Žvanírna 2

Nezařaditelné
gupa
Příspěvky: 2508
Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
Lokalita: pod Brnem
Systémové napětí: 24V

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od gupa »

Někdo tu couvačku prostě nedal.
IMG_20240904.png
IMG_20240904b.png
Inak to mělo místa dost.
10 Gewerbestraße – Mapy Google.png
Naposledy upravil(a) gupa dne úte zář 17, 2024 9:44 am, celkem upraveno 3 x.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
eman
Příspěvky: 1586
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od eman »

glottis píše: úte zář 17, 2024 8:38 am myslis jako ze kdyz bys s beznym spalovakem udelal to co udelal ten prvni ze to pojede dal jo? :) Ja bych do toho svym byvalim autem teda nevjel

Jinak nebylo to na porovnani, druhe video bylo pouze pro zabavu, ze to neni nahodne misto ale ze se tam tim lidi bavi
Spalovák má sání vzduchu pod kapotou, takže každý kdo tam vjede nemá všech 5 pohromadě. Jenom jsem upozornil na detail, který "vrhá na celý případ, úplně jiné světlo" :D
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
eman
Příspěvky: 1586
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od eman »

gupa píše: úte zář 17, 2024 9:36 am Někdo tu couvačku prostě nedal.

IMG_20240904.png
IMG_20240904b.png
Tak snad to není úmyslně v rámci boje proti "grýndýlu"...
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
gupa
Příspěvky: 2508
Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
Lokalita: pod Brnem
Systémové napětí: 24V

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od gupa »

eman píše: úte zář 17, 2024 9:40 am
Tak snad to není úmyslně v rámci boje proti "grýndýlu"...
To bych neřekl, je hodně míst prostě na couvačku, konektor je často umístněn vzadu.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
Franta2776
Příspěvky: 3134
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Franta2776 »

Mercedes vyvíjí a MG a Nio už prodává.
https://www.novinky.cz/clanek/auto-merc ... .seznam.cz
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Franta2776
Příspěvky: 3134
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Franta2776 »

18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
ChlapeczDediny
Příspěvky: 267
Registrován: sob říj 16, 2021 10:55 am
Lokalita: Juh BBSK
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 3100
Kapacita baterie [kWh]: 30
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od ChlapeczDediny »

Ronn píše: úte zář 17, 2024 8:46 am
Další chybná představa vychazejici z nulové zkušenosti a neznalosti problematiky…

1) Tyhle EV věci mají v terénu velký dojezd
2) Když není EE v DS, nejede ani čerpací stanice.
Za mých časů jsme měli dost paliva v bandaskách a sudech. Dost pochybuji, že dnešní hasiči jezdí na půl nádrži a tankujou na kontrolku u benziny...
3s2p Amerisolar 285 1,7 kWp JJV + 3s2p 240 1,4 kWp ZJZ, Epever 5420AN, Epever 6420AN, 12 kWh 14s100p LiIon 18650 + JK BMS 200A, 18 kWh CATL 14s3p LiIon 115Ah +JD BMS 60A, Epever iPower 5 kW
JozefSK
Příspěvky: 120
Registrován: stř srp 10, 2022 10:46 pm

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od JozefSK »

Uživatelský avatar
TomHC
Příspěvky: 1755
Registrován: pát lis 11, 2022 8:14 am
Lokalita: Hlohovec, SR
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5520
Kapacita baterie [kWh]: 14
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: Hlohovec, SR

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od TomHC »

JozefSK píše: stř zář 18, 2024 11:25 am Drobne info: Ročná diaľnična o polovicu ...
Ja tak strašne ľutujem, že som pred 10 rokmi neodišiel do Zurichu... Teraz s deťmi by to bolo príliš komplikované.
2x MUST PH1800 5.5kW, 8.85kWp 3x 2S3P, V+J+Z, 16x 280 Ah LiFePO4 (14.3 kWh), BMS JBD 200A, SW: Home Assistant na Synology DS923+ ku tomu ESPHome, Tasmota, MariaDB, InfluxDB, Telegraf, Grafana, Zigbee2MQTT..., HW: ESPlan (ESP32 + LAN 8720 + RS485 + UART). Nejaké moje projekty: MUST-ESPhome, ELTEK Flatpack2 ESPhome, ESP32-EMON, PZEM-017@WiFi, diyBMS-CurrentShunt-ESPhome 01/2023 -> 10/2024 = 8.3 MWh AC
Uživatelský avatar
lemra79
Příspěvky: 494
Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
Lokalita: Usteckoorlicko
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 12360
Kapacita baterie [kWh]: 10?
Bydliště: Usteckoorlicko

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od lemra79 »

Víš, ceho budeš litovat za 10 let? :-)
Jinko 225 W / 6,075 kWp, GWL/Sunny Mono 310Wp / 2,79 kWp, Energetica 385 Wp / 3,495 kWp
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Epever 4415
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
PavelR
Příspěvky: 3278
Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
Lokalita: Žabčice
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 29139
Kapacita baterie [kWh]: 12
Chci prodávat energii: ANO
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od PavelR »

gupa píše: pon zář 16, 2024 10:39 pm
PavelR píše: ned zář 15, 2024 7:54 pm Automaty už nejsou co bývaly, tady tohle tady tamto a levný to není prostě ty auta to dobré už vydaly. A jsou ale tací kdo by to koupili. Takovýmu bych se při prvním zaplakání vysmál.
Autobazary jsou v podstatě takovej jeden velkej časopis Dikobraz.

Jenže řekni to babě která je samoživitelka, nemá chlapa co by poradil, protože radit zoufalé babě která nemá love a ještě potřebuje nutně převážet děcka nebo sebe doktorovi po známých atp. A nakonec se i ta nejhezčí leštěnka posere na nějakém zadírajícím segmentu.
a co jako? to mě má být líto že si někdo nenechá poradit nebo si nedá říct o věci které nerozumí? vůbec.
Toto neberu.

Aut jsem kupoval několik. U novýho nebo od kámoše nebyl problém což se předpokládá.
I se týče bazarů já mám dobrý zkušenosti. Jsou to soukromý firmy a jak se chovají určuje majitel. Je to čistě jeho věc a není na mě abych to soudil. Pokud prodává tak to asi špatně nedělá. Jednou jsme při přejímce zjistili že je prdlej klima chladič. Slevil o cenu chladiče a naplnění.
V jednom bazaru mě chteli prodat zase 4 kolu bez kardanu ale to je jiná příhoda.

napsal jsem toho víc ale radeji jsem to smazal :lol:
Franta2776
Příspěvky: 3134
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Franta2776 »

18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Franta2776
Příspěvky: 3134
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Franta2776 »

Takto vypadají emise:
https://x.com/LiborFleis
a tady je výsledek:
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Ronn
Příspěvky: 342
Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
Bydliště: Ondřejov

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Ronn »

Je to tak... smrad jak cip! :)

3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
Ronn
Příspěvky: 342
Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
Bydliště: Ondřejov

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Ronn »

Je to tak... smrad jak cip! :) takže HEPA se hodi. Když už nastupiš v tom smradu, nezbyva než zapnut ten biohazard mode, bo jinak chcipneš.

3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
JozefSK
Příspěvky: 120
Registrován: stř srp 10, 2022 10:46 pm

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od JozefSK »

Ak niekto pojdete po R1 do alebo z BB uz len cez obchadzky:
Po uzavretí mosta uzatvárajú aj podjazd, cestami R1 ani I/69 do Bystrice neprídete

Ozaj, kedy boli tie paradne oslavy SNP ? S prehliadkou bojovej techniky, teda tej, co nam ostalo ? Neobracali sa tie tanky, OT-cka, atd. na tomto moste ?

Nie je to nieco podobne, ako most z D1 pri HC uzatvoreny a opravovany na prelome rokov 2022 a 2023, ked, udajne sa jeho stav nahle zhorsil, ked po nom preslo par kamionov s tankami ... len mi to napadlo ...

Mali sme v rodine stavbarov a v dobe vystavby tych mostov, asi nikto z nich nepredpokladal, ze sa na tych mostoch cca 50 rokov nebudu robit ziadne zasadnejsie opravy ...
Matess
Příspěvky: 1734
Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
Lokalita: Šumperk
Bydliště: Šumperk

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Matess »

Franta2776 píše: úte zář 17, 2024 10:15 pm Toyota dopadla:
https://www.carsguide.com.au/car-news/t ... 5hwJo3-kjw
no řekněme si na rovinu... bz4x je nejhorší kup ever... já na tom autě nenašel nic proč by ho někdo měl chtít. Toyota nalila spoustu peněz do hybridů a je to znát... jejich hybridy na rozdíl od ostatních mají smysl.

BYD nalilo spousty peněz do elektra a je to znát.. jejich produkty jsou konkurence schopné a velice dobré. Podívejte se na to jak jsou na tom BYD elektroauta a potom si uvědomíte že ta cena vlastně není špatná a když zjistíte že v číně to stojí polovinu toho co v evropě....
misif
Příspěvky: 60
Registrován: čtv říj 06, 2022 10:22 am

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od misif »

Matess píše: sob zář 21, 2024 4:45 pm no řekněme si na rovinu... bz4x je nejhorší kup ever... já na tom autě nenašel nic proč by ho někdo měl chtít. Toyota nalila spoustu peněz do hybridů a je to znát... jejich hybridy na rozdíl od ostatních mají smysl.

BYD nalilo spousty peněz do elektra a je to znát.. jejich produkty jsou konkurence schopné a velice dobré. Podívejte se na to jak jsou na tom BYD elektroauta a potom si uvědomíte že ta cena vlastně není špatná a když zjistíte že v číně to stojí polovinu toho co v evropě....
Já bych to ještě upravil - hybridy od Toyoty možná měly smysl pro někoho kdo chce týrat malinkou baterku na 10C s el. dojezdem 30km, jakmile se rozšíří konkurence s technikou, kterou má v sobě např. Dongfeng/Voyah FREE REV 318 nebo BYD Shark, tak to bude konečná pro Toyotu i v oblasti hybridů. Toto je nová generace plugin hybridů res. plnohodnotných elektroaut, které mají spalovací motor jako generátor pro mimořádné situace a ani z jednoho výrobce bych si nedělal legraci, zrovna Dongfeng dělá celou škálu spalovacích vozů včetně nákladních a je to 2. nejvějtší výrobce v Číně.
eman
Příspěvky: 1586
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od eman »

V Indii je zase největší výrobce Ťukťuků a nic to nevypovídá o kvalitě. Mám s Číňany letité zkušenosti a co můžou, to okradou na kvalitě. Jak materiálové, tak technologické. Prý když si řekneš, tak vyrábí kvalitu....haha....to je legenda pro svědomí lidí, co kupují ten nejhorší šmejd s argumentem, že i Bosch vyrábí v Číně.
Náš korporát jim zadal jen svařence a i tak jsou schopný kvůli ušetřeným pár dolarům, zničit zboží za stovky tisíc dolarů a pak se hádat, že ty svary někdo zmrvil na lodi.
Chci vidět, jak dopadnou jejich auta v crash testech, protože vždycky dopadla katastrofálně.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
Franta2776
Příspěvky: 3134
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Franta2776 »

eman píše: sob zář 21, 2024 5:22 pm V Indii je zase největší výrobce Ťukťuků a nic to nevypovídá o kvalitě. Mám s Číňany letité zkušenosti a co můžou, to okradou na kvalitě. Jak materiálové, tak technologické. Prý když si řekneš, tak vyrábí kvalitu....haha....to je legenda pro svědomí lidí, co kupují ten nejhorší šmejd s argumentem, že i Bosch vyrábí v Číně.
Náš korporát jim zadal jen svařence a i tak jsou schopný kvůli ušetřeným pár dolarům, zničit zboží za stovky tisíc dolarů a pak se hádat, že ty svary někdo zmrvil na lodi.
Chci vidět, jak dopadnou jejich auta v crash testech, protože vždycky dopadla katastrofálně.
No vidíš a celou FV jsi si dal od nich na barák a do baráku. Kolikrát denně ji chodíš kontrolovat? Nemáš strach? :lol:
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek