Žvanírna 2
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 2364
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Žvanírna 2
Někdo tu couvačku prostě nedal.
Inak to mělo místa dost.
Inak to mělo místa dost.
Naposledy upravil(a) gupa dne úte zář 17, 2024 9:44 am, celkem upraveno 3 x.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 1422
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Spalovák má sání vzduchu pod kapotou, takže každý kdo tam vjede nemá všech 5 pohromadě. Jenom jsem upozornil na detail, který "vrhá na celý případ, úplně jiné světlo"
3,3kWp + 3,4kWp JJZ, 2x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 1422
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Tak snad to není úmyslně v rámci boje proti "grýndýlu"...
3,3kWp + 3,4kWp JJZ, 2x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 2364
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Žvanírna 2
To bych neřekl, je hodně míst prostě na couvačku, konektor je často umístněn vzadu.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 2887
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
Mercedes vyvíjí a MG a Nio už prodává.
https://www.novinky.cz/clanek/auto-merc ... .seznam.cz
https://www.novinky.cz/clanek/auto-merc ... .seznam.cz
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2887
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
Toyota dopadla:
https://www.carsguide.com.au/car-news/t ... 5hwJo3-kjw
https://www.carsguide.com.au/car-news/t ... 5hwJo3-kjw
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 248
- Registrován: sob říj 16, 2021 10:55 am
- Lokalita: Juh BBSK
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 1700
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Za mých časů jsme měli dost paliva v bandaskách a sudech. Dost pochybuji, že dnešní hasiči jezdí na půl nádrži a tankujou na kontrolku u benziny...
3s2p Amerisolar 285 1,7 kWp JJV, Epever 5420AN, 14s100p LiIon 18650 12 kWh + JK BMS 200A, Epever iPower 5 kW
-
- Příspěvky: 114
- Registrován: stř srp 10, 2022 10:46 pm
Re: Žvanírna 2
Drobne info: Ročná diaľnična o polovicu ...
-
- Příspěvky: 1575
- Registrován: pát lis 11, 2022 8:14 am
- Lokalita: Hlohovec, SR
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5520
- Kapacita baterie [kWh]: 14
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Hlohovec, SR
Re: Žvanírna 2
Ja tak strašne ľutujem, že som pred 10 rokmi neodišiel do Zurichu... Teraz s deťmi by to bolo príliš komplikované.
MUST PV1800 VHM 48V 5.5kW, 5.52kWp (12x TPL mono 460W, 2S2P východ, 2S4P juh), 16x 280 Ah LiFePO4 (14.3 kWh) BMS JBD-AP21S001-L21S-200A-B, SW: Home Assistant na Synology DS923+ ku tomu ESPHome, Tasmota, MariaDB, InfluxDB, Telegraf, Grafana, Zigbee2MQTT..., HW: ESPlan (ESP32 + LAN 8720 + RS485 + UART). Nejaké moje projekty: MUST-ESPhome, ELTEK Flatpack2 ESPhome, ESP32-EMON, PZEM-017@WiFi, diyBMS-CurrentShunt-ESPhome 01/2023 -> 09/2024 = 7.5 MWh AC
-
- Příspěvky: 483
- Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
- Lokalita: Usteckoorlicko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 12360
- Kapacita baterie [kWh]: 10?
- Bydliště: Usteckoorlicko
Re: Žvanírna 2
Víš, ceho budeš litovat za 10 let?
Jinko 225 W / 6,075 kWp, GWL/Sunny Mono 310Wp / 2,79 kWp, Energetica 385 Wp / 3,495 kWp
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Epever 4415
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Epever 4415
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
-
- Příspěvky: 3203
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
a co jako? to mě má být líto že si někdo nenechá poradit nebo si nedá říct o věci které nerozumí? vůbec.gupa píše: ↑pon zář 16, 2024 10:39 pmAutobazary jsou v podstatě takovej jeden velkej časopis Dikobraz.
Jenže řekni to babě která je samoživitelka, nemá chlapa co by poradil, protože radit zoufalé babě která nemá love a ještě potřebuje nutně převážet děcka nebo sebe doktorovi po známých atp. A nakonec se i ta nejhezčí leštěnka posere na nějakém zadírajícím segmentu.
Toto neberu.
Aut jsem kupoval několik. U novýho nebo od kámoše nebyl problém což se předpokládá.
I se týče bazarů já mám dobrý zkušenosti. Jsou to soukromý firmy a jak se chovají určuje majitel. Je to čistě jeho věc a není na mě abych to soudil. Pokud prodává tak to asi špatně nedělá. Jednou jsme při přejímce zjistili že je prdlej klima chladič. Slevil o cenu chladiče a naplnění.
V jednom bazaru mě chteli prodat zase 4 kolu bez kardanu ale to je jiná příhoda.
napsal jsem toho víc ale radeji jsem to smazal
-
- Příspěvky: 2887
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
baterie 15let a 2,8mil km
https://fdrive.cz/clanky/catl-prepisuje ... .sznhp.box
https://fdrive.cz/clanky/catl-prepisuje ... .sznhp.box
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2887
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 308
- Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
- Bydliště: Ondřejov
Re: Žvanírna 2
Je to tak... smrad jak cip!
3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
-
- Příspěvky: 308
- Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
- Bydliště: Ondřejov
Re: Žvanírna 2
Je to tak... smrad jak cip! takže HEPA se hodi. Když už nastupiš v tom smradu, nezbyva než zapnut ten biohazard mode, bo jinak chcipneš.
3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
-
- Příspěvky: 114
- Registrován: stř srp 10, 2022 10:46 pm
Re: Žvanírna 2
Ak niekto pojdete po R1 do alebo z BB uz len cez obchadzky:
Po uzavretí mosta uzatvárajú aj podjazd, cestami R1 ani I/69 do Bystrice neprídete
Ozaj, kedy boli tie paradne oslavy SNP ? S prehliadkou bojovej techniky, teda tej, co nam ostalo ? Neobracali sa tie tanky, OT-cka, atd. na tomto moste ?
Nie je to nieco podobne, ako most z D1 pri HC uzatvoreny a opravovany na prelome rokov 2022 a 2023, ked, udajne sa jeho stav nahle zhorsil, ked po nom preslo par kamionov s tankami ... len mi to napadlo ...
Mali sme v rodine stavbarov a v dobe vystavby tych mostov, asi nikto z nich nepredpokladal, ze sa na tych mostoch cca 50 rokov nebudu robit ziadne zasadnejsie opravy ...
Po uzavretí mosta uzatvárajú aj podjazd, cestami R1 ani I/69 do Bystrice neprídete
Ozaj, kedy boli tie paradne oslavy SNP ? S prehliadkou bojovej techniky, teda tej, co nam ostalo ? Neobracali sa tie tanky, OT-cka, atd. na tomto moste ?
Nie je to nieco podobne, ako most z D1 pri HC uzatvoreny a opravovany na prelome rokov 2022 a 2023, ked, udajne sa jeho stav nahle zhorsil, ked po nom preslo par kamionov s tankami ... len mi to napadlo ...
Mali sme v rodine stavbarov a v dobe vystavby tych mostov, asi nikto z nich nepredpokladal, ze sa na tych mostoch cca 50 rokov nebudu robit ziadne zasadnejsie opravy ...
-
- Příspěvky: 1676
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: Žvanírna 2
no řekněme si na rovinu... bz4x je nejhorší kup ever... já na tom autě nenašel nic proč by ho někdo měl chtít. Toyota nalila spoustu peněz do hybridů a je to znát... jejich hybridy na rozdíl od ostatních mají smysl.Franta2776 píše: ↑úte zář 17, 2024 10:15 pm Toyota dopadla:
https://www.carsguide.com.au/car-news/t ... 5hwJo3-kjw
BYD nalilo spousty peněz do elektra a je to znát.. jejich produkty jsou konkurence schopné a velice dobré. Podívejte se na to jak jsou na tom BYD elektroauta a potom si uvědomíte že ta cena vlastně není špatná a když zjistíte že v číně to stojí polovinu toho co v evropě....
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: čtv říj 06, 2022 10:22 am
Re: Žvanírna 2
Já bych to ještě upravil - hybridy od Toyoty možná měly smysl pro někoho kdo chce týrat malinkou baterku na 10C s el. dojezdem 30km, jakmile se rozšíří konkurence s technikou, kterou má v sobě např. Dongfeng/Voyah FREE REV 318 nebo BYD Shark, tak to bude konečná pro Toyotu i v oblasti hybridů. Toto je nová generace plugin hybridů res. plnohodnotných elektroaut, které mají spalovací motor jako generátor pro mimořádné situace a ani z jednoho výrobce bych si nedělal legraci, zrovna Dongfeng dělá celou škálu spalovacích vozů včetně nákladních a je to 2. nejvějtší výrobce v Číně.Matess píše: ↑sob zář 21, 2024 4:45 pm no řekněme si na rovinu... bz4x je nejhorší kup ever... já na tom autě nenašel nic proč by ho někdo měl chtít. Toyota nalila spoustu peněz do hybridů a je to znát... jejich hybridy na rozdíl od ostatních mají smysl.
BYD nalilo spousty peněz do elektra a je to znát.. jejich produkty jsou konkurence schopné a velice dobré. Podívejte se na to jak jsou na tom BYD elektroauta a potom si uvědomíte že ta cena vlastně není špatná a když zjistíte že v číně to stojí polovinu toho co v evropě....
-
- Příspěvky: 1422
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
V Indii je zase největší výrobce Ťukťuků a nic to nevypovídá o kvalitě. Mám s Číňany letité zkušenosti a co můžou, to okradou na kvalitě. Jak materiálové, tak technologické. Prý když si řekneš, tak vyrábí kvalitu....haha....to je legenda pro svědomí lidí, co kupují ten nejhorší šmejd s argumentem, že i Bosch vyrábí v Číně.
Náš korporát jim zadal jen svařence a i tak jsou schopný kvůli ušetřeným pár dolarům, zničit zboží za stovky tisíc dolarů a pak se hádat, že ty svary někdo zmrvil na lodi.
Chci vidět, jak dopadnou jejich auta v crash testech, protože vždycky dopadla katastrofálně.
Náš korporát jim zadal jen svařence a i tak jsou schopný kvůli ušetřeným pár dolarům, zničit zboží za stovky tisíc dolarů a pak se hádat, že ty svary někdo zmrvil na lodi.
Chci vidět, jak dopadnou jejich auta v crash testech, protože vždycky dopadla katastrofálně.
3,3kWp + 3,4kWp JJZ, 2x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 2887
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
No vidíš a celou FV jsi si dal od nich na barák a do baráku. Kolikrát denně ji chodíš kontrolovat? Nemáš strach?eman píše: ↑sob zář 21, 2024 5:22 pm V Indii je zase největší výrobce Ťukťuků a nic to nevypovídá o kvalitě. Mám s Číňany letité zkušenosti a co můžou, to okradou na kvalitě. Jak materiálové, tak technologické. Prý když si řekneš, tak vyrábí kvalitu....haha....to je legenda pro svědomí lidí, co kupují ten nejhorší šmejd s argumentem, že i Bosch vyrábí v Číně.
Náš korporát jim zadal jen svařence a i tak jsou schopný kvůli ušetřeným pár dolarům, zničit zboží za stovky tisíc dolarů a pak se hádat, že ty svary někdo zmrvil na lodi.
Chci vidět, jak dopadnou jejich auta v crash testech, protože vždycky dopadla katastrofálně.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W