé zážitky již při nízkých rychlostech.
Pohodlí nula, topení nula, kufr nula, bezpečnost mínus deset... Zato poskytuje skvělé zážitky již při nízkých rychlostech.
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
-
- Příspěvky: 1482
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
Lubomíre, Lubomíre. Představ si, že včera našli v mailových serverech několika ministerstev USA, na kterých běžel mimo jiné agent systému Orion od firmy Solarwinds, backdoor jako prase. Ten backdoor tam nedal výrobce toho dohledového systému Orion, ale autor nějaké 3rd party knihovny a ani autor toho software o něm nevěděl. Je to za poslední rok třetí podobný backdoor v mission critical aplikacích, o kterém mám celkem detailní informace včetně toho, jak byl maskován.
Proč to zmiňuji... Zmiňuji to proto, že ta tvá jistota o neprůstřelnosti vychází víceméně z neznalosti. Čím složitější software, tím obtížnější testování a tím víc se toho v něm schová (přičemž ta závislost je exponenciální). Nakonec, nikdo mi nezakazuje si vytvořit vlastní řídící jednotku a namísto té tovární používat tu (nebo si do té tovární nacpat svůj software). Reverse engineering je fajn věc a z každého sebeinteligentnějšího integrovaného obvodu někde vede nějaký drát k nějakému aktoru. To je kritické místo a tomu nezabrání ani šifrování, ani digitální sběrnice, nic.
Ale jsem rád, že žádné z mých aut skutečně žádné takové fízlovací systémy nemá a na tom se nebude nic měnit...
Proč to zmiňuji... Zmiňuji to proto, že ta tvá jistota o neprůstřelnosti vychází víceméně z neznalosti. Čím složitější software, tím obtížnější testování a tím víc se toho v něm schová (přičemž ta závislost je exponenciální). Nakonec, nikdo mi nezakazuje si vytvořit vlastní řídící jednotku a namísto té tovární používat tu (nebo si do té tovární nacpat svůj software). Reverse engineering je fajn věc a z každého sebeinteligentnějšího integrovaného obvodu někde vede nějaký drát k nějakému aktoru. To je kritické místo a tomu nezabrání ani šifrování, ani digitální sběrnice, nic.
Ale jsem rád, že žádné z mých aut skutečně žádné takové fízlovací systémy nemá a na tom se nebude nic měnit...
-
- Příspěvky: 7627
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Daň za elektromobil
Tak to jsi na velkým omylu. Použití jakýhokoliv nechválenýho komponentu v autě (klidně i jenom žárovky) je neodborný zásah do konstrukce, a vozidlo je označeno za nezpůsobilé provozu. Jednoduchý jak facka. Na každýho něco vědět. A v kalifornii je "street legal" newbeetle s proudovým motorem. Takhle vypadá ta evropská svoboda v praxi...nikdo mi nezakazuje si vytvořit vlastní řídící jednotku a namísto té tovární používat tu
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 520 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomHC
-
- 1 Odpovědi
- 512 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od youda
-
- 0 Odpovědi
- 569 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69
-
- 42 Odpovědi
- 2710 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od marko250
-
-
YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
od karelkilian » » v Magazín MyPower.CZ
YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
- 187 Odpovědi
- 9855 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od fugas
-