YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
Novinky, zajímavosti, věda a technika v oblasti solární energie.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
Ricardo: nejsem soudce, abych soudil co je pravda a co lež o Muskovi nebo o EV. Dané projevy chápu jako názory jednotlivce, nikoliv jako faktickou realitu. Já můžu tvrdit že tato barva je červená a že to je pravda, leč ostatní by mě spíše než ze lži v případě barvy měli považovat za barvoslepého a pošlou mě k lékaři a dál se mnou barevnost řešit nebudou, protože pochopí, že barvy rozeznávat neumím. To je příklad, osobně barvoslepý nejsem.
Myslím si že lepší je vyvrátit pŕípadný názor klidným tónem a faktickou argumentací než dirigováním admina aby určil že toto je lež, toto je pravda a některé lidi povyhazoval. Pokud se fugasovi nezdá EV, přeci to vůbec neznamená, že ty si nemůžeš pořídit třeba 2 EV a využívat je plně ke své spokojenosti fugas nefugas.
Podobně jako se v Ricardově příspěvku píše o Muskovi, já totež zastávám ale ne od Muska ale od Jobse (viz film Jobs z 2014) kde je scéna jak mu někdo ryje do jeho vize a za to si dotyčný vyslouží výpověď. Právě to dirigování admina mi trošku připadá jako to dirigování Jobse co má a co nemá dělat s následným výsledkem výpovědi.
Ja bych tedy doporučil změnit taktiku a fakticky argumentovat s menším množstvím emocí. Nestojí to za tu energii. Počítat navíc s tím, že se vždy najdou jen souhlasné názory je naivní.
Ad Musk a příklad .. já nevím. Já bych ho za příklad až tak nedával. Sice v businessu se mu skvěle daří, ale zároveň dost odstartoval autonomii osobních aut což u některých méně prozíravějších technicky orientovaných jedinců působí myšlenky na to, že automat je jediný absolutně bezpečný a člověk je řízení neschopný. Tuto myšlenku vnucují ostatním a vynucují ji po ostatních aby dělali totéž a plně se svěřili do rukou kdo ví jak a kým naprogramovaného autonomního řízení. A já jsem přesvědčen o opaku. Takže Musk se mi v některých věcech skutečně nelíbí. Jeho zaplácávání oběžné dráhy smetím mě také není moc příjemné. Ovšem business je business, že jo. Člověk je stále více chápán jako nesvéprávný spotřebitel služeb a technicky zaměřeni budou donekonečna tvrdit že ty přece nemůžeš řídit lépe jak automat a budou tě jako kvalitního řidiče považovat za nebezpečí pro sebe, své děti, pro tvé děti, jeho rodinu, tvou rodinu, milióny dalších nevinných dětí přecházejících před školkama po přechodech sem a tam, a také pro domácí koťátka. Nékteří jedou plně na Teslího autopilota a v rámci darwinovy teorie evoluce jsou už po smrti.
Myslím si že lepší je vyvrátit pŕípadný názor klidným tónem a faktickou argumentací než dirigováním admina aby určil že toto je lež, toto je pravda a některé lidi povyhazoval. Pokud se fugasovi nezdá EV, přeci to vůbec neznamená, že ty si nemůžeš pořídit třeba 2 EV a využívat je plně ke své spokojenosti fugas nefugas.
Podobně jako se v Ricardově příspěvku píše o Muskovi, já totež zastávám ale ne od Muska ale od Jobse (viz film Jobs z 2014) kde je scéna jak mu někdo ryje do jeho vize a za to si dotyčný vyslouží výpověď. Právě to dirigování admina mi trošku připadá jako to dirigování Jobse co má a co nemá dělat s následným výsledkem výpovědi.
Ja bych tedy doporučil změnit taktiku a fakticky argumentovat s menším množstvím emocí. Nestojí to za tu energii. Počítat navíc s tím, že se vždy najdou jen souhlasné názory je naivní.
Ad Musk a příklad .. já nevím. Já bych ho za příklad až tak nedával. Sice v businessu se mu skvěle daří, ale zároveň dost odstartoval autonomii osobních aut což u některých méně prozíravějších technicky orientovaných jedinců působí myšlenky na to, že automat je jediný absolutně bezpečný a člověk je řízení neschopný. Tuto myšlenku vnucují ostatním a vynucují ji po ostatních aby dělali totéž a plně se svěřili do rukou kdo ví jak a kým naprogramovaného autonomního řízení. A já jsem přesvědčen o opaku. Takže Musk se mi v některých věcech skutečně nelíbí. Jeho zaplácávání oběžné dráhy smetím mě také není moc příjemné. Ovšem business je business, že jo. Člověk je stále více chápán jako nesvéprávný spotřebitel služeb a technicky zaměřeni budou donekonečna tvrdit že ty přece nemůžeš řídit lépe jak automat a budou tě jako kvalitního řidiče považovat za nebezpečí pro sebe, své děti, pro tvé děti, jeho rodinu, tvou rodinu, milióny dalších nevinných dětí přecházejících před školkama po přechodech sem a tam, a také pro domácí koťátka. Nékteří jedou plně na Teslího autopilota a v rámci darwinovy teorie evoluce jsou už po smrti.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
Ricardo:Já mám ty EV dvě.Proto také mohu posuzovat co možné je a co možné není.Ty, ač jsi neodpověděl kdykoliv ti to bylo nepohodlné, předpokládám ani jedno.Přes to se nás snažíš přesvědčovat o svých doměnkách a to dost nelichotivým způsobem.Zmiňuješ deformaci minulým režimem ale v jeho praktikách bys byl jak vidno mistr... vyhodit...zakázat jakýkoliv nesoulad s tvou pravdou.
Překrucuješ svoje výroky sám.Je nutné to všechno odcitovat, nebo si ty 2-3 stránky zpět přečteš sám?Co já si o čem myslím a proč, to nech laskavě na mě.
Admine admine!Oni se mnou nesouhlasí, zakaž je!Tady nejsme na základní škole.
Překrucuješ svoje výroky sám.Je nutné to všechno odcitovat, nebo si ty 2-3 stránky zpět přečteš sám?Co já si o čem myslím a proč, to nech laskavě na mě.
Admine admine!Oni se mnou nesouhlasí, zakaž je!Tady nejsme na základní škole.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 2037
- Registrován: stř zář 05, 2018 8:38 pm
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
Me vzdycky fascinuje jak nekdo kdo sem sotva prileze, je chytrej jak radio, sam to o cem mluvi nema, ale vi, ze vetsina opravdovych odborniku zde, kteri maji jak FVE nekolik let tak i EV, jsou hlupaci a vubec tomu nerozumi
Dumiho ostruvek: 4,7kWp, 13,3kWh, 2400W inverter
-
- Příspěvky: 3276
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
Ja jsem asi fakt negativní lempl...stále nerozumím. Pánové k čemu je takovej průměr vlastně dobrej když absolutně neodráží realitu provozování FVE? A to provozuju 5,5kwp od roku 13. Jsem si myslel že mám problematiku zvládnutou ...Ricardo píše:Přesně tak, v létě mi FVE dá víc, a zároveň víc jezdím autem (výlety, dovolená atd.). V zimě osobně jezdím méně autem. Ty 4 MWh/h jsou 10.9 kWh/den celoroční průměr, což je dle ofiko průměrný roční zisk z instalovaného FV výkonu. Plus nějaké ztráty na MPPT DC/DC konverzi + ztráty na měniči DC/AC konverzi a jak tu někdo psal může to být 3 MWh/rok, tedy průměr 8,2 kWh/den.rottenkiwi píše:To je pravda že 4 kWp nedá 12 kWh denne po celý rok.
Ale to nie je ani potrebné.V lete mi dá 4 kWp napr. 29 kWh,
v zime aj menej ako 0.5 kWh denne.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
To máme taky kliku že nám to konečně někdo vysvětlí a neumřem pitomí.Že je takový průměr na nic tu negativní lemplové panu schopnému meldujou už několik dní, aby mu ušetřili čas a peníze.A on namísto díků nešetří nadávkami.Má na to čas, když mu Tesla jezdí po světě a vydělává balík, zatím co druhá stojí doma coby levné úložiště 85kWh + 1kWh v baterkách pod měničem.Tohle jsou jen drobné výňatky z mouder kterými nás počastoval, když nám zrovna nenadával.Ony se ty nesmysly v různých příspěvcích zase různě vylučují, ale to spraví násobilka.PavelR píše:Ja jsem asi fakt negativní lempl...stále nerozumím. Pánové k čemu je takovej průměr vlastně dobrej když absolutně neodráží realitu provozování FVE? A to provozuju 5,5kwp od roku 13. Jsem si myslel že mám problematiku zvládnutou ...Ricardo píše:Přesně tak, v létě mi FVE dá víc, a zároveň víc jezdím autem (výlety, dovolená atd.). V zimě osobně jezdím méně autem. Ty 4 MWh/h jsou 10.9 kWh/den celoroční průměr, což je dle ofiko průměrný roční zisk z instalovaného FV výkonu. Plus nějaké ztráty na MPPT DC/DC konverzi + ztráty na měniči DC/AC konverzi a jak tu někdo psal může to být 3 MWh/rok, tedy průměr 8,2 kWh/den.rottenkiwi píše:To je pravda že 4 kWp nedá 12 kWh denne po celý rok.
Ale to nie je ani potrebné.V lete mi dá 4 kWp napr. 29 kWh,
v zime aj menej ako 0.5 kWh denne.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
Nissan má V2G technoĺogiu v Japonsku.
Tesla urobila upgrade a pracuje na 22 kW V2G.
https://electrek.co/wp-content/uploads/ ... =2048,1542
Verzie autopilota 2015-2020
https://www.youtube.com/watch?v=6FZ3zNKbwzE
Napr.
Tesla urobila upgrade a pracuje na 22 kW V2G.
https://electrek.co/wp-content/uploads/ ... =2048,1542
Verzie autopilota 2015-2020
https://www.youtube.com/watch?v=6FZ3zNKbwzE
Napr.
When another car drifts into my lane, the Model 3 knows and responds. When merging onto a highway, the Model 3 finds a space as elegantly as any human. Stop and go driving used to be robotic and jerky; now it's smooth and clever. Lane changes are crisp when there's lots of traffic, and gentle when there's not.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 2417
- Registrován: stř srp 20, 2014 1:01 am
- Bydliště: Brno - venkov
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
to Ricardo
Přihrň na plac do Chudčic na další sraz, tam nám to můžeš nalít do hlavy osobně. Takhle skovanej za nějakým nickem na netu to není vono.
Přihrň na plac do Chudčic na další sraz, tam nám to můžeš nalít do hlavy osobně. Takhle skovanej za nějakým nickem na netu to není vono.
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
České video o Tesle:
https://www.youtube.com/watch?v=F0n5FUjUWEI
https://www.youtube.com/watch?v=F0n5FUjUWEI
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
Zaslechl jsem něco o dalším podzimním srazu, nebo mě šálí sluch ?volente píše:to Ricardo
Přihrň na plac do Chudčic na další sraz, tam nám to můžeš nalít do hlavy osobně. Takhle skovanej za nějakým nickem na netu to není vono.
-
- Příspěvky: 2417
- Registrován: stř srp 20, 2014 1:01 am
- Bydliště: Brno - venkov
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
Já psal jen další, o podzimu tam nebyla zmínka, ale kdo ví?
Ale speciálně pro Ricarda třeba hned příští týden, pro předání takové cenné informace je třeba udělat maximum.
Ale speciálně pro Ricarda třeba hned příští týden, pro předání takové cenné informace je třeba udělat maximum.
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv kvě 14, 2020 10:05 pm
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
@Admine:
A víš co říkal Jobs o B-éčkových zaměstnancích? A-čkoví lidé se snesou s A-čkovými i B-čkovými lidmi. Největší problém B-čkových lidí je, že do firmy přitáhnou C-éčkový lidi, kteří se nesnesou jednak mezi sebou a druhak s A-čkovými.
Jinak Jobs měl Narcisistickou poruchu osobnosti, takže on zrovna nebyl lidumil, už jenom jeho vztah k vlastní dceři atd. Musk je v tomto ohledu mnohem normálnější člověk, který tak nějak chce zachránit lidstvo před vyhynutím. Nicméně lidstvo se nedá dostat na Mars s lemplama, takže se s tím ani párat nemůže.
Nevím co je špatného na autopilotovi. Musk to řekl dávno, že dnes je autopilot nespolehlivý a způsobil by více nehod než člověk. Jenže jako každá jiná technologie se zlepšuje v čase a jednou přijde den kdy se autopilot v chybovosti vyrovná člověku (statisticky). Což je pořád nedostatečné. Ale k legalizaci a ostrému uvedení do provozu bude stačit když autopilota vylepší na úroveň kdy bude dělat 10x méně chyb než člověk. To už prostě z ekonomického hlediska dává smysl a pojišťovny si prosadí legalizaci autopilota (sníží se jim ztráty, tedy jim stoupnou zisky a na to slyší každý bankovní ústav). A vzhledem k tomu, že už dlouho nebyla žádná nehoda autonomní Tesly, na kterou všichni Tesla hateři škodolibě čekají, tak je opravdu možné že autopilot bude hotov letos. Sranda je že žádná z automobilek si zatím nenavrhla svůj vlastní neuronový procesor tak jako Tesla když najala Jima Kellera a dostupná řešení na trhu na to nemají výkon..... takže bude trvat roky než ostaní dosáhnou také autonomie. A i kdyby, tak Tesla bude vývojově zase o světelné roky před nimi ve spolehlivosti, jednoduchosti a ceně....
Takže brečet tady nad tím, že se několik lidí zabilo při testování autopilota, protože porušili pravidla a čuměli do telefonu místo aby dělali to za co jsou placeni, je tak trochu zbytečné. Je to stejné jako když bratři Wrightové v Anglii a u nás ing. Kašpar začali s konstrukcí prvních letadel. Hromada lidí to považovala jednak za pekelný stroj a chtěla je upálit na hranici (obdoba hatera fugase a spol), potom hromada lidí určitě v tom viděla zbytečné riziko smrti a chtěli to zakázat už jenom aby neumírali chudáci testovací piloti no a ti třetí to chtěli zakázat protože takové letadla by mohly vzít lidem práci na dálkové dopravě (železnice, koně půjdou do salámu, co budou zemědělci dělat s ovsem, nezaměstnanost, no prostě ekonomický armagedon hadra jako když řidiče nahradí autopilot).
Dnes letadla jsou obrovský průmysl živící statisíce lidí, techniků a inženýrů, přepraví miliony lidí, vyvinul se z toho kosmický průmysl, bez něhož bysme nemohli čučet na satelitní vysílání nebo nebyla by GPS a navíc jsou letadla daleko bezpečnější než auta. Mimochodem z velké části proto, že dnešní letadla umí sama přistávat a vzlétat i v naprosté mlze a zvládají to lépe než člověk (až na 737 MAX, že). Takže proč tisíce lidí neprotestují proti autopilotovi v letadlech? Protože je bezpečnější. Stačí se trochu orientovat v základech leteckého průmyslu, kde už tyto věci dávno fungují a mám o autopilotovi v EV jasno. Mimochodem stejně se letadly Musk inspiroval u raket. Ta nová nerezová raketa Starship bude moct létat na orbitu několikrát za den, stejně jako letadlo které pendluje mezi Prahou a Londýnem. Přistát, dotankovat palivo, naložit náklad a jedem další rundu. Zase budou všichni vykulení jak to dokázal a kde na to přišel. To není fér že zničí konkurenci, přece jsme byly odjakživa zvyklý stavět pro každý start novou raketu a tu pak nechat shořet v atmosféře. Přitom stačí trochu přemýšlet když člověk letí letadlem jako pasažér a dát si to do souvislosti.
@dumi: Mě zase fascinuje že fugas a ostaní jsou chytří jak rádia, říkat že stovky miliard dolarů, které momentálně tečou do elektromobility a autopilotáže (dle množství peněz jsou zainteresovaní ti nejlepší ekonomové, inženýři a vědci) jsou vlastně vyhozené prachy a ti všichni jsou hlupáci. Kdejakej hobík s dvaceti panelama je vlastně odborník světového formátu, hlavně když zažil zimu a učinil ten geniální objev že FVE v zimě dává fakt málo, a tedy Musk je naprostej žabař, nýmand a unterwasserman. Vy jste úplně odtržení od reality. Vy máte co říkat, že já se tady nad někoho povyšuju (konstatování že jsem lepší jak někteří lemplové co tady evidentně lžou o ziskovosti FV není povyšování, nýbrž konstatování faktu). Bych se musel stydět kdybych si myslel, že jsem lepší jak lidi co začali od píky a vydělali miliardy, což tady hodně šílencům nedělá vůbec žádný problém. Viktora čističe na vás
A víš co říkal Jobs o B-éčkových zaměstnancích? A-čkoví lidé se snesou s A-čkovými i B-čkovými lidmi. Největší problém B-čkových lidí je, že do firmy přitáhnou C-éčkový lidi, kteří se nesnesou jednak mezi sebou a druhak s A-čkovými.
Jinak Jobs měl Narcisistickou poruchu osobnosti, takže on zrovna nebyl lidumil, už jenom jeho vztah k vlastní dceři atd. Musk je v tomto ohledu mnohem normálnější člověk, který tak nějak chce zachránit lidstvo před vyhynutím. Nicméně lidstvo se nedá dostat na Mars s lemplama, takže se s tím ani párat nemůže.
Nevím co je špatného na autopilotovi. Musk to řekl dávno, že dnes je autopilot nespolehlivý a způsobil by více nehod než člověk. Jenže jako každá jiná technologie se zlepšuje v čase a jednou přijde den kdy se autopilot v chybovosti vyrovná člověku (statisticky). Což je pořád nedostatečné. Ale k legalizaci a ostrému uvedení do provozu bude stačit když autopilota vylepší na úroveň kdy bude dělat 10x méně chyb než člověk. To už prostě z ekonomického hlediska dává smysl a pojišťovny si prosadí legalizaci autopilota (sníží se jim ztráty, tedy jim stoupnou zisky a na to slyší každý bankovní ústav). A vzhledem k tomu, že už dlouho nebyla žádná nehoda autonomní Tesly, na kterou všichni Tesla hateři škodolibě čekají, tak je opravdu možné že autopilot bude hotov letos. Sranda je že žádná z automobilek si zatím nenavrhla svůj vlastní neuronový procesor tak jako Tesla když najala Jima Kellera a dostupná řešení na trhu na to nemají výkon..... takže bude trvat roky než ostaní dosáhnou také autonomie. A i kdyby, tak Tesla bude vývojově zase o světelné roky před nimi ve spolehlivosti, jednoduchosti a ceně....
Takže brečet tady nad tím, že se několik lidí zabilo při testování autopilota, protože porušili pravidla a čuměli do telefonu místo aby dělali to za co jsou placeni, je tak trochu zbytečné. Je to stejné jako když bratři Wrightové v Anglii a u nás ing. Kašpar začali s konstrukcí prvních letadel. Hromada lidí to považovala jednak za pekelný stroj a chtěla je upálit na hranici (obdoba hatera fugase a spol), potom hromada lidí určitě v tom viděla zbytečné riziko smrti a chtěli to zakázat už jenom aby neumírali chudáci testovací piloti no a ti třetí to chtěli zakázat protože takové letadla by mohly vzít lidem práci na dálkové dopravě (železnice, koně půjdou do salámu, co budou zemědělci dělat s ovsem, nezaměstnanost, no prostě ekonomický armagedon hadra jako když řidiče nahradí autopilot).
Dnes letadla jsou obrovský průmysl živící statisíce lidí, techniků a inženýrů, přepraví miliony lidí, vyvinul se z toho kosmický průmysl, bez něhož bysme nemohli čučet na satelitní vysílání nebo nebyla by GPS a navíc jsou letadla daleko bezpečnější než auta. Mimochodem z velké části proto, že dnešní letadla umí sama přistávat a vzlétat i v naprosté mlze a zvládají to lépe než člověk (až na 737 MAX, že). Takže proč tisíce lidí neprotestují proti autopilotovi v letadlech? Protože je bezpečnější. Stačí se trochu orientovat v základech leteckého průmyslu, kde už tyto věci dávno fungují a mám o autopilotovi v EV jasno. Mimochodem stejně se letadly Musk inspiroval u raket. Ta nová nerezová raketa Starship bude moct létat na orbitu několikrát za den, stejně jako letadlo které pendluje mezi Prahou a Londýnem. Přistát, dotankovat palivo, naložit náklad a jedem další rundu. Zase budou všichni vykulení jak to dokázal a kde na to přišel. To není fér že zničí konkurenci, přece jsme byly odjakživa zvyklý stavět pro každý start novou raketu a tu pak nechat shořet v atmosféře. Přitom stačí trochu přemýšlet když člověk letí letadlem jako pasažér a dát si to do souvislosti.
@dumi: Mě zase fascinuje že fugas a ostaní jsou chytří jak rádia, říkat že stovky miliard dolarů, které momentálně tečou do elektromobility a autopilotáže (dle množství peněz jsou zainteresovaní ti nejlepší ekonomové, inženýři a vědci) jsou vlastně vyhozené prachy a ti všichni jsou hlupáci. Kdejakej hobík s dvaceti panelama je vlastně odborník světového formátu, hlavně když zažil zimu a učinil ten geniální objev že FVE v zimě dává fakt málo, a tedy Musk je naprostej žabař, nýmand a unterwasserman. Vy jste úplně odtržení od reality. Vy máte co říkat, že já se tady nad někoho povyšuju (konstatování že jsem lepší jak někteří lemplové co tady evidentně lžou o ziskovosti FV není povyšování, nýbrž konstatování faktu). Bych se musel stydět kdybych si myslel, že jsem lepší jak lidi co začali od píky a vydělali miliardy, což tady hodně šílencům nedělá vůbec žádný problém. Viktora čističe na vás
10x Bi-facial Canadian Solar Poly 365Wp BiKu CS3U-PB-365 (glass/glass, half-cut, 9-bus-bar, 72-cell)
1x MPP Solar PIP-5048MK 5kW
4x Pb12V 45Ah[/size]
1x MPP Solar PIP-5048MK 5kW
4x Pb12V 45Ah[/size]
-
- Příspěvky: 2037
- Registrován: stř zář 05, 2018 8:38 pm
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
prosim tedy prodej mi FVE ktera mi uzivi v zime EV. Rad ji zaplatim. Protoze to bude zlaty dul
Co se toho.autopilota tyce srovnavas nesrovnatelne.
Provoz nahore ridi porad dispeceri kteri se staraji o tom aby se letadla nesrazili.
s ILS ti sice.letadlo.muze samo pristat, ale.je navadeno paprskem, coz na silnici jaksi nejde...
Tyto dve veci nelze srovnavat.
Co se toho.autopilota tyce srovnavas nesrovnatelne.
Provoz nahore ridi porad dispeceri kteri se staraji o tom aby se letadla nesrazili.
s ILS ti sice.letadlo.muze samo pristat, ale.je navadeno paprskem, coz na silnici jaksi nejde...
Tyto dve veci nelze srovnavat.
Dumiho ostruvek: 4,7kWp, 13,3kWh, 2400W inverter
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
Vec cislo 1. Vynechat pojmenovani kohokoliv jako lempl. Pak se teprv muzem bavit dal. Driv ne.
-
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
- Bydliště: 345m n.m. v Chřibech
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
Silně mi to tu začíná připomínat jedno video na Tvojí Trubce. Jmenuje se TO ČUMÍŠ NA MĚ?
Nebo pískoviště u školky.
Nebo pískoviště u školky.
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
-
- Příspěvky: 2417
- Registrován: stř srp 20, 2014 1:01 am
- Bydliště: Brno - venkov
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
"který tak nějak chce zachránit lidstvo před vyhynutím."
"Ta nová nerezová raketa Starship bude moct létat na orbitu několikrát za den, stejně jako letadlo které pendluje mezi Prahou a Londýnem. Přistát, dotankovat palivo, naložit náklad a jedem další rundu."
Už jsi někdy slyšel kolik paliva, a zákonitě kolik škodlivin vznikne jeho spálením, je potřeba k vynesení jedné tuny nákladu na orbitu? Ne, tak se informuj.Až se bude na orbitu létat každý den tak budeme opravdu potřebovat to stěhování na Mars.
A pak bude místo jen pro vyvolené, tak doufám že máš předplaceno.
"Ta nová nerezová raketa Starship bude moct létat na orbitu několikrát za den, stejně jako letadlo které pendluje mezi Prahou a Londýnem. Přistát, dotankovat palivo, naložit náklad a jedem další rundu."
Už jsi někdy slyšel kolik paliva, a zákonitě kolik škodlivin vznikne jeho spálením, je potřeba k vynesení jedné tuny nákladu na orbitu? Ne, tak se informuj.Až se bude na orbitu létat každý den tak budeme opravdu potřebovat to stěhování na Mars.
A pak bude místo jen pro vyvolené, tak doufám že máš předplaceno.
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv kvě 14, 2020 10:05 pm
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
Nelži jako fugas, nikdy jsem nikde netvrdil že FVE uživí EV i v zimě. Vždy jsem se odkazoval na průměrnou spotřebu za rok, což je jasné že v létě ti to dá mnohem víc. To bys mohl vědět hergot. Ale klidně lži dál, ser na charakter, ten u bolševiků nikdy nebyl v módě.dumi píše:prosim tedy prodej mi FVE ktera mi uzivi v zime EV. Rad ji zaplatim. Protoze to bude zlaty dul
Nesrovnatelne, nelze, nejde ............ ty seš negativní jak přetok do DS. Už ti došlo proč Musk se od nuly vypracoval na miliardáře a ty ne? Protože on dokázal že to JDE (EV, autopilot, soukromá kosmický dopravce, starlink, neuralink, hyperloop atd.). Uvědomte si že tohle fórum vzniklo díky tomu, že FVE a ostrov JDE.dumi píše: Co se toho.autopilota tyce srovnavas nesrovnatelne.
Provoz nahore ridi porad dispeceri kteri se staraji o tom aby se letadla nesrazili.
s ILS ti sice.letadlo.muze samo pristat, ale.je navadeno paprskem, coz na silnici jaksi nejde...
Tyto dve veci nelze srovnavat.
Jasně, spalováním vodíku a kyslíku vzniká vodní pára, hrůza že? Metan+kyslík je jako motor na LNG (opět vzniká majorita vodní páry a pak nějaké CO2, což je to samé co vydechuje i člověk). Opět toxická katastrofa! Start několikrát denně spotřebuje zlomek celosvětové spotřeby zemního plynu, ale Volente už v tom vidí naprostou katastrofu, že jo..... boha jeho. Ale jo, já to beru, chcete mi dokázat ze všech sil že tady logika a fyzikální zákony neplatí.dumi píše:Už jsi někdy slyšel kolik paliva, a zákonitě kolik škodlivin vznikne jeho spálením, je potřeba k vynesení jedné tuny nákladu na orbitu? Ne, tak se informuj.Až se bude na orbitu létat každý den tak budeme opravdu potřebovat to stěhování na Mars. A pak bude místo jen pro vyvolené, tak doufám že máš předplaceno.
Tady je to jak házení perel ....
Takže přeju příjemnou zábavu ve lhaní, pochlebujte si vzájemně jak nic nejde zlepšit, nic nemá cenu, EV se nevyplatí, svět se řítí do pekel, adminovi lhaní některých lidí evidentně taky nevadí, asi je zde lhaní standard.... OK, beru navědomí, ale taková žumpa to není nic pro mne.
10x Bi-facial Canadian Solar Poly 365Wp BiKu CS3U-PB-365 (glass/glass, half-cut, 9-bus-bar, 72-cell)
1x MPP Solar PIP-5048MK 5kW
4x Pb12V 45Ah[/size]
1x MPP Solar PIP-5048MK 5kW
4x Pb12V 45Ah[/size]
-
- Příspěvky: 2037
- Registrován: stř zář 05, 2018 8:38 pm
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
Nelzu. Si rikal ze s tou elektrarnou.muzes jezdit cely rok. Prumerna cyroba je ti k prdu.
Tve mega vypocty o uspore pocitali s tim, ze veskerou ee do ev vemes z FVE. Kde tedy lzu?
Ano srovnavas nesrovnatelne. rozdil mezi rizenim letadla ve volnem.prostoru a auta na silnici je zasadni rozdil to ledadlo nereai znacky, neresi prekazky, ostatni letadla mu rozestupuje dispecer. Autopilot pouze drzi nastavene parametry letu ano neninproblem naprogramovat holding do CDU, ale zase je to jen udrzeni daneho obrazce pohybu. Nikoliv reseni dopravnich situaci. TCAS aice varuje pred srazkou, ale reakce je vzdy na pilotovi, autopilot s tim nic neudela.
Narazel.si na Maxe, tam to bylo technicky spatne, ale kdyby byli piloti dostatecne proskoleni tak by problem nebyl. Ve chcili kdy ti autopilot zacne.zbesile.trimivat stabilizator bez duvodu tak proste vypnes pojistku. Mehlede na to ze rucni kolo stabilizatoru takovy to cerno bily ne stredovym.pultu mezi pilotama je tak z prevodovany ze ho zastavis rukou... takze kdyby pilot to kolo vzal a chytil letadlo by nespadlo. Nicmene na tomto se.ukazuje ze ani tak.jednoducha vec jako je tohle se da udelat blbe. Az budou na silnici auta s podobnejma chybama, jako ze budou, bide veselo
Tve mega vypocty o uspore pocitali s tim, ze veskerou ee do ev vemes z FVE. Kde tedy lzu?
Ano srovnavas nesrovnatelne. rozdil mezi rizenim letadla ve volnem.prostoru a auta na silnici je zasadni rozdil to ledadlo nereai znacky, neresi prekazky, ostatni letadla mu rozestupuje dispecer. Autopilot pouze drzi nastavene parametry letu ano neninproblem naprogramovat holding do CDU, ale zase je to jen udrzeni daneho obrazce pohybu. Nikoliv reseni dopravnich situaci. TCAS aice varuje pred srazkou, ale reakce je vzdy na pilotovi, autopilot s tim nic neudela.
Narazel.si na Maxe, tam to bylo technicky spatne, ale kdyby byli piloti dostatecne proskoleni tak by problem nebyl. Ve chcili kdy ti autopilot zacne.zbesile.trimivat stabilizator bez duvodu tak proste vypnes pojistku. Mehlede na to ze rucni kolo stabilizatoru takovy to cerno bily ne stredovym.pultu mezi pilotama je tak z prevodovany ze ho zastavis rukou... takze kdyby pilot to kolo vzal a chytil letadlo by nespadlo. Nicmene na tomto se.ukazuje ze ani tak.jednoducha vec jako je tohle se da udelat blbe. Az budou na silnici auta s podobnejma chybama, jako ze budou, bide veselo
Dumiho ostruvek: 4,7kWp, 13,3kWh, 2400W inverter
-
- Příspěvky: 396
- Registrován: pát zář 01, 2017 8:54 am
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
Clovek sa dozveda stale nieco nove, skoda ze riadiaci letovej prevadzky necitaju toto forum, uz by nemuseli kvoli dohladnosti dajvertovat lietadla na ine letiska , neviem o ziadnom letisku na svete, kde by mali zabezpecenie VPD CAT IIIC, tato kategoria zabezpecenia totiz zodpovedala "naprosté mlze", toto je uz ale ina tema...Ricardo píše:Mimochodem z velké části proto, že dnešní letadla umí sama přistávat a vzlétat i v naprosté mlze a zvládají to lépe než člověk
V kazdom pripade nieje autopilot ako autopilot a porovnavat autopilota lietadla a auta je totalna hlupost, uz iba z principu uplne inej funkcie oboch zariadeni.
Myslim, ze clovek potrebuje nato aby prezil hlavne vodu a jedlo a z tisicov satelitov na orbite sa este nikto nenajedol. Musk je tiez psychopat, staci spomenut jeho psychopaticke vypady. Uz sa par krat predviedol a napr. opakovane "Musk znovu zaútočil na potápěče, kterého při záchraně thajských chlapců nařkl z pedofilie". Tiez mu asi na genialite (ne)pridava verejne fajcenie travy. Pred par mesiacmi sa dokonca vyjadril fundovane aj ku koronavirusuRicardo píše:Musk je v tomto ohledu mnohem normálnější člověk, který tak nějak chce zachránit lidstvo před vyhynutím.
-
- Příspěvky: 2298
- Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
- Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
S BLÁZNAMA SE NEDISKUTUJE
70kWp + 10kW Infinity, 25kWh LiFe
-
- Příspěvky: 2417
- Registrován: stř srp 20, 2014 1:01 am
- Bydliště: Brno - venkov
Re: YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
"ale taková žumpa to není nic pro mne"
Konečně a doufám že natrvalo.
Konečně a doufám že natrvalo.
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
ochrana FVE - starý dům
od Jarin » » v Jističe, přepěťové ochrany, ochrana proti blesku
ochrana FVE - starý dům
- 30 Odpovědi
- 4150 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bol-St
-
-
- 5 Odpovědi
- 2287 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rob.brno
-
- 12 Odpovědi
- 1022 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69
-
-
má smysl repasovat starý termický kolektor FSC24 od 4T
od ZdZ » » v Fototermika
má smysl repasovat starý termický kolektor FSC24 od 4T
- 43 Odpovědi
- 2806 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ZdZ
-
-
- 68 Odpovědi
- 4363 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PavelR