MPPT regulátor do auta
Diskuze na téma solárních, větrných a ostatních regulátorů, datové komunikace mezi regulátory a PC, instalace software, zapojení regulátorů, chování a zkušenosti s různými typy regulátorů.
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
MPPT regulátor do auta
Už se FV o novinky moc nezajímám, tak si raději nechám poradit.
Chci regulátor do auta.
Parametry:
-MPPT
-napětí 12V
-proud 30/40A
-na vstupu stačí do 60V.
Podmínky:
-možnost volného nastavení nabíjecích napětí float 3,4V článek, absorbce 3,45V článek po dobu 5 min. Prostě vhodné pro lifepo
-externí display
-rozumná cena.
Co všechno umí ty nový epsolary? Nevyhovoval by mi třeba tento?
http://shop.mypower.cz/regulator-epsola ... 2-24v-2828
Chci regulátor do auta.
Parametry:
-MPPT
-napětí 12V
-proud 30/40A
-na vstupu stačí do 60V.
Podmínky:
-možnost volného nastavení nabíjecích napětí float 3,4V článek, absorbce 3,45V článek po dobu 5 min. Prostě vhodné pro lifepo
-externí display
-rozumná cena.
Co všechno umí ty nový epsolary? Nevyhovoval by mi třeba tento?
http://shop.mypower.cz/regulator-epsola ... 2-24v-2828
-
- Příspěvky: 2391
- Registrován: ned srp 14, 2011 10:13 pm
- Lokalita: poblíž Hodonína
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 7200
- Kapacita baterie [kWh]: 9
Re: MPPT regulátor do auta
Jaký typ aku chceš s tím nabíjet LFD ?? běžný, nebo trakční dolívací s elektrolytem ??
5,4 kWp JJZ 4deg,1,8kWp JV 24deg, do 13.8.2022 bylo 3,6 kWp, MPII 5k, Victron MPPT 250/85-TR, aku 9,45 kWh Lion 15S, BMS 200A, Smart Shunt 500A.
k 28.9.2024 11500kWh
k 28.9.2024 11500kWh
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: MPPT regulátor do auta
lifepo. však to mám v podmínkách
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: MPPT regulátor do auta
Za rozumnú cenu je 40 A tento:
https://www.jakama-ge.sk/fotky22535/fot ... cation.pdf
Má to Li nastavenie ako aj USER, ale ja napr. na Li používam 14.4 V + 0.002 V temp. comp.,
takže to s tepl. senzorom ide pod 14.3 V. MODBUS + 3 roky záruka.
https://www.jakama-ge.sk/fotky22535/fot ... cation.pdf
Má to Li nastavenie ako aj USER, ale ja napr. na Li používam 14.4 V + 0.002 V temp. comp.,
takže to s tepl. senzorom ide pod 14.3 V. MODBUS + 3 roky záruka.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř bře 25, 2015 9:43 am
Re: MPPT regulátor do auta
Jestli proud až do 40 A, pak by to chtělo ten Epsolar 4215BN. Zrovna o víkendu jsem ho připojoval ke svým lifepo. Naprogramovat na lifepo se dá i pomocí ext. displaye MT-50, viz dokumentace http://www.ostrovni-elektrarny.cz/docs/MT50_CZ.pdf
Akorát si to chce porovnat reálné napětí na baterii s tím, co říká Epsolar. A podle toho upravit nastavení. U mě dělala odchylka 0,2 V (na baterii bylo 13,6V a regl hlásil 13,8V).
Umí toho podstatně více než Epsolar řady RN, který jsem provozoval doteď. Hlavní výhodou je samozřejmě uživatelské nastavení nabíjení, dále lepší monitoring (na display se toho víc vejde), výroba za den/měsíc/celkově), totéž se spotřebou v DC-12V okruhu v domě. Další vymoženosti mě už nenapadají.
K PC jsem ho zatím připojovat nezkoušel a asi ani nebudu.
L.
Akorát si to chce porovnat reálné napětí na baterii s tím, co říká Epsolar. A podle toho upravit nastavení. U mě dělala odchylka 0,2 V (na baterii bylo 13,6V a regl hlásil 13,8V).
Umí toho podstatně více než Epsolar řady RN, který jsem provozoval doteď. Hlavní výhodou je samozřejmě uživatelské nastavení nabíjení, dále lepší monitoring (na display se toho víc vejde), výroba za den/měsíc/celkově), totéž se spotřebou v DC-12V okruhu v domě. Další vymoženosti mě už nenapadají.
K PC jsem ho zatím připojovat nezkoušel a asi ani nebudu.
L.
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: MPPT regulátor do auta
Těch 30/40A bylo psáno jako že je mi to jedno. 30A klidně postačí. Na víc panelů už stejně nebudu mít místo.
Rád bych se teda vrátil k tomu Epsolar 3215BN. V jakých krokách se tam jednotlivé parametry nechají nastavovat? Myslím napětí a časy jednotlivých fází.
A ještě jeden dotaz. Umí si omezit maximální nabíjecí proud tak, aby se nespálil?
Mám v pránu tam dát cca 300-450Wp v panelech a k nim paraelně ještě připojivat 12V-24V DC DC měnič s proudovým omezením, abych baterii dobíjel za jízdy. Před MPPT to chci dát z toho důvodu, abych nemusel řešit další regulátor napětí, který by hlídal dobíjení pomocí alternátoru.
Případně pokud by to neuměl tak jestli by to zvládl Victron BlueSolar MPPT 150/35.
Slovenský regulátor vypadá zajímavě, ale vživotě sem o tom nezaslechl, tak z takového výrobku mám trošku obavy.
Rád bych se teda vrátil k tomu Epsolar 3215BN. V jakých krokách se tam jednotlivé parametry nechají nastavovat? Myslím napětí a časy jednotlivých fází.
A ještě jeden dotaz. Umí si omezit maximální nabíjecí proud tak, aby se nespálil?
Mám v pránu tam dát cca 300-450Wp v panelech a k nim paraelně ještě připojivat 12V-24V DC DC měnič s proudovým omezením, abych baterii dobíjel za jízdy. Před MPPT to chci dát z toho důvodu, abych nemusel řešit další regulátor napětí, který by hlídal dobíjení pomocí alternátoru.
Případně pokud by to neuměl tak jestli by to zvládl Victron BlueSolar MPPT 150/35.
Slovenský regulátor vypadá zajímavě, ale vživotě sem o tom nezaslechl, tak z takového výrobku mám trošku obavy.
-
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř bře 25, 2015 9:43 am
Re: MPPT regulátor do auta
Napětí se nastavuje po 0,1V.dracekvo píše:....Rád bych se teda vrátil k tomu Epsolar 3215BN. V jakých krokách se tam jednotlivé parametry nechají nastavovat? Myslím napětí a časy jednotlivých fází.
Časy se nastavují pro absorpci (boost) a equalizaci 0 - 120 minut, krok po 1 min., minimum pro absorpci je 10 min., zkusil jsem 5 min., ale skočilo to samo na 10 min. (Tedy, nezkoušel jsem 9,8,7...)
Jak jsem minulý týden hledal info o téhle řadě Epsolarů, narazil jsem vždy na varování před překročením nejvyššího povoleného Wp. Což je pro 3215BN při 12V 390Wp. Nikde jsem nenarazil na info o omezení max. proudu, jako to umí TSMPPT.dracekvo píše:A ještě jeden dotaz. Umí si omezit maximální nabíjecí proud tak, aby se nespálil?
Mám v pránu tam dát cca 300-450Wp v panelech...
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: MPPT regulátor do auta
Díky za podrobné info. To je co jsem potřeboval. Jelikož neumí omezení proudu, tak je pro mě nevhodný :-/
-
- Příspěvky: 2679
- Registrován: úte úno 04, 2014 9:06 am
- Bydliště: Neďaleko Košic (SR)
Re: MPPT regulátor do auta
Skor asi chod do victronu, ten sa sam obmedzi. Victron aj pekne udava na aky vykon v paneloch zvladne. Akurat presne nastavenie vyzaduje prevodnik, alebo ich displej...
Odoslané z Lenovo P2a42 pomocou Tapatalku
Odoslané z Lenovo P2a42 pomocou Tapatalku
Najprv sa učíme chodiť a hovoriť, neskôr sa učíme sedieť a držať hubu... :stupidme:
Hybridná FVE dom: 6,3kWp, Victron Energy, 12kWh Pylontech+GB-Aku
On-Grid FVE dom: 3,6kWp, FRONIUS AC Coupling+VB
OFF-Grid FVE chata: 1,5kWp, Axpert, PCM, 200Ah/24V 18650
Hybridná FVE dom: 6,3kWp, Victron Energy, 12kWh Pylontech+GB-Aku
On-Grid FVE dom: 3,6kWp, FRONIUS AC Coupling+VB
OFF-Grid FVE chata: 1,5kWp, Axpert, PCM, 200Ah/24V 18650
-
- Příspěvky: 2391
- Registrován: ned srp 14, 2011 10:13 pm
- Lokalita: poblíž Hodonína
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 7200
- Kapacita baterie [kWh]: 9
Re: MPPT regulátor do auta
to dracekvo: na LIFEPO4 bych raději něco kvalitního, co se dá na něm vše nastavit, třeba Victron Blue, pokud máš o takový zájem, tak ti můžu něco nabídnout třeba testovací kus 100/50 ve velmi dobrém stavu, kdyžtak nastavím jak budeš chtít, napiš mi SZ.
5,4 kWp JJZ 4deg,1,8kWp JV 24deg, do 13.8.2022 bylo 3,6 kWp, MPII 5k, Victron MPPT 250/85-TR, aku 9,45 kWh Lion 15S, BMS 200A, Smart Shunt 500A.
k 28.9.2024 11500kWh
k 28.9.2024 11500kWh
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: MPPT regulátor do auta
ZS napsána
Akorát je blbý že ten blbej display od victronu stojí takový těžký prachy.
Akorát je blbý že ten blbej display od victronu stojí takový těžký prachy.
-
- Příspěvky: 2391
- Registrován: ned srp 14, 2011 10:13 pm
- Lokalita: poblíž Hodonína
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 7200
- Kapacita baterie [kWh]: 9
Re: MPPT regulátor do auta
Tak s tím displejem se nedá vše nastavit, tak třeba EQA nejde, to musíš pře PC a tento kablík, napíšu ti ceny na SZ :
https://www.eshop.neosolar.cz/pc-rozhrani-ve-direct-usb
nebo asi i přes bluoth:
https://www.eshop.neosolar.cz/ve-direct ... art-dongle
https://www.eshop.neosolar.cz/pc-rozhrani-ve-direct-usb
nebo asi i přes bluoth:
https://www.eshop.neosolar.cz/ve-direct ... art-dongle
5,4 kWp JJZ 4deg,1,8kWp JV 24deg, do 13.8.2022 bylo 3,6 kWp, MPII 5k, Victron MPPT 250/85-TR, aku 9,45 kWh Lion 15S, BMS 200A, Smart Shunt 500A.
k 28.9.2024 11500kWh
k 28.9.2024 11500kWh
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: MPPT regulátor do auta
Kabel bude dobrej. Ten display steně asi nic moc neukazuje. Na měření napětí a proudu mám panelový měřidla.
-
- Příspěvky: 2391
- Registrován: ned srp 14, 2011 10:13 pm
- Lokalita: poblíž Hodonína
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 7200
- Kapacita baterie [kWh]: 9
Re: MPPT regulátor do auta
Tak ukazuje dobře, ale je to spíš dobré třeba na chatě zkontrolovat data z dobíjení za 30 dnů,popřípadě přenastavit ABS, FLOAT, tepl. koeficient, je tam vidět všechno důležité, ale přes PC je to lepší a dá se vše nastavit. Přes ten Dongle by mělo jít nastavit taky všechno, ale ještě jsem to nezkoušel, nemám vhodný telefon, nebo tablet k tomu. Všechna napětí se na tom MPPT Victron Blue nastavují na dvě desetinná místa třeba 14,00Vdracekvo píše:Kabel bude dobrej. Ten display steně asi nic moc neukazuje. Na měření napětí a proudu mám panelový měřidla.
5,4 kWp JJZ 4deg,1,8kWp JV 24deg, do 13.8.2022 bylo 3,6 kWp, MPII 5k, Victron MPPT 250/85-TR, aku 9,45 kWh Lion 15S, BMS 200A, Smart Shunt 500A.
k 28.9.2024 11500kWh
k 28.9.2024 11500kWh
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: MPPT regulátor do auta
Pripojenie meniča 12/24 V na vstup regulátora je kontraproduktívne. Jednak je na automobilovej sieti limitovaný výkon 180 W ( u mňa je tak, ale môže byť aj ináč ), jednak pri súbehu obidvoch zdrojov nemusí nabehnúť hľadanie mpp ( ako je známe, vyžaduje sa obvykle Ubat + 5 V ). Limit prúdu z meniča by musel byť nastavený tak, aby spolu s prúdom z panelov neprekročil dovolený výkon.dracekvo píše: Mám v pránu tam dát cca 300-450Wp v panelech a k nim paraelně ještě připojivat 12V-24V DC DC měnič s proudovým omezením, abych baterii dobíjel za jízdy. Před MPPT to chci dát z toho důvodu, abych nemusel řešit další regulátor napětí, který by hlídal dobíjení pomocí alternátoru.
Případně pokud by to neuměl tak jestli by to zvládl Victron BlueSolar MPPT 150/35.
POZOR na interpretáciu vlastností regulátorov, v tomto prípade Victrona. Regulátor obmedzí výstupný prúd natoľko, aby sa neprekročil výkonový limit ( pri Victrone 100/15 napr. 400 W ). Nie je však dovolené prúdové preťaženie na vstupe.
Riešením by bolo použiť regulátor 150/35, ale je hodne drahší.
Druhé a horšie riešenie je nabíjať buď z alternátora ( s limitom výkonu podľa Vášho auta a fotovoltiku odpojiť ) meničom, alebo ešte lepšie nabíjačkou 12/24 ( Victron takú má ). Ale to dosť stojí....
Je to Vaša voľba, ale nedával by som do auta litium. To hlavne preto, lebo olovo poskytuje v prípade výnimočnej situácie ( ktorá predpokladajme, nastane zriedka a olovu sa neublíži ojedinelým hlbokým vybitím ) väčšiu kapacitu. Nehrozí riziko požiaru, netreba balancovanie, atď.
Aktuálne mám v aute v chode mrazničku a je k dispozícii ohrev dvoch lôžok pri kapacite 130Ah / 24 V. Okrem iných spotrebičov, samozrejme. S Victronom 100/15 mám len najlepšiu skúsenosť.
Akú kapacitu plánujete inštalovať ?
Teraz znovu pozerám Váš text - písali ste predsa, že systém bude 12 V. Prečo potom menič 12 / 24 V ?
A Ešte si neodpustím poznámku - v nadstavbe 12 V NNNIIIEEE !!!!!!!!
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: MPPT regulátor do auta
Mě netřeba vykat.
Napětí je 12V. Zatím mám olovo 150Ah co mi zůstalo z první elektrárny a až odejde, tak tam chci dát 8ks50Ah lifepo. Ty se mi tu taky válí jen tak navíc.
Limitovaný proudem 180W nejsem. Nepoženu to ze zásuvky, ale jsou to zvlášť rozovody v obytném autě.
Řeším problém, jak to připravit na budoucí instalaci lifepo, aby se nabíjeli jal ze solárů, tak i při nastartovaném autě z palubní sítě. V současné době je to po staru řešené tak, že se prostě přes silové relé po nastartování připojí nástavbová aku k síti auta a tak se nabíjí. Ale jsou tam úbytky napětí na vedení a pro lifepo to do budoucna taky nebude to pravé, aby se natvrdo spojili se zbytkem auta.
Sice existují tzv. boostery. Které dorovnají úbytek. Jsou to vlastně takové chytřejší dc dc měniče, ale nemají možnost správného nastavení pro lifepo a jsou dost drahé. Proto jsem to chtěl obejít, tak, že bych na vstup MPPT ještě pustil proud z step up měniče.
Edit: těch 12V na 24 sem chtěl právě pro ten MPPT regulátor, aby měl na vstupu vyšší napětí, než je v síti auta. Tam totiž po úbytkách není dostatečné napětí pro nabití baterky do 14,4V.
V nástavbě 12V bejt musí. Mám na to komplet osvětlení, čerpadlo na vodu, rozfuk v topení, digestoř, lednici a možná ještě něco na co si teď nevzpomenu.
Napětí je 12V. Zatím mám olovo 150Ah co mi zůstalo z první elektrárny a až odejde, tak tam chci dát 8ks50Ah lifepo. Ty se mi tu taky válí jen tak navíc.
Limitovaný proudem 180W nejsem. Nepoženu to ze zásuvky, ale jsou to zvlášť rozovody v obytném autě.
Řeším problém, jak to připravit na budoucí instalaci lifepo, aby se nabíjeli jal ze solárů, tak i při nastartovaném autě z palubní sítě. V současné době je to po staru řešené tak, že se prostě přes silové relé po nastartování připojí nástavbová aku k síti auta a tak se nabíjí. Ale jsou tam úbytky napětí na vedení a pro lifepo to do budoucna taky nebude to pravé, aby se natvrdo spojili se zbytkem auta.
Sice existují tzv. boostery. Které dorovnají úbytek. Jsou to vlastně takové chytřejší dc dc měniče, ale nemají možnost správného nastavení pro lifepo a jsou dost drahé. Proto jsem to chtěl obejít, tak, že bych na vstup MPPT ještě pustil proud z step up měniče.
Edit: těch 12V na 24 sem chtěl právě pro ten MPPT regulátor, aby měl na vstupu vyšší napětí, než je v síti auta. Tam totiž po úbytkách není dostatečné napětí pro nabití baterky do 14,4V.
V nástavbě 12V bejt musí. Mám na to komplet osvětlení, čerpadlo na vodu, rozfuk v topení, digestoř, lednici a možná ještě něco na co si teď nevzpomenu.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: MPPT regulátor do auta
Jeden taký vyhorený booster mám doma na opravu a vzdávam to. Booster aj ten tvoj koncept nabíjania cez mppt regulátor ( za jazdy ) má pre tuláka jednu zásadnú nevýhodu. Keď to zlyhá, tak je všade tma..... A to je na cestách problém.
Je lepšie mať dobrý FV regulátor + nabíjačku alternátor >>> batéria a používať len jedno. A je po problémoch. Treba všetkým nástrahám priradiť mieru pravdepodobnosti, že sa stanú a podľa toho tvoriť koncept. Keď by bolo najhoršie, dá sa napichnúť niekde na 230 a použiť sieťovú nabíjačku a mať oči na multimetri - ono sa toho až tak moc nenajazdí a často sa stojí. Všetko iné stojí veľa prachov a NASA by na to tiež hodila bobek ))
Victron má tuším aj nabíjačku 12 V/ 12 V, ale lacná nie je......
Osvetlenie, čerpadlo, vetrák,.... to by som za pár stovák prekopal na 24 V. Ten mppt regulátor na 12 V vyjde drahšie.
Je lepšie mať dobrý FV regulátor + nabíjačku alternátor >>> batéria a používať len jedno. A je po problémoch. Treba všetkým nástrahám priradiť mieru pravdepodobnosti, že sa stanú a podľa toho tvoriť koncept. Keď by bolo najhoršie, dá sa napichnúť niekde na 230 a použiť sieťovú nabíjačku a mať oči na multimetri - ono sa toho až tak moc nenajazdí a často sa stojí. Všetko iné stojí veľa prachov a NASA by na to tiež hodila bobek ))
Victron má tuším aj nabíjačku 12 V/ 12 V, ale lacná nie je......
Osvetlenie, čerpadlo, vetrák,.... to by som za pár stovák prekopal na 24 V. Ten mppt regulátor na 12 V vyjde drahšie.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: MPPT regulátor do auta
To není tak jednoduché s tím překopáním. Ona je to součást orig zástavby. Takže by se muselo všechno rozebrat a povyměňovat. I ta lednice by šla předělat. Je tam obyč topné tělísko 100W. Ale čas není.
Na tu nabíječku od victrona sem koukal. Ale co jsem poptával u výrobce, nemá proudové omezení. Takže když z toho budu brát víc než umí, tak prostě vypadne na přetížení. Takže nepoužitelné.
Tak samo, rozbít se může cokoliv. Ale není problém místo regulátoru šoupnout čekoládu a svítí se dál
I když teď znovu koukám na tu řadu orion a tam se píše, že se proudově omezí. Tak já nevím. Kdyby to teda uměl, bylo by to vyřešené. Dal bych tam oriona 30A nastavenýho na 13,8V a bylo by po starostech.
Na tu nabíječku od victrona sem koukal. Ale co jsem poptával u výrobce, nemá proudové omezení. Takže když z toho budu brát víc než umí, tak prostě vypadne na přetížení. Takže nepoužitelné.
Tak samo, rozbít se může cokoliv. Ale není problém místo regulátoru šoupnout čekoládu a svítí se dál
I když teď znovu koukám na tu řadu orion a tam se píše, že se proudově omezí. Tak já nevím. Kdyby to teda uměl, bylo by to vyřešené. Dal bych tam oriona 30A nastavenýho na 13,8V a bylo by po starostech.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: MPPT regulátor do auta
Tak to by som odporúčal dať tam kompresorku. Dosť vážny spotrebič ..... Ale financiami neprispejem ((
Mal som na cestách v zálohe menič 12/24 V, 250 W, nastavitelne vystupne napätie, nepoužil som ho ani raz. Teraz ho používam v systéme. Zapínam ho pri osvedčenom delta V, max cca 0,4 V, to ešte pri daných batériach ustojí. Jedna chyba a v dobrom prípade vyletí len poistka.
Ale v aute za jazdy to je blbá zábava..... cena cca 85 EUR, to zas tak moc nebolo.
Mal som na cestách v zálohe menič 12/24 V, 250 W, nastavitelne vystupne napätie, nepoužil som ho ani raz. Teraz ho používam v systéme. Zapínam ho pri osvedčenom delta V, max cca 0,4 V, to ešte pri daných batériach ustojí. Jedna chyba a v dobrom prípade vyletí len poistka.
Ale v aute za jazdy to je blbá zábava..... cena cca 85 EUR, to zas tak moc nebolo.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: MPPT regulátor do auta
Tento oproti požadavku nemá vzdálený displej. Akumulátor dle uživatele se musí nastavit přes PC.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 44 Odpovědi
- 4806 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TrollCZ
-
- 0 Odpovědi
- 2161 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JonasPP
-
- 1 Odpovědi
- 1395 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bubenikpp
-
- 11 Odpovědi
- 2031 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od miros
-
- 7 Odpovědi
- 1326 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od StevoSk