Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Baterie, dobíjení, údržba, zapojení, diskuze i nad jinými způsoby uložení energie
kyocera
Příspěvky: 1314
Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm

Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od kyocera »

Zdravím,
Uvod - po předchozí snaze získat LTO zdarma jsem vystřízlivěl a víc reálné je koupit
Aku za peníze.Ale předchozí diskuze ukázala, že je zde potenciál v členech fora, že
By se mohl dovoz aku spojenými silami podařit. S cílem získat levnější i nové aku.
Obecně uvádím, že asi nejvíce obchodního ducha projevují Poláci
A také si vzpomínám na jednom videu vyprávění šéfa i4wifi, jak začínal od 0 a svoje
Vyprávění doprovázel jízdou na koloběžce mezi paletami LIFE či FV panely ve
Velké skladové hale. To byl úvod a nyní k našim bodům. Pokud jsem na něco
zapomněl, tak to do nějakého bodu doplňte aby téma bylo vyčerpávající co do obsahu.
Otvírám diskuzi k těmto bodům.
1. Pokud bychom se dali dohromady na nákup kontejneru nových aku, jaký
Typ bychom vybrali ze zahraničí ? LIFE, li-on nebo LTO ?
A v bodě 1 se řeší je také kvalita parametrů. Jak ověřit kvalitu , nakoupit nejprve
vzorky aku ?

2. Řekněme, že jsme v prvním bodu vybrali typ, na kterém se sjednotíme v bodě 1.
V bodě 2 se vyjadřujeme k tomu, zda bychom řešili dovoz kontejneru svépomocí
Jak třeba navrhoval Ota s vlastním IČO , které by získalo mypower,
A Ota by nám pomohl se získáním potřebné dokumentace k dovozu nebo
Bychom poprosili např.FCC o zajištění dovozu kontejneru , jen jako sdružení
Fyzických osob, které by podle jednotlivých členů vybralo peníze podle toho
Kolik by kdo objednal kWh a pokladník by asi zaplatil zálohu a potom doplatek
Po proclení kontejneru a pak by následovalo předávání zboží k jednotlivým
Účastníkům celé akce.

3. Bod 3 řeší tuto věc : Umíme testovat FV panely, umíme testovat aku. Po dodání kontejneru a rozdělení bychom zjistili, že aku nemají parametry jaké by měli mít
Přestože zaslané vzorky aku to splnily ,jenže reklamovat na tisíce kilometrů ?
A co dál vracet nekvalitní zboží ve velkém objemu výrobci ?
Připouštím, že je to horší varianta , ale je potřeba být na vše připravený.
Možná někdo z nás už udělal zkušenost z Ali a takový zmetek co dostal do ruky jednoduše zahodil do elektroodpadu poté co ho přes Ali vyreklamoval.
I když Ali možnost reklamace připouští, naše situace s plným kontejnerem by byla horší.
V bodě 3 se také vyjadřujete k tomu, zda máte nějaké zkušenosti s nákupem na
Alibaba a jak se tam řeší reklamace. Na Alibaba je největší množství levného zboží i aku.

Bod 4 je celkový závěr každého z nás, zda se mu rizika zdají velké , nebo zda by do
Něčeho takového šel . Na aku zdarma byla fronta a cíl této diskuze by měl být takový,
abychom zjistili, jaký vybrat aku, jak řešit riziko s kvalitou parametrů, aku zda třeba
jen nákup vzorku a nakonec, jestli něco takového je reálné ve velkém množství kontejneru
nebo to většina členů mypower považuje za zbytečnou námahu a raději si někde
koupí dražší aku s malou zárukou ,než vlastní snahou se dopracovat
k levnějším aku s podílem vlastní práce na dovozu nových levnějších aku.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od trud »

Sú spoločnosti čo celú tuto logistiku aj s kontrolu nakládky v číne urobia za teba...napr. "http://zciny.sk/" Je otázkou či z tým všetkým bude cena za 1kWh taká výhodná že sa do toho oplatí ísť. Ku batérii..Lifepo4 tu má najviac ludi...potom lion..LTO mam dáke ja a ešte jeden člen fóra čo som si všimol v diskusii.
Za mna by som vybral LTO a radšej kapacitu 55-60Ah...menej spojov.
Dôležitá je cena za 1kWh..koncova..po dovoze,cle,dph.
Každý má inú predstavu..pre dakoho je 300 eur/kWh ok..pre dakoho 200eur/kWh..a dakomu je moc aj 100eur/Kwh.
Dovoz kontajneru je asi nesplnený sen..ale 10-30 uzivatelov by sa možno zložilo na par desiatok kWh. Aj pri 50-150kWh by slo možno vyjedenať zaujímavú cenu.
Napríklad :
https://osn.en.alibaba.com/product/6074 ... 5b9fwp9Qkj
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
kyocera
Příspěvky: 1314
Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od kyocera »

Zdravím,
K bodu 1 uvádím LTO z Alibaba např. 30Ah cylindrické válcové zde
https://www.alibaba.com/showroom/lithiu ... price.html
Co se tyče kvality, risknul bych to s max. 15tis.kč

Bod 2 Spíše než zakládat sdružení poprosit např. FCC
Šel bych do LTO s max. částkou 15tis.kč to by mně do začátku stačilo

Bod 3. Pokud by parametry nebyly na 100% využil bych na to testování
To co by došlo, Věřím, že úplně vadné články by nedošly.
Zkušenosti s Alibaba ale nemám žádné

Bod 4, Šel bych do toho s max. 15tis.Kč na první vyzkoušení LTO.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Mikel
Schválený prodejce
Příspěvky: 970
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od Mikel »

Je to cele hloupost.
1. Nemuzete takove veci nakupovat na Ali.
2. Takove veci se nakupuji vyhradne od dobre provereneho vyrobce, nikdy od cinskych prekupniku a obchodnich spolecnosti.
3. Pro dovoz v CZ je potreba aby dovozce byl registrovan u Ekokomu, jelikoz zbozi bude zabalene a bez toho to celni urad nepusti.
4. Na reklamace do Ciny zapomente, pokud nejste jijech vazeny obchodni partner, nikdo to nebude rensit, max napisou, ze jim to na vlastni naklady mate poslat zpet. Nicmene adresat v Cine musi mit dovozni licenci a to nema temer nikdo v Cine, tak to zustane na Vase naklady uskladneno nekde v Asii.

Jinak clo je pro dovozu do EU 2,7%. Clo a DPH se pocita z ceny zbozi, vcetne ceny za dopravu. Cinan zbozi doda EXW, tak naklady na lodni dopravu budou 200-300USD /m3.
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/
Uživatelský avatar
youda
Příspěvky: 3074
Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od youda »

Pro mne osobně jsou no-go Li-Ion, z více důvodů.
Zůstávají tak Life či LTO, přičemž já osobně bych koupil nové.

Při propočtu maloobchodních cen mi vyšlo toto:

Cena Life začíná na cca 10.000 Kč/kWh.
10kWh = 100 tis Kč.
Při 2.000 cyklech je to 5-7 Kč za spotřebovanou kWh.
Při 8.000 cyklech je to 1.3 Kč za spotřebovanou kWh.

Cena LTO je 25.000/kWh.
10kWh = 250 tis. Kč.
Při 8.000 cyklech je to 3.2 Kč za spotřebovanou kWh.
Při 50.000 cyklech je to 0.5 Kč za spotřebovanou kWh.

K zamyšlení:
- Zvládne Life skutečně až 8.000 cyklů?
- Umřela někomu zde Life výrazně dříve?
- Skutečně zvládne LTO 50.000 cyklů, jak je v datasheetech?
- Vydrží LTO tak dlouho, abych využil všech 50.000 cyklů? Při 2 cyklech denně je to více než 60 let.
- Pokud Life vydrží 8000 cyklů, pak při 2 cyklech denně je to 11 let.

Ačkoliv to na první pohled to vypadá, že jen s LTO lze dosáhnout rozumné ceny za kWh během života baterie, obávám se, že pokud nebude LTO schopna přežít výrazně více než 11 let, její pořízení do FVE se v porovnání s Life nevyplatí.

Naopak, pokud by se nám podařilo pořídit již tak levné Life s 50% slevou, pak by se cena za spotřebovanou kWh dostala někam na 0.7 Kč. Navíc, za 11 let, až bude mít Life odslouženo, budou třeba dostupné nové, lepší, levnější typy AKU. Pokud pořídím LTO, nebudu je moci 60 let vyhodit.

Pletu se někde?
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
Mikel
Schválený prodejce
Příspěvky: 970
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od Mikel »

Pokud budete chtit koupit v Cine od vyrobce kvalitni LiFE, dostanete se na cena cca 1usd/Ah za clanek. Nikdy se nedostanete na ceny, ktere maji jejich odberatele, ktery kupuji po 40HQ pravidelne. Pokud nakoupite LIFE od i4wifi a vyuzijete maximalni mnozstevni slevy, kterou nabizi, troufnu si tvrdit, ze nakoupite levneji nez z Ciny po zapocteni vsech nakladu. Stejne tak zadny dopravce Vam neda na prepravu zadnou exptra cenu na jeden dovoz.
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/
Uživatelský avatar
beethowen
Příspěvky: 874
Registrován: pát čer 23, 2017 7:46 pm
Bydliště: Brno-venkov

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od beethowen »

Mikel píše:Pokud budete chtit koupit v Cine od vyrobce kvalitni LiFE, dostanete se na cena cca 1usd/Ah za clanek. Nikdy se nedostanete na ceny, ktere maji jejich odberatele, ktery kupuji po 40HQ pravidelne. Pokud nakoupite LIFE od i4wifi a vyuzijete maximalni mnozstevni slevy, kterou nabizi, troufnu si tvrdit, ze nakoupite levneji nez z Ciny po zapocteni vsech nakladu. Stejne tak zadny dopravce Vam neda na prepravu zadnou exptra cenu na jeden dovoz.
Tak nějak to vidím i já. Dříve jsem něco sondoval a i4wifi vycházelo nejlíp. Možná by bylo vhodné kontaktovat i4wifi a vysvětlit jim záměr a třeba by se dala domluvit nějaká dobrá cena pro podporu domácí FVE. Na druhou stranu obchod je obchod a LiFe mají většinou dost rychle vyprodáno.
Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 2298
Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od ota »

Kupovat LTO úložiště energie na dobu delší než 10 let bych viděl jako riziko.
Baterka to asi vydrží déle podobně jako LiFePO ale připočítat bych k nákupní ceně koeficient na zabudovaný kurvítka.
No a nevidím smysl kupovat baterku s delší životnosti než je moje vlastní.
Naposledy upravil(a) ota dne úte kvě 15, 2018 9:02 pm, celkem upraveno 1 x.
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
Ronn
Příspěvky: 342
Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
Bydliště: Ondřejov

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od Ronn »

youda píše: Cena Life začíná na cca 10.000 Kč/kWh.
Dnešní cena na evpower pro 300Ah 16s bank je 9537,-kč vč DPH/kWh (stačí nházet 16ks článku do košíku https://www.ev-power.eu/Winston-40Ah-20 ... html?cur=2

Únorová cena na evpower pro 300Ah 16s bank byla 9013,-kč vč DPH/kWh
youda píše: Při 2.000 cyklech je to 5-7 Kč za spotřebovanou kWh. Při 8.000 cyklech je to 1.3 Kč za spotřebovanou kWh.
Irelevantní - v létě jsou baterie téměř stále nabité a v zimě stále vybité... proto nejen u mě je počet cyklů na baterce cca 100 (aktuálně 90 a to jsem ještě asi tak 20x nabíjel ze sítě.
Pocet_cyklu_250ah 16s 14082017-15052018
Pocet_cyklu_250ah 16s 14082017-15052018
pocet_cyklu_250ah 16s 14082017-15052018.png (8.2 KiB) Zobrazeno 1940 x
Multiplus počítá jako cyklus cokoli hlubšího než 30%. Takže těch 80 DOD, které má na mysli datasheet bude ještě méně.

youda píše: - Umřela někomu zde Life výrazně dříve?
- Ano, a není to snandné vyreklamovat...
youda píše: Navíc, za 11 let, až bude mít Life odslouženo, budou třeba dostupné nové, lepší, levnější typy AKU. Pokud pořídím LTO, nebudu je moci 60 let vyhodit.
Ano, nic není věčné... i první plazmy stály CZK 600k, aby se pak prodávaly za CZK 8K ...
3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
PavelR
Příspěvky: 3276
Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
Lokalita: Žabčice
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 29139
Kapacita baterie [kWh]: 12
Chci prodávat energii: ANO
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od PavelR »

jen napad: A co totok? existuje mnoho vyrobcu...

https://www.ebay.co.uk/itm/4-x-Pylon-Te ... 100623.m-1

pokud by to slo nekde dojednat za lepsi cenu pri vetsim odberu? Videl jsem tuto formu aku akurat od jineho vyrobce v provozu a je to taky moc pekny reseni.
Uživatelský avatar
youda
Příspěvky: 3074
Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od youda »

Takže do FVE asi nové LTO zatím opravdu nedávají smysl, je tak?
Cykly nevyužijeme a více než 11 let stejně nevydrží.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od trud »

youda píše "Cena LTO je 25.000/kWh.",, kde si našiel takú cenu....z Číny to ide už v malom za polovicu . Pri veľkých dodávkach verím aj lacnejšie.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
Uživatelský avatar
youda
Příspěvky: 3074
Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od youda »

PavelR, když už tak LG Chem resu, jenomže to je zase nekompatibilní s většinou měničů.
Na Pylon jsem kdysi koukal a vadil mi ten malý vybíjecí proud. Ačkoliv jsem neměl příležitost kouknout dovnitř, tuším že to budou jen zabalené 18650tky nebo něco na ten způsob.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
Uživatelský avatar
youda
Příspěvky: 3074
Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od youda »

trud, vzal jsem maloobchodní ceny s DPH tak jak jsou na eskutr.cz Pro hranaté LTO30AH tam vychází v přepočtu na kWh toto.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od trud »

Prečo stále opakujete že viac ako 11 rokov nevydržia.. Keď tá diskusia tu už prebehla a bolo tu x užívateľov co majú také staré lithium a funguje.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od trud »

youda píše:trud, vzal jsem maloobchodní ceny s DPH tak jak jsou na eskutr.cz Pro hranaté LTO30AH tam vychází v přepočtu na kWh toto.
Tak ja píšem o tých valcovitych co sa mali doviesť zadarmo.
Skratka u LTO to ide aj výrazne lacnejšie ako u eskutru. Ale u Lifepo4 už si ceny stlačené na minime.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
Mikel
Schválený prodejce
Příspěvky: 970
Registrován: pát lis 01, 2013 11:41 pm

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od Mikel »

PavelR píše:jen napad: A co totok? existuje mnoho vyrobcu...

https://www.ebay.co.uk/itm/4-x-Pylon-Te ... 100623.m-1

pokud by to slo nekde dojednat za lepsi cenu pri vetsim odberu? Videl jsem tuto formu aku akurat od jineho vyrobce v provozu a je to taky moc pekny reseni.
Mam pocit, ze vsichni si mysli, jak kazdej obchodnik s bateriema ma mega marze. Tak vyslovne u baterii, pokud je nakupujete od specializovanych firem nebo vyrobcu, jsou marze velice nizke. Po zapocteni mnoztevnich slev, dovozci pracuji s marzi kolem 10% po zapocteni vsech jejich vyhod.( pokud nechcete nakoupt par ks)
Takze zapomente na nejake supervyhodne nakupy, ze nekdo neco prodava supervyhodne.
Napriklad bezna praxe prekupniku a noname vyrobcu v Cine je, ze se neptaji jakou chcete kvalitu ale otazka zni kolik chcete za dane zbozi zaplatit. Oni v ramci dobreho obchodu jiz zbytek (tj kvalitu) doladi dle ceny.
Pohodlný nákup značkových baterií a příslušenství na https://mivvy.mypower.cz/
PavelR
Příspěvky: 3276
Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
Lokalita: Žabčice
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 29139
Kapacita baterie [kWh]: 12
Chci prodávat energii: ANO
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od PavelR »

Mikel: neboj toto si doopravdy nemyslim. Ale kazda kapka dolu se preci pocita ne :D
Ronn
Příspěvky: 342
Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
Bydliště: Ondřejov

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od Ronn »

trud píše:Prečo stále opakujete že viac ako 11 rokov nevydržia.. Keď tá diskusia tu už prebehla a bolo tu x užívateľov co majú také staré lithium a funguje.
Protože prostě nemáme dost příkladů, které by převážili názor výrobce, který říka 11let stáří = konec. Samozřejmě nevíme, co všechno tím výrobce myslí.
Například:
a) počet cyklů xy = 80% kacita => s tím se můžeme ve FVE instalaci žít
b) vyšší vnitřní odpor => měřil jsem těď LFP 2008 2,04mohm a LFP 2017 1,69mohm takže LFP ok, avšak jiné typy bat tak pozitivní progres vnitřního odporu nemají
c) rozvoj dendridů a risk interního zkratu => a to je ta věc...
3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
mopadzi
Příspěvky: 1052
Registrován: úte led 24, 2012 8:55 am
Lokalita: Okolí Uherského Brodu
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Dovoz kontejneru nových aku ze zahraničí

Příspěvek od mopadzi »

kdo si hraje nezlobí
9xRenesola 240Wp+9x Benq 265Wp, 6xTrina 410Wp, 14x Leapton 450Wp, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek