Elektricka / hybridni auta
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
- TomHC
- Příspěvky: 2044
- Registrován: pát lis 11, 2022 8:14 am
- Reputace: 280
- Lokalita: Hlohovec, SR
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5520
- Kapacita baterie [kWh]: 14
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Hlohovec, SR
Re: Elektricka / hybridni auta
Z 2G zistia iba polohu, aj to aproximáciou podľa signálu z okolitých BTS.
2x MUST PH1800 5.5kW, 8.85kWp V+J+Z, 16x 280 Ah LiFePO4 (14.3 kWh), BMS JBD 200A, SW: Home Assistant na Synology DS923+ ku tomu ESPHome, Tasmota, MariaDB, InfluxDB, Telegraf, Grafana, Zigbee2MQTT..., HW: ESPlan (ESP32 + LAN 8720 + RS485 + UART). Nejaké moje projekty: MUST-ESPhome, ELTEK Flatpack2 ESPhome, ESP32-EMON, PZEM-017@WiFi, diyBMS-CurrentShunt-ESPhome 01/2023 -> 01/2025 = 8.8 MWh AC
-
- Příspěvky: 3563
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
- Reputace: 243
Re: Elektricka / hybridni auta
V čele čínských automobilek jsou lidi z technologického světa v čele evropských dinosauři:
https://www.finance.cz/552253-electro-d ... .sznhp.box
https://www.finance.cz/552253-electro-d ... .sznhp.box
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 1897
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Reputace: 189
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Oni vi uplne vsechno. Od pohybu, kreditek, nakupu, kde pracujes, dokazi k tobe sparovat deti, vsechno kolem nich, jak te jednou nekdonoznaci na fotografii maji i tvuj ksicht. Je znamo ze v momente kdy nainstalujes Whatsapp tak ten odesle tvoje telefonni cisla a podle nich zase hledaji dal. Kontroluji konverzace a treba v Cine by te za poznamky na soudruhy hned zavreli.PavelR píše: ↑stř led 15, 2025 8:48 pmJozefSK:
ty jo ani se nebojím. těch dat od všech je tolik že není v lidských silách se v tom vyznat a většina těch dat je balast. Jedině že by si mě někdo vybral a cíleně šel po mé digitální stopě.
Používám služby google, placený. Timeline je super. Podle toho dělám výkazy práce
Už si jaksi život offline nedokážu představit. K čemu se vlastně používali počítače když byla doba offline
Jediný čemu jsem nepodleho jsou soc sítě. Nemám žádnou.
Smirak u okna kazdemu vadi. Ale jinak jsou lidi schopny verejne vystavit uplne cokoliv.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
- JozefSK
- Příspěvky: 175
- Registrován: stř srp 10, 2022 10:46 pm
- Reputace: 15
Re: Elektricka / hybridni auta
No neviem, ako ty eman, ale ja sudruhov v Cine vobec nepoznamkujem ...
Pozri, kazdy je strojcom svojho zivota, kazdy nech si robi so sebou co chce.
Ale ako som napisal, uz sme velmi mimo temy ...
Pozri, kazdy je strojcom svojho zivota, kazdy nech si robi so sebou co chce.
Ale ako som napisal, uz sme velmi mimo temy ...
-
- Příspěvky: 1897
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Reputace: 189
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Na Iděsu je článek o tom "Elektromobily jsou propadák, říká velký český bazar. Přestal s nimi obchodovat".
Článek je reklama na AutoEsa což je podnik bývalého podílníka AAA. Oba jsou největší šejdíři na trhu a lidi jim nemůžou přijít na jméno, ale jak se jeden vyjádří negativně k EV, tak v diskuzi uznale pokyvují hlavou a souhlasí.
V reálu je EV pro tenhle typ bazaru katastrofa, protože diagnostika hned ukáže, jak je na tom pohonná soustava a šejdíř nemůže tvrdit, že to je auto po důchodci co s tím jezdil do kostela, ač jde v reálu o vylítaný taxík.
Ani bych se nedivil, kdyby si ty PR články o špatných EV platili velké bazary, protože těm rapidně klesnou zisky.
Článek je reklama na AutoEsa což je podnik bývalého podílníka AAA. Oba jsou největší šejdíři na trhu a lidi jim nemůžou přijít na jméno, ale jak se jeden vyjádří negativně k EV, tak v diskuzi uznale pokyvují hlavou a souhlasí.
V reálu je EV pro tenhle typ bazaru katastrofa, protože diagnostika hned ukáže, jak je na tom pohonná soustava a šejdíř nemůže tvrdit, že to je auto po důchodci co s tím jezdil do kostela, ač jde v reálu o vylítaný taxík.
Ani bych se nedivil, kdyby si ty PR články o špatných EV platili velké bazary, protože těm rapidně klesnou zisky.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 3563
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
- Reputace: 243
Re: Elektricka / hybridni auta
V obou jsem se byl podívat, když jsem vybíral auto pro syna před cca 5 měsící. Celkem se divím, že ta auta co tam mají prodají.Díval jsem se tam na Coroly v hybridu z carsheringu, teď se dívám a jsou všechny pryč měli jich víc něž 10ks. Každá měla nějakou větší vadu.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 3394
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Reputace: 240
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
když jsem kdysi kupoval oslíka tak jsem byl s kámošem mechanikem ve velkém bazaru v Brně..... říkáme prodejci. Pane toto není 4 kolka. Odpověď. Né toto je 4x4. My: Ale vždyť někdo odmontoval kardan....
Ten ksicht prodejce když se ohnul pod auto stál za to.
Další den bylo auto na netu o 10k drašší. Museli koupit kardan.
Ikdyž teď 4 kolku bez kardanu vlastně mám Místo kardanu je tam kabel
Ten ksicht prodejce když se ohnul pod auto stál za to.
Další den bylo auto na netu o 10k drašší. Museli koupit kardan.
Ikdyž teď 4 kolku bez kardanu vlastně mám Místo kardanu je tam kabel
-
- Příspěvky: 3563
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
- Reputace: 243
Re: Elektricka / hybridni auta
Škodovka prodala v roce 2018 v Číně 341000ks aut loni 17000ks Indie je na tom podobnĕ.
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-ene ... ky---e15cz
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-ene ... ky---e15cz
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
- JirkaE
- Příspěvky: 873
- Registrován: pát dub 21, 2023 7:17 pm
- Reputace: 91
- Lokalita: Kousek od Rozvadova
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 2,0+2,25+2,25+0,9kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 11+11+16kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Příště bude asi lepší PR článek z dílny umělé inteligence.Franta2776 píše: ↑čtv led 16, 2025 7:41 amV čele čínských automobilek jsou lidi z technologického světa v čele evropských dinosauři:
https://www.finance.cz/552253-electro-d ... .sznhp.box
Ne každý taky považuje úspěšného youtubera za odborníka v elektromobilitě a FV obecně...
Ale 20% pro ANO zcela jistě definuje to - kdo to četl a hlasoval...
PS: ten název videa - o tom, že spalováky nebude ,,BRZY" chtít už ani Afrika je těžká dezinformace a spekulace.
U mě klesl autor článku i onen youtuber až na dno.
Nemají tam co jíst, nemají léky, umírají na běžně léčitelné nemoci, nemají auta a palivo do nich - ale v Evropě si dovolí takový zneužití s přívěškem, že už ani tam (v těch rozvojových zemích) to brzy nebudou chtít...
Polovina obyvatel Afriky nemá ve svých provizorních obydlích ze sušených placek z hlíny ani elektřinu, 1/3 nemá k dispozici pitnou vodu.
Civilizovat se do dnešního dne nepovedlo 90% afrického území a obyvatel a takové výroky mohou dělat pouze tupci.
Za mě je umělá podpora E-aut - bez čitelných čísel o tom, jak ekologický a ekonomický je vlastně provoz, včetně prvotní výroby a závěrečné likvidace.
Je to uměle vytvořené - jako virtuální měny - a tlačí se do popředí a možná i se stejným dopadem pro planetu jako jeden nový eco-diesel za třetinu ceny...
Dodnes jsem neviděl jediné vyvážené srovnání celkových nákladů a pokud je přepočítám na naší rodinu, vzrostli by náklady ročního provozu, včetně amortizace až o 50%...
Proto je to pro mě stále nesmysl a to stále neznáme čísla z výroby a následné likvidace.
Evropská auta jsou drahá, protože lidi za práci na nich dostávají zaplacené a protože všechno dovážejí a odpady ekologicky likvidují.
V Číně nedostanou lidi za práci skoro nic, materiály si vyhrabou ze země a odpady do země zahrabou = e-auto za 1/3 - 1/2 ceny než v EU nebo USA
Za mě je tohle - celý fígl té levné výroby... (stejný jako u trička za 42 Centů za kus při odběru nad 100ks - kdy v Evropě by to nestačilo ani na obalový materiál... a tam to pokryje i poštovný do EU - pokud vezmu 100ks za 42Eur)
Bojler 1 nyní na zimu z DS.
Teplota vody jen z FV (předehřev) : Bojler 2 a Bojler 3
Výkon jednotlivých stringů on-line : String 1 - 2,00kWp / String 2 - 2,30kWp / String 3 - 2,25kWp
Porovnání všech 3 stringů : String 1 - String 3
Teplota vody jen z FV (předehřev) : Bojler 2 a Bojler 3
Výkon jednotlivých stringů on-line : String 1 - 2,00kWp / String 2 - 2,30kWp / String 3 - 2,25kWp
Porovnání všech 3 stringů : String 1 - String 3
-
- Příspěvky: 1897
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Reputace: 189
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Jenže on ani Číňan nevyrobí to EV levně. On ho vyrobí za půl mega a za 520k ho u nich prodá. Proto doufali, že ho budou prodávat v EU za 800k+ a vykážou aspoň nějaký zisk. Na kterékoliv EV koukneš, tak cena je +- stejná. I ty Číňani co je sem dovezli ještě před zavedením cel, se pokoušejí prodávat za mega+ a to tu není žádná servisní síť. A pak si zajdi do pojišťovny, že na to chceš havarijko....
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 3563
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
- Reputace: 243
Re: Elektricka / hybridni auta
Tady máš jedny servisní náklady po 300000km z praxe:
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2751
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Reputace: 121
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Elektricka / hybridni auta
To znám, to auto je perfektní, má jen před výměnou ložisek, brzd (pěkné rýhy), vyglojdanýho konektoru nabíjení, starý rezavý články protože je z šetřílství neošetřený spodek, náklady na stálé dobíjení ikdyž auto nejede, motor a baterie tudíž před repasí. Vše gumové vyměnit protože guma prostě steří, je to pravidlem výroby gumy, kdo ví tak guma ma jen dvě fáze. Regenerace (před lisováním) a degenerace(výrobek).
Připadá mi to jako reklama od prodejce aut, prostě se mi tvůrce videa sanží namluvit, to auto po 300tisících je v podstatě nové, no nekupte to. Budoucí náklady nulové. To mi je sděleno mezi řádky?
Připadá mi to jako reklama od prodejce aut, prostě se mi tvůrce videa sanží namluvit, to auto po 300tisících je v podstatě nové, no nekupte to. Budoucí náklady nulové. To mi je sděleno mezi řádky?
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
- JirkaE
- Příspěvky: 873
- Registrován: pát dub 21, 2023 7:17 pm
- Reputace: 91
- Lokalita: Kousek od Rozvadova
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 2,0+2,25+2,25+0,9kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 11+11+16kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Moje řeč nesmysl a youtube trik pro zvednutí sledovanosti a lajků.
K dokonalému autu chybí už jen původní pneu
Bojler 1 nyní na zimu z DS.
Teplota vody jen z FV (předehřev) : Bojler 2 a Bojler 3
Výkon jednotlivých stringů on-line : String 1 - 2,00kWp / String 2 - 2,30kWp / String 3 - 2,25kWp
Porovnání všech 3 stringů : String 1 - String 3
Teplota vody jen z FV (předehřev) : Bojler 2 a Bojler 3
Výkon jednotlivých stringů on-line : String 1 - 2,00kWp / String 2 - 2,30kWp / String 3 - 2,25kWp
Porovnání všech 3 stringů : String 1 - String 3
-
- Příspěvky: 2751
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Reputace: 121
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Elektricka / hybridni auta
Za ty brzdy by z STK letěl. Také ty světlomety se mi zdají nějaké rozdílné, řekl bych že to je vrak, možná i podle světlometů bouračka. Jde vidět nepatrný rozdíl. Ale nárazník to jistí, ten je jiný. A vlastně to není v rozporu se sdělením, původní je sděleno je baterie brzdy motor. To auto je hodnota tak faktrury za vypálené parkovací místo.
Nechápu proč se tak bazíruje na srovnávání tak těžko srovnatelných hodnot jako je elektroauto a spalovací auto. Asi to je jen byznys jak to bylo kdysi u diesel - benzin. Prostě elektroauto se hodí jen do určitýho momentu na ose využitelnosti, potom nastupuje výhoda jiného typu pohonu.
Nechápu proč se tak bazíruje na srovnávání tak těžko srovnatelných hodnot jako je elektroauto a spalovací auto. Asi to je jen byznys jak to bylo kdysi u diesel - benzin. Prostě elektroauto se hodí jen do určitýho momentu na ose využitelnosti, potom nastupuje výhoda jiného typu pohonu.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 3563
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
- Reputace: 243
Re: Elektricka / hybridni auta
Kluci, napište místo prskáni, kolik sad kotoučů a destiček spotřebujete na 300000km u vašich miláčků:???::)))
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2751
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Reputace: 121
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Elektricka / hybridni auta
To snad je jasný, podle toho jaký si jezdec, tz výměna se děje podle jezců kteří právě pilotují vozidlo. Jeden pilot může na 300tkm vyměnit i 20 sad kotoučů, ale také jsou jezci kteří mají tu první originální a mají i přes 300tkm na tachometru svýho od novoty nového auta.
Toto je obrázek původní brzd Tesly z videa, jdou vidět jak čáry z nesouměrně ojetých brzdových desek, tak spáleniny od prudkého brždění tak tzv. granec (tmavý nelesklý okraj) na největším obvodu kotouče, který ukazuje na opravdu původní a velmi těžce zkoušený brzdový systém. V podstatě už jen podle tohoto obrázku kotoučů je to vrak. Pokud započalo díky únavě materiálu i vlnění povrchu kotoučů díky prasklinám z přehřátí, je to nebezpečný vrak.
Toto je obrázek původní brzd Tesly z videa, jdou vidět jak čáry z nesouměrně ojetých brzdových desek, tak spáleniny od prudkého brždění tak tzv. granec (tmavý nelesklý okraj) na největším obvodu kotouče, který ukazuje na opravdu původní a velmi těžce zkoušený brzdový systém. V podstatě už jen podle tohoto obrázku kotoučů je to vrak. Pokud započalo díky únavě materiálu i vlnění povrchu kotoučů díky prasklinám z přehřátí, je to nebezpečný vrak.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 3563
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
- Reputace: 243
Re: Elektricka / hybridni auta
Já mám kotouče na mým EV pořád lehce orezlý a jezdím normálně 99% brždění pobere rekuperace. Jendopedálové ovládání je výborný. S tímto musel jezdit závodník tzn: že to bylo namáháno a přesto vydržely 300000km.Krásný výsledek.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2751
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Reputace: 121
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Elektricka / hybridni auta
Otázka zní pro toho filmaře jinak. Kolik stojí výměna všech těch původních a podle typu ojetí zdevastovaných důležitých systémů Tesly, aby dalších 300tisíc najelo. Kolik? Typuji hodnota oprav tak za 400tisíc. A přesně takové vraky nyní začínají se nabízet na bazoši za cenu, která ukazuje na v podstatě nulovou hodnotu Tesly po 300tisícíchkm.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 2751
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Reputace: 121
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Elektricka / hybridni auta
Nemusel to být závodník. Sám jsi to sdělil, pokud rekupelace na určitým typu komunikace a při pravidelných jízdách způsobuje problémy na brzdovém systému (přebitá baterie, strmý spád a klesání několik km) tak to může být otázkou pár desítek tisíc km a Tesla je v háji. Takové komunikace nejsou úplně typické pro ČR, ale pro aplský komunikace naprosto denní záležitost. Odtama zpravidla se vozí nejvíce vraků do ČR a staví na značky a nabízí jako výhodná a levná koupě.Franta2776 píše: ↑sob led 18, 2025 3:53 pmJá mám kotouče na mým EV pořád lehce orezlý a jezdím normálně 99% brždění pobere rekuperace. Jendopedálové ovládání je výborný. S tímto musel jezdit závodník tzn: že to bylo namáháno a přesto vydržely 300000km.Krásný výsledek.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 3563
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
- Reputace: 243
Re: Elektricka / hybridni auta
EV se na 100% nabíjí vyjimečnĕ standard je 80%.Prostoru na rekuperací je určitě dost.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
od MartinX » » v Elektroporadna
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
- 27 Odpovědi
- 5319 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rob.brno
-
-
- 0 Odpovědi
- 650 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Oshurty
-
- 0 Odpovědi
- 1388 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelkilian
-
-
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
- 7 Odpovědi
- 1604 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gupa
-
-
- 1 Odpovědi
- 929 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot], pibi a 1 host