Autoalternátor předělat na 55V a účinnost

Benzinové, naftové, LPG a jiné elektrocentrály, alternátory poháněné parou, stirglingův motor, atd.
rezis
Příspěvky: 65
Registrován: čtv lis 25, 2021 10:10 pm
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 7200
Kapacita baterie [kWh]: 15

Re: Autoalternátor předělat na 55V a účinnost

Příspěvek od rezis »

ZdZ píše:
A rovnou jsem zjistil, že nějaké samoregulování bldc motoru s benzíňákem nefunguje, protože s klesajícími otáčkami klesá výkon benzíňáku a do baterek teče méně proudu. Když se nastaví otáčky na max výkon tak teče do baterek víc proudu než dá bldc motor a benzín chcípne.
Toto celé nechápu. Nemůžeš nastavit otáčky a pak připojit baterku. Navíc potřebuješ se zátěží přidat plyn aby jsi udržel otáčky. Stejně jako v autě musíš do kopce přidat. To jako nastavíš nějaké otáčky a pak připojíš baterku?
Hlavně se z toho neposrat.
ZdZ
Příspěvky: 816
Registrován: pon led 24, 2022 7:27 pm

Re: Autoalternátor předělat na 55V a účinnost

Příspěvek od ZdZ »

psal jsem pokusy
jak se to chová, protože tady někdo psal, že se to bude samoregulovat, ale bez regulátoru otáček to nejde provozovat

mám regulátor otáček, teď připojuju emotor a mppt, chci to příští tejden otestovat
Ostrov. Aktuálně v provozu 15 kWp 12+10+10 55°jih, 30kWh 48V + 3kWk 12V Lifepo4 a 2x Easun smp 5kW sfázovaný + 3x Must mppt 6kW + UPS 12V 500Va + 3F měnič 3x400V 6kW.
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě :-) !

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek